Internetinės parduotuvės

Xiaomi Mi Band 2 išmanusis laikrodis

19:03


Pasidaviau madai ir įsigijau išmanųjį laikrodį. Pasitikėjau Salomėjos iš venividi.lt rekomendacija ir pasirinkau būtent Xiomi Mi Band 2. Užsisakiau jį iš Gearbest elektroninės parduotuvės, kuri, panašu, yra vienas iš Xiomi distributorių visame pasaulyje.

Pirmiausia, kodėl aš užsimaniau šios apyrankės? Labiausiai dėl tos priežasties, kadangi man išties smalsu, kiek žingsnių aš nutipenu kasdien. Žinau, kad galima naudotis telefonu, bet mano patirtys išties nesėkmingos. Juk telefono tvarkydama namus nesinešioju, o jeigu ir nešiojuosi, būna, kad vienas žingsnis kažkodėl tampa keletu. Taip pat domino ir galimybė sekti savo miegą. Ir tiek. Tikrai neturėjau minties sinchronizuoti el. pašto ar skambučių, kadangi ir šiaip visą dieną leidžiu prie kompiuterio dėl ko gan greitai reaguoju į naujienas.


Kokios mano patirtys? Labai džiaugiuosi. Ta prasme, tikrai. Žingsnius skaičiuoja daugmaž teisingai, miegą taip pat. Aišku, atsiranda paklaida, kadangi prieš užmigdama mėgstu būdrauti, o tą veiklą laikrodis supranta kaip miegą (matyt sumažėja spaudimas). Trumpų prabudimų taip pat nepagauna. Bet dėl to labai neišgyvenu, kadangi bendrąją informaciją vistiek matau.

Laikrodis įkrautas išbūna gan ilgai (tiksliai nepasakysiu, bet tikrai virš 3 savaičių). Nestringa. Patogiai sinchronizuojasi su telefonu, kur išlaikoma statistika su mano nueitais žingsniais ir miego laiku. O ir pats naudojimas labai patogus: vieno mygtuko paspaudimu galiu matyti laiką, žingsnių skaičių, nueitą atstumą ir t.t. Platesnę informaciją apie pačią programėlę ir laikrodžio galimybes gali paskaitinėti Salomėjos bloge ČIA.

Tiesa, vos nepamiršau paminėti patogumo. Techniškai su laikrodžiu galima maudytis, kadangi jis atsparus vandeniui, bet nepatarčiau. Sušlapusi apyrankė ilgam laikui lieka drėgna, todėl nemaloniai jaučiasi ant rankos. Kitais atvejais - tai be galo minkšta, patogi apyrankė. Galiu pasakyti, kad laikrodžio net nejaučiu. Užtat Justui nupirkau šiek tiek kitokį laikrodį iš Xiomi (ŠĮ), kurio apyrankė gerokai kietesnė ir ne tokia maloni ant rankos. 

Kas dar? Turbūt įdomi kaina. Xiomi laikrodžiai išties pigūs. Ypač tais kartais, kada pasitaiko nuolaidos. Justo laikrodis kainavo 11 Eur, o maniškis - 19 (abu pirkau su tuo metu buvusiomis nuolaidomis). Lyginant su Fitbit, kuriuos galima įsigyti Lietuvoje, šie laikrodžiai praktiškai nemokami. O ir laukti jų nereikia ilgai. apie dvi savaites. 

Vienintelis trūkumas. Aš susidūriau su viena problema - laikrodis turėjo atsinaujinti, bet mano telefone kažkodėl atsijungdavo Bluetooth'as, todėl niekaip to negalėjau padaryti. Tai laikau problema, kadangi kaskart įsijungus programėlę, išmesdavo lentelę. Problemą išsprendžiau parsiuntusi programėlę į kitą telefoną ir atnaujinus apyrankę. Toks sprendimas, jeigu teisingai supratau, ilgalaikis ir neturėtų pasikartoti.


Jeigu galvoji įsigyti laikrodį ir naudojiesi Paypal, tikrai rekomenduoju. Manau, kad man pritartų ir Salomėja bei Justas. Tiesa, pasižvalgiusi parduotuvėje tikrai rasi ir kitokių laikrodžių bei jų priedų. Aš jau užsisakiau spalvotų apyrankių, kad paįvairinčiau savo kairios rankos papuošalą.

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. O! Smagu, kad vienu iš tų mano rekomenduotų būdų pavyko atsinaujinti, gaila tik, kad apskritai buvo tokia problema. Mano prabudimus užfiksuoja tik tada kai vaikštau naktį :).
    Ar tikrai Justo laikrodžio gamintojas yra Xiaomi?
    Ir labai gerai, kad užsisakei apyrankių, nes ta originalioji po kelių mėnesių susidėvi (vidinė guma, tada pradeda kristi pats prietaisas). Kai man taip nutiko, tai jaučiausi lyg be piršto, kol sulaukiau naujos apyrankės. Tiesa, aš priklausoma nuo vibravimo, kai kažkas rašo laiškus ar fb žinutes :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai kartais įsijungiu ieškojimą, kad vibruotų. Ir dabar galvoju dėl Justo apyrankės. Šiaip rimtai ko gero ne Xiomi, nors dėžutė praktiškai tokia pat. Jo programėle kitokia (ir ne tokia faina kaip mūsiškė). Ir ačiū už rekomendaciją!

      Panaikinti
  2. Justo apyrankė nėra Xiaomi gaminys, tai tiesiog paprasta kiniška apyrankė. Xiaomi turi 4 apyrankes: Mi Band, Mi Band 1A, Mi Band 1S ir AmazFit, kuri jau ir GPS turi ir 4GB vietos :D

    O ar miegi sprendžia pagal laiką ir judesius :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą. Aš vat irgi galvojau, kad pagal judesius, bet kažkaip nesu iš tų ramių miegotojų, o nerodo net prabudimų, nors naktim tenka ir pasivaikščioti :D

      Panaikinti