Kosmetikos atradimai

Nivea Protect & Shave skustuvas ir peiliukai

16:31


Vos įsigijusi Nivea Protect & Shave skustuvą, dalinausi savo nustebimu Facebook'e. Užsukusi į tuo metu vykusią Grožio mugę Maximoje, stendo kampe pamačiau šiuos skutukus. Kaip tik tuo metu ieškojau pamainos savo senukui iš Venus (sugebėjau truputį sulaužyti). Taigi, norėdama patenkinti savo smalsumą pačiupau šiuos. Šiai dienai tikiuosi, kad jų vis dar galima įsigyti, kadangi galiu juos tikrai nuoširdžiai rekomenduoti. Bet apie viską po truputį.


Atidarius pakuotę iš karto pajaučiau tų mėlynų, metalinėse dėžutėse esančių kremų kvapą. Panašu, kad silikoninės juostelės - dengtos kažkokiu kremu, kad palengvintų skutimą. Esu girdėjusi, kad merginos tokio tipo skustuvus naudoja be papildomų drėkiklių (skutimosi putų, muilo ar dušo želės), bet aš nerizikavau. Mano oda gan sausa ir jautri, todėl visada naudoju ir papildomas priemones.

Jeigu įdomu, ką patogu naudoti skutimui, čia taip pat turiu rekomendaciją. Anksčiau naudodavau po ranka pasitaikiusią dušo želę, vėliau pirkau specialias putas ir abiem atvejais buvau ne visai patenkinta. Pirmuoju atveju susidurdavau su problema, kad ne visos želės putoja vienodai, todėl retkarčiais skutimas būdavo sausas ir skausmingas. Antruoju - brangu. Taigi, šiuo metu naudoju tik dušo priemones iš Dove, kadangi jos yra tirštos konsistencijos ir puikiai išsilaiko ant odos. O ir naudojasi gan skalsiai.


Antras ne mažiau svarbus dalykas - patogumas. Pirmą kartą skusdamasi susižalojau, kadangi nesitikėjau, kad galvutė bus tokia paslanki. Buvau pratusi prie stabilaus paviršiaus dėl ko ir susidūriau su šia problema. Antras, o ir visi kiti skutimai buvo be galo patogūs. Pati galvutė tolygiai pasiekia visas vietas, kas yra išties patogu, nes pavyksta išvengti įvairių jogos pozų (turbūt žinai apie ką aš kalbu). Šiuo atveju, nors Venus vis dar guli lentynoje, po antrojo bandymo nei karto nepagalvojau, kad galėčiau pribaigti tą kitą.

Kitas svarbus aspektas - dirginimas. Nenoriu net prisiminti paauglystės, kada teko bandyti įvairius peiliukus. Kadangi mano oda jautri, būdavo atvejų, kad plaukeliai siaubingai įaugdavo, nusiskutus perštėdavo, oda raudonuodavo ir t.t. Kaip ir naudojant Venus, su Nivea skustuvu tokių nesusipratimų išvengiu. Ko gero taip yra, kadangi peiliukai - tikrai aštrūs, o viršuje turi ir raminamąją juostelę.


Dar vienas svarbus aspektas - ilgaamžiškumas. Ko gero rekomendacija šiuo klausimu nebus itin tiksli, kadangi šį Nivea skustuvą naudoju viso labo mėnesį. Visgi, kol kas keisti galvutės nesinori, nes ji tokia pat aštri kaip ir pirmaisiais kartais. Tik ta apsauginė juostelė šiek tiek pasitrynė nuo sąlyčio su vandeniu ir kitomis priemonėmis.

Šis rinkinys: skustuvas su trimis peiliukais kainuoja 9,99 Eur (tikiuosi, kad jų vis dar yra didesnėse Maximose ar kažkur kitur). Tuo metu vykusioje Grožio mugėje buvo taikoma 40% nuolaida, taigi rinkinys kainavo tik 6 Eur. Taigi, lyginant su kitais daugkartiniais skutukais, šis - gerokai pigesnis, o kokybe galėtų lenktyniauti su visų pamėgtais Venus skustuvais.

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Ir dar dailiai atrodo! Būtinai atkreipsiu dėmesį, reikia ir man kažko. Turiu lidl'inį, bet labai jau greitai jo peiliukai atšimpa.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi galvojau apie tuos, kur buvo pasirodę Lidl, bet kažkaip racionalumas laimėjo, kadangi jau turėjau šiuos. Aišku, tokių priemonių galima ir "pakaupti" pasitaikius progai, bet kiekvienas dalykas lentynoj, spintelėj ar dar bala žino kur užima vietą :D

      Panaikinti
    2. Aš net nežinau, ar apie tuos pačius iš Lidl šnekam. Nes ten berods buvo dvi rūšys (vyriškų). Tai pas mane tokie, kur iš dviejų brangesni. Šalia būna daug peiliukų (8 ar 10), tai galima dažnai keisti, tačiau vistiek atšimpa netikėtai. Gillete mastaruoju metu man irgi nebepatikdavo, toks jausmas būdavo, kad padielėkės pas mus prekybcentriuose. Žodžiu - bėda. Reiks šito dairytis.

      Panaikinti
    3. Ai ne, aš apie tokią gėlėtą dėžutę :D Bet jų mačiau jau nebėr, nebent kažkur mačiau vieną nučiupinėtą dėžutę, bet tik pačių peiliukų.

      Panaikinti