Kosmetikos atradimai

Cosnature dieninis ir naktinis kremai reikliai odai

20:06


Man labai patinka rašyti apžvalgas, kuriose galiu dalintis ne tik savo, bet ir Justo nuomone. Aišku, tokių atvejų - nedaug, bet dėl to tik įdomiau. Šiandien Tavo dėmesiui - Cosnature dieninis ir naktinis kremai reikliai odai

Pirmas mano įspūdis: kaip 6 eurų nekainuojantys kremai gali būti geri? Net ir paskaičius aprašymą („Cosnature“ – natūrali kosmetika, sertifikuota NATRUE. Be dirbtinių kvapiklių, dažiklių ir konservantų. Be mineralinių ir silikoninių aliejų. Nebandyta su gyvūnais. Dermatologiškai patikrinta) skeptiškumas liko iki tos akimirkos, kol pradėjau bandyti. Tą patvirtino ir mano antroji pusė, kuris yra alergiškas praktiškai viskam. Net kremus renkasi specialius, kadangi pasirinkus netinkamą, atopinis dermatitas ima viršų. Žodžiu, pasakoju!


Dieninis kremas reikliai odai su granatais (50 ml). Lengvos konsistencijos, švelnaus kvapo. Justui ypač patiko kvapas, kuris bent jau man neprimena granatų, kadangi yra saldokas. Suteikia vidutinį drėkinimą, kurio vasarai tikrai pakanka. Man patinka, kaip jis dengiasi. Pats kremas atrodo riebokas, bet padengus ant odos yra be galo lengvas ir vos juntamas. Nėra to plėvelės jausmo, bet oda tampa stangresnė ir be galo švelni.

Šis kremas tapo Justo mėgstamiausiu. Į šalį patraukė iki šiol naudotus brangius ir patikrintus kremus, kadangi šis puikiai tinka jo odai: nealergizuoja, oda jį priima draugiškai. Buvo baeris, kai Justui pasiūliau išmėginti, kadangi tai turėtų būti saugus kremas jo odai (primenu, kad jeigu naudoja netinkamus, oda ima raudonuoti, sukietėja ir t.t.), o kremo namie neradau, kadangi jį išsivežė. Po to teisinosi, kad juk galiu naudoti jo kremus.


Naktinis kremas reikliai odai su granatais (50 ml). Tas pats kvapas, tik šiek tiek sunkesnė konsistencija. Šis kremas man iš dalies primena lipalą. Žinau, skamba keistai, bet jis toks elastingesnis negu dieninis. Ant odos jaučiasi šiek tiek sunkiau, bet vistiek neturi to plėvelės jausmo. Dengiasi lengvai, greitai įsigeria į odą. Jokių neigiamų reakcijų nepastebėjau, tik nujaučiu, kad žiemos laikotarpiu sausiaodėms toks drėkinimas gali būti per silpnas.

Iš kairės: dieninis, naktinis kremai

Abu naudojasi gan skalsiai. Kremus pasiėmiau prieš keletą mėnesių, o net ir nuolat naudojant (aš pastaruoju metu testuoju kitus kremus, bet Justui nuo balandžio vidurio tai vis dar numeris vienas), jų liko dar bent 1/3. Taigi, čia irgi neturiu prie ko prikibti. Tiesa, kremo pakuotės galėtų būti gražesnės, šiuolaikiškesnės, bet tokiu atveju kremo kaina turbūt padvigubėtų. Iš esmės, plastikas gan kokybiškas, bet tos rankų kremų tūtelės nėra labai žavios.

Nesu pirmoji, kuri rašo apie Cosnature kremus, todėl noriu pasidalinti platesniu požiūriu. Dvi mano mėgiamos tinklaraštininkės papasakojo apie mano neaprašytus produktus: Salomėjos įrašai apie kūno prausiklį ir sviestą, o Modesta apie šampūną, kaukę ir kūno sviestą. Pati vėliau papasakosiu apie kūno prausiklį, bet kol kas užteks ir tiek apžvalgų!


Jeigu sudominau, Cosnature kosmetikos galima įsigyti Livinn parduotuvėse. Tik jeigu yra galimybė, būtinai pauostyk kvapus, kadangi jie gan intensyvūs, nors ant odos ir nesijaučia. Tiesiog, kad būtum rami ir galėtum jais mėgautis taip pat, kaip ir aš.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)