Kosmetikos atradimai

Noreva Aquareva drėkinamasis veido kremas ir valomasis micelių vanduo

12:25


Mano pažintis su Noreva Laboratoires siekia paauglystę ir tuos baisiuosius laikus. Atsimenu, Noreva  Actipur linija buvo pirmoji dermatologinė kosmetika mano grožio rutinoje. Oda tikrai atrodė geriau, bet mano problemos neišsprendė. Žinai kodėl? Tik gerokai vėliau sužinojau, kad mano problema ne Acne, o hormonų disbalansas. Visgi, iki šiol atsimenu, kad prausiamasis gelis buvo be galo švelnus, o toninis kremas per smarkiai sausindavo odą. Taigi, jeigu reikėtų grįžti į tuos laikus, prausiklį tikrai kartočiau, o toninį kremą palikčiau riebiaodėms.  

Na, bet ne apie tai aš. Mano oda - be galo sausa, linkusi į šerpetojimus. Taigi, gavusi galimybę išmėginti kažką iš Norevos, pasirinkau jų Aquareva linijos veido kremą bei valomąjį micelių vandenį. Apie juos ir noriu Tau papasakoti. Tiesa, jeigu jauti, kad Tavo odai trūksta drėgmės, būtinai pasiskaityk apie šią veido priežiūros liniją ČIA.


Pirmiausia - Valomasis micelių vanduo „Aquareva®“. Puikiai valo makiažą, gaivina odą. Labai nusiminiau, kai išvarvinau paskutinius lašus, kadangi priemonė be galo patiko. 
  • Suteikia gaivumo jausmą. Valydavau tiek makiažu dengtą, tiek švarią veido odą. kad ją paruoščiau miegui ir atgaivinčiau. Po naudojimo oda atrodė elastingesnė, bet šiek tiek lipni. Dėl tos priežasties nuvaliusi odą, dažniausiai micelių vandenį nuplaudavau (čia toks keistas mano įprotis). Na o kelionės į Izraelį metu, priemonė buvo nepakeičiama, kadangi saulės vonios tarsi reikalavo papildomo gaivumo ir drėkinimo. 
  • Puikiai valo tiek makiažo likučius, tiek pilną makiažą. Aišku, jeigu Tavo tikslas - atgaivinti odą, pirmiausia rekomenduočiau ją nuprausti, o tik tada užbaigti procedūrą micelių vandenuku (tokiu atveju jo tau užteks ir gerokai ilgiau). Kita vertus, tais vakarais kada baisiai tingisi, priemonė puikiai pasitarnaus ir kaip makiažo valiklis.
  • Kompaktiška, patogi pakuotė. Mane pasiekė 100 ml buteliukas, kuris puikiai tiko kelionėms. Priemonės man užteko tikrai daugiau negu mėnesiui kas vakarą įtraukiant ją į rutiną. Visgi, šį kartą planuose - didesnės, 250 ml talpos micelių vanduo. Kaip ir minėjau, pati pakuotė patogi - plastikas minkštas, puikiai tinkamas dozuoti priemonę. 
  • Draugiškas jautriai veido odai. Jokių alergijų, jokių naujai atsiradusių šerpetojimų, o svarbiausia - jokių užsikimšusių porų. Apie tai kalbu dėl to, kadangi mane truputį neramino tai, kad priemonė parfumuota (turi tokį salstelėjusį, bet gaivų kvapą). Bijojau, kad kimš poras arba griauš akių sritį, bet nieko panašaus - priemonė pasirodė saugi ir tiko mano jautriai odai. 
Bene pagrindinis trūkumas (jeigu galima jį taip vadinti) - kaina. 100 ml pakuotė kainuoja 9,89 Eur, o didžioji - 250 ml 13,49 Eur. Aišku, produktai patikrinti dermatologų, kas (nujaučiu) turi įtakos kainai. Visgi, pasitaikius progai planuoju įsigyti didesnę pakuotę, kadangi ši be galo patiko (o ir vasara artėja, tai to gaivumo norėsis vis daugiau).



Na ir mano meilė - Lengvos konsistencijos 24 val. veikiantis drėkinamasis kremas „Aquareva". Kaip man patiko! Toks lengvas, kvapnus, drėkinantis. Žodžiu, viskas, ko tik galėjau tikėtis iš kremo. Tik tas 24 val. truputį glumina, kadangi nori to ar ne, veidą prausiu ryte ir vakare, taigi ir kremą tenka naudoti bent du kartus. Na, bet apie viską punktais.
  • Ganėtinai skalsus. Sakau ganėtinai, kadangi šiuo metu naudoju kremą, kurio reikia mažų mažiausio žirnelio. Visgi, jo reikia tikrai mažiau negu mano anksčiau aprašytų kremų (pvz., Green Feel). Taigi, jeigu ieškai kažko taupaus, tai gali būti kaip tik Tau.
  • Lengvas, bet pakankamas drėkinimas. Mano oda - be galo sausa, linkusi į šerpetojimus, todėl retkarčiais tenka pamiršti makiažo pagrindą. Pradėjus naudoti šį kremą, odos būklė pasitaisė ir galėjau grįžti prie draugystės su makiažu. Visgi (!) pasibaigus šiam kremui, problema atsinaujino, taigi kremą galima laikyti prevencija čia ir dabar (arba kaip ir rašoma ant pakuotės - 24 valandoms). To jokiu būdu nelaikau trūkumu, kadangi puikiai pažįstu save ir žinau, kad odai trūksta drėgmės dar ir dėl to, kad beveik negeriu skysčių.
  • Tikrai lengva konsistencija. Užsitepus nereikia laukti, kol kremas nudžius, o ir rezultatas matomas jau iš karto: oda elastingesnė, sveikai švytinti. 
  • Patogi pakuotė. Iš pradžių pajuokavau, kad kremas primena dantų pastos tūtelę, bet išmėginusi supratau, kaip tai patogu. Vietos užima nedaug, o dozuoti - be galo patogu. Taigi, tai buvo dar viena priemonė keliavusi su manimi kartu į Izraelį.
Ar kartočiau? Tikrai taip. Jau laukiau, kol kremas grįš į prekybą, kad galėčiau įsigyti jį dar kartą. Jeigu micelių vandens kaina šiek tiek baugina, šis kremas man pasirodė įkainotas labai normaliai. 40 ml kremo kainuoja 16,28 Eur. O jo užtenka tikrai bent trims mėnesiams naudojant dviese. Pati naudojau tiek ryte, tiek vakare, kadangi neturėjau kuo pakeisti, bet antrąjį kartą šiek tiek pakeisiu situaciją ir šią priemonę naudosiu tik rytais. Žinai kodėl? Kadangi kremas puikiai tarnauja kaip makiažo bazė! Na, o vakarams liktų kremas, apie kurį užsiminiau įrašo pradžioje. Pažadu, kad apie jį papasakosiu vėliau!


You Might Also Like

0 komentarai (-ų)