Dienoraštinis pokalbis

Tarptautinė blogerių diena?

19:13


Tokia sentimentali nuotaika užklupo. Šiandien - tarptautinė blogerių diena. Ta proga pagalvojau, pakalbėsiu, kodėl čia esu, ko savo tekstais siekiu ir panašiai. Taigi, grįžtam į rytą.

Ryte sulaukiau sveikinimo be paaiškinimo. Taip pagalvojau: vardadienis - spalį, gimtadienis - už poros savaičių, sesija dar nesibaigė, o vienintelė "šventė", kurią žinau - gedulo ir vilties diena. Aišku, kai Tave sveikina, nepuoli klausti: su kuo? Taigi, užsukau į day.lt, kur ir radau atsakymą.

Ar jaučiuosi verta? Turbūt taip. Rašau ilgai (kokius dešimt metų tikrai), Tu mane skaitai, o įvertinimų sulaukiu ir iš šalies, kas skatina toliau žengti į priekį. Kad ir šiandien sulaukiau sveikinimo iš Vilkyškių pieninės. Ačiū jiems, kad pastebėjo ir maloniai pasveikino. Tiesa, nemanau, kad jie žino, jog šie geriami jogurtai (dažniausiai vyšninis) jau seniai mano pamėgti, kadangi pusryčiaujant darbe norisi išvengti šaukštų šalia kompiuterio. Na, bet ne apie tai aš. 


Kodėl aš rašau tinklaraštį?

Tokio konkretaus atsakymo rasti nepavyksta, kadangi vis randu naujų privalumų. Pirmiausia, man labai patinka rašyti. Ta prasme, tikrai. Jeigu universitete reikia parengti esė, referatą ar kokį straipsnį, niekada nekeliu problemų, kadangi tik prisėdus, darbas materializuojasi. Jeigu darbe reikia parengti kokį dokumentą, pasiūlymą, vėl jokių bėdų. Būna, kad draugų rašytiniai tekstai, straipsniai, baigiamieji darbai taip pat gula į mano rankas, kad pastebėčiau klaidas ir galbūt kažkuo papildyčiau. Be to, esu toks keistas žmogus, kuris nemėgsta bendrauti, bet mėgsta dėmesį. Čia to dėmesio - pakankamai, o jis manęs nevargina, nes nereikia nuolat palaikyti pokalbį, stengtis (ne)patikti. Galiausiai, sulaukiu įdomių bendradarbiavimo pasiūlymų, susipažįstu su įvairių sričių profesionalais, kitais tinklaraštininkais, kas man labai įdomu ir svarbu. Aišku, čia varijuotų ir nemokama kosmetika, kuri šiaip jau kainuoja nemažai laiko, bet sutaupo bent mažą dalį atlyginimo.

Ko siekiu savo įrašais?

Mano tikslas - būti įdomia Tau. Taip, žinau, kad visiems neįtiksiu, bet vistiek smagu sulaukti kokio komentaro ar bent jau reakcijos. Kadangi esu pusiau z kartos atstovė, kiekvienas patinka man kelia nuotaiką ir primena, kad ko gero esu kažkam įdomi. Aš noriu, kad pasitikėtum manimi ir bent truputį mane pažintum. Žinau, kad gyvenime būna visokių dienų, todėl kosmetikos apžvalgų kontekste stengiuosi įpinti truputį pozityvo, kad baigusi skaityti jaustumeisi gerai. Tikrai nesiekiu pardavimo. Kartais peržiūrėjusi savo tinklaraštį pagalvoju, kad reklamos čia daugiau negu 15min.lt, kai esi išjungusi AdBlocker'į. Bet savo įrašais siekiu ne pardavimo (nors kompanijos turbūt to tikisi), o informavimo. Pati matai, kiek šiai dienai aplink pramogų, kosmetikos priemonių iš kurių rinktis be galo sudėtinga.

Kaip ten su tomis kompanijomis?

Žinok, būna visaip. Esu susidūrusi su pačiomis įvairiausiomis situacijomis: kiek kainuotų straipsnis Jūsų tinklaraštyje? Galbūt galėtumėte neskelbti šio įrašo, kadangi jis gali klaidinti skaitytojus? Ar galėtumėte prieš talpindama straipsnį atsiųsti jį peržiūrėti mums? Nujaučiu, kad dalies klausimų net neprisimenu. Bet atsakymas visada vienodas - apžvalgos nekainuoja, bet jos yra mano nuomonė. Nuotraukos, informacija (pvz., naujos interneto parduotuvės) gali kainuoti, bet nuomonė tikrai ne. Jausčiausi nepatogiai, jeigu sakyčiau, kad x produktas man be galo patinka, nors realybėje jo vengčiau kaip nemėgstamo žmogaus. Kažkaip nei įdomu, nei juokinga. Vadovaujantis tokiu požiūriu retkarčiais tenka atsisakyti pasiūlymų, bet dėl to labai neliūdžiu.

Būna tikrai neadekvačių pasiūlymų. Kažkada kiniečiai pasiūlė mainus: jie man 5 Eur kainuojantį šepetėlį, aš jiems įrašą ir trijų mėnesių reklamą (banerį tinklaraščio šone). Atsimenu, pagalvojau: jeigu jau koreguosiu savo tinklaraštį ir dalį skirsiu reklamai, tegul man apsimoka. Taigi, bandžiau tartis, bet sulaukiau galutinio pasiūlymo - galimybę išsirinkti bet ką iš jų asortimento už 10 USD. Tikras lobis, kurio teko atsisakyti.  Kita vertus, sulaukiu ir super pasiūlymų. Šiandien mane pasiekė Krinonos siuntinys su mano mėgstamiausių nagų lakų Kinetics nauja kolekcija. Tai buvo išankstinis sveikinimas baigus dar vieną sesiją.


Ar verta pradėti tinklaraštį?

Vienareikšmiškai taip. Jeigu ne tinklaraščiai, vargu ar pažinočiau Salomėją, Vasarę, kurios tapo ne tik kolegomis, bet ir geromis pažįstamomis. Be to, atradau be galo įdomių žmonių, kurių rekomendacijomis galiu pasitikėti (čia net nekalbu apie kosmetiką, kalbu apie maistą, knygas, gyvenimą ir t.t.). Taigi, jeigu Tavo tikslas parodyti save, būtinai rašyk! Kita vertus, jeigu Tavo tikslas - gauti kosmetikos ar pramogų, čia gali kilti problemų. Kaip jau minėjau anksčiau, tinklaraštis kainuoja tikrai daug laiko. Manau, kad nusipirkti vieną ar kitą produktą - pigiau, negu jį gauti nemokamai.

Ar viskas yra "apie kosmetiką"?

Kai ištraukiu kosmetiką iš visų užslėptų kampelių, pagalvoju, kad taip. Visgi, nesu iš tų merginų, kurios jaučia gėdą išėjusios į darbą ar parduotuvę be makiažo. Taip, kosmetika man be galo įdomi. Įdomu, kaip ji veikia, kokia ji yra, kokį poveikį suteikia, bet tai tikrai nėra tai, apie ką galėčiau gyventi. Man svarbiau mano savijauta. Mėgstu knygas, įdomesnius receptus, filmus, ramų poilsį. Mėgstu ir savo darbą apie kurį gyvenime kalbu daug, bet tinklaraštyje vietos neatrandu. Žodžiu, yra labai daug dalykų, kurie man įdomūs ir svarbūs, bet tik dalis nugula tekstuose.

Tiek ir norėjau papasakoti šiandienos proga. Sveikinu visas koleges ir tuos, kurie mus skaito. Žinok, jeigu ne Tu, vargu ar dalis mūsų rašytų. Vis su Salomėja pakalbame, kad smagu išmėginti kosmetiką apie kurią galbūt net nežinotume, bet svarbiausią vietą vistiek užima tie, kurie skaito, komentuoja ar kitaip reaguoja į mūsų tekstus. Taigi, ačiū, kad esi su manimi!

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Kaip gražiai parašei! Net graudesys kažkoks apėmė :). Blogerių dienos proga linkiu nepavargti bloginti! Beje, kokios fainos nagų lakų spalvos! Ypač ta dešiniausia antrame plane :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Tau! Linkiu to paties. Kita vertus, gal ištikus krizėms "pamotyvuosim" viena kitą :D

      Panaikinti
  2. Su blogerių diena Greta! :)
    Puikus straipsnis ;)

    AtsakytiPanaikinti