Kelionių atradimai

Pelenė 2017. Pažintis su Gary France ir kiti nuotykiai

11:29

Nuotrauka Grožio Spektro

Jau ketvirtadienį (balandžio 6 d.) žinojau, kad šiųmetinė Pelenės paroda man bus kitokia. Manęs laukė ne tik puikiai praleistas laikas su Egle (labiausiai dėl tų mergaitiškų pasikalbėjimų ir laukiu Pelenės), bet ir renginys, kurio metu turėjau galimybę susipažinti su vienu žymiausių britų kirpėjų Gary France ir dviem šauniomis visažistėmis - Ana Procenko ir Karolina Taraškevič. O vėliau atsirado ir dar viena galimybė. Bet apie viską po truputį!

Taigi, pirmoji stotelė penktadienio vakare - Pelenės paroda. Su Vasare lėkėme į renginuką, kuriame Karolina Taraškevič atliko makiažą Astai Valentaitei ir trumpai papasakojo apie naujausias makiažo tendencijas. Žinai kas šiemet madinga? Tai, kas man labiausiai patinka - lengvai švytinti oda. Čia pat buvau supažindinta ir su Youngblood prekiniu ženklu gaminančiu mineralinę kosmetiką, kuri puikiai tinka tam efektui išgauti.

Kas sekė toliau? Vakarienė! Išbandžiusios lūpdažius, šešėlius ir dulksnas iš Youngblood, lėkėme į Dine restoraną. Ten mūsų jau laukė Gary France. Tiesą pasakius, apie jį žinojau tikrai nedaug, bet vakarienės metu tas žmogus spėjo tapti autoritetu. Gary - vienas žymiausių kirpėjų, kuris dirba mados savaitėse, yra prekinio ženklo Label.m mokymų vadovas, o į savo darbų sąrašą yra įtraukęs tokias moteris kaip Anglijos karalienė ir Kate Moss. Buvo be galo keista sėdėti šalia tokio žmogaus ir klausytis tų paprastų žmogiškų istorijų. Mane labiausiai nustebinęs darbinis faktas - tas, kad anksčiau britės į kirpyklą keliaudavo kartą ar du per savaitę, kad išsitrinktų galvą ar atnaujintų garbanas. Dabar merginos ir moterys  į grožio salonus keliauja maždaug kas 3 mėnesius, o tokios tinginės kaip aš net ir rečiau. Aišku, šiek tiek pasikeitė ir įpročiai... anksčiau moterys namie naudodavo tik šampūną, o šiai dienai mūsų grožio rutiną apima kalnas kitų priemonių.

Nuotrauka Grožio Spektro

Žodžiu, vakarienė praėjo be galo įdomiai. Kaip ir minėjau, susipažinau ne tik su Gary, bet ir Ana Procenko. Ta moteris mane be galo sužavėjo! Tiesa, dabar ją gali rasti ir Youtube platformoje. Tikrai rekomenduoju pasižvalgyti į Anos darbus bei kuriamus video reportažus.

Na, bet tiek iš to vakaro. Šeštadienį vėl keliavau į Pelenę, kur trumpai su Egle stabtelėjome prie Grožio spektro stendo, kur merginoms buvo atliekami makiažai, kirpimai ir plaukų pynimai (aukščiau esančios nuotraukos būtent iš tos dalies). Apėjome ir kitus stendus bent po keletą kartų. Ir žinai, galėčiau sakyti, kad Pelenė šiais metais buvo labai vidutiniška. Pritrūko stendų, o Artistry reklama įkyriai persekiojo visos mugės metu. Be to labai daug dėmesio buvo skiriama įrangai (pvz., šukų ar žirklių pasirinkimas buvo gerokai didesnis, negu makiažo valiklių). Man kaip mėgėjai norėjosi daugiau žmogiškų prekinių ženklų tokių kaip Biok ar Vivi. Bet negaliu skųstis, radau jau kartą išgirtas Tigi Bed Head putas plaukams pigiau negu tikėjausi!

Renginio dovanos: Label.m šampūnas ir kondicionieriai (mažasis kvepia meduoliais!)

Renginio dovanos: Youngblood mineralinė makiažo bazė

Mano Pelenės pirkiniai

Na, o pabaigai trečioji dalis. Čia galėčiau perfrazuoti vieną gerai žinomą posakį, kad jeigu pati nenueini į grožio saloną, grožio salonas ateina pas Tave. Sėdėdamos prie vakarienės stalo Grožio spektro darbuotojoms su Vasare prasitarėme, kad norime pasikeisti. Ir ką, pasikeitėme. Pirmadienį susitikome Uff Square, kur atnaujinome savo šukuosenas londonietišku, Gary France įkvėptu stiliumi. Mudvi kirpo Uff'iečiai, taigi jautėmės visiškai saugios ir patenkintos. Ši pažintis man pasirodė naudinga ir įdomi, kadangi dar geriau susipažinau su savo plauku (na, kokias priemones geriausia naudoti, kokios spalvos man labiausiai tiktų ir t.t.)

Pirmadienis buvo tikrai viena geriausių dienų šį mėnesį. Ne tik atnaujinau savo šukuoseną, puikiai praleidau laiką, bet ir svečiuose turėjau mamą. Taigi, taip susumavus tų trijų dienų įspūdžius buvo be galo faina. Juk ne kasdien susipažįsti su vienu žymiausių britų kirpėjų, Ana Procenko, puikiai praleidi dieną su Egle (ji mano kaimynė, bet susitinkam tik esant svarbiems reikalams), dieną pasitinki su Uff'iečiais, o vakare su mama prisijuoki valgydama burgerius Keule Rūke

Ačiū už trijų dienų įspūdžius Grožio spektrui (jie yra Label.m ir Youngblood distributoriai Lietuvoje), kurie man spyrė į užpakalį ir bent vieną savaitgalį pavertė žiauriai fainu bėgu-lekiu.