Kosmetikos atradimai

Kinetics Grand Bazaar Solar Gel Gelio efekto nagų lakai

09:52


Nagų lakas - viena iš tų priemonių, kurias naudojant labiau pasitikiu savimi. Negaliu paaiškinti kodėl taip yra, bet tvarkingas manikiūras visada skatina mane jaustis geriau. Tik čia atsiranda vienas BET... Naminis manikiūras mano nagus puošia daugių daugiausiai dvi dienas (labai labai išskirtiniais atvejais - keturias). Kadangi nesu itin kruopšti, dviejų dienų pasitikėjimą savimi dažniausiai perkeliu į ateitį be konkrečios datos. Taigi, gavusi galimybę išmėginti Kinetics naujieną - Grand Bazaar kolekcijos lakus, iškarto sutikau. Kodėl?
  • Nagų lakas naudojant viršutinį sluoksnį turėtų išsilaikyti apie 10 dienų. Kaip jau minėjau, mano atveju truputį trumpiau - savaitę.
  • Grand Bazaar kolekcijos spalvos - tiesiog nerealios. Viena vienintelė nelabai mano - ta trečia iš dešinės, rožinė (KNP 362 Too hot to believe). Bet išmėginau ir ją, kadangi bent trumpam norėjau išeiti iš savo komforto zonos.
  • Kinetics nagų lakai skirti ne tik savarankiškam, bet ir profesionaliam naudojimui. Tai, žinoma, didina pasitikėjimą (nors niekada nespjaunu ir į Avon ar Essence nagų lakus).
  • Nagų lakai greit džiūva, todėl esi pažeidžiama trumpesnį laiką. O ir šiaip, turbūt žinai tą jausmą, kada ryte atsikeli su patalynės žymėmis ant nagų, kuriuos lakavai ištisą valandą.

Spalvos nuo kairės: Viršutinis nagų lako sluoksnis, 357 Arabic blond, 358 Give me better price, 359 Camel or Cabrio, 360 Grand Bazar, 361 Secret Deal, 362 Too Hot to Believe, 363 Rub the Lamp, 364 Bedouin Taxi.

Pati išmėginau 5 skirtingus variantus, trim dalinuosi su Tavimi. Pirmus du kartus, manikiūrą laikiau iki jam nusilupant. Abu  kartus nagų lakas laikėsi ne trumpiau nei savaitę (pirmąjį kartą 9 dienas, antrą - lygiai savaitę). Po to sakė trumpesni laikotarpiai, kadangi kartą savarankiškai nuplėšiau nagų laką, kitą kartą nusitarkavau, o paskutinįjį ploviau kalną indų. Taigi, jeigu planuoji darbus su chemija, nagų lakas gali atšokti gerokai anksčiau.

Taip pat minėjau, kad kartą nuplėšiau nagų laką. Žinok, to daryti nerekomenduoju. Nagai atrodo taip pat, kaip ir neteisingai nusiėmus gelinį nagų laką. Viena laimė, kad po tokio eksperimento likau su nagais. Manau, kad taip nutiko dėl to, kadangi iškart pasidariau naują manikiūrą. 


Nagų lakai džiūva be galo greit. 10-15 minučių - tas laiko tarpas, kada jau jautiesi saugiai rašydama žinutę, ar vartydama knygos/žurnalo puslapius. Visgi, liečiant nagą su nagu dar būna lipnumas, kuris praeina po maždaug pusvalandžio. Tada jau jaučiuosi visiškai saugi ir galiu eiti plauti indus. Manau, kad tai būtent viršutinio sluoksnio indėlis.

Viršutinį nagų lako sluoksnį tikrai rekomenduoju. Ne tik dėl to, kad prailgina manikiūro laikymąsi ir greitina džiuvimą, bet ir dėl to, kad suteikia gelinio lako įvaizdį. 


Vos nepamiršau! Nagų lako teptukas - be galo patogus net ir didžiausiai žioplei (pvz., man). Vos keliais potėpiais galima išgauti gražų efektą, kuris nebėga į kraštus. Tiesa, lakas - gan skystas, todėl vienam sluoksniui užtenka tikrai mažo kiekio lako. Kad jau užsiminiau apie sluoksnius, pati jų tepu du. 


Ar man patinka? Labai. Nusprendžiau atsisveikinti su savo kolekcija ir pasilikti tik šiuos nagų lakus. Esu įsitikinusi, kad kitų spalvų man net nepritrūks, kadangi esu įsimylėjusi pastelines ir prigesintas spalvas. 

Jeigu Tau įdomu, kaip toliau atrodys mano manikiūras, gali man sekti instagram paskyroje (ČIA). Na, o jeigu planuotum pati įsigyti bent vieną spalvą (ar nagų lako bazę), užsuk į Cascada parduotuves arba užsisakyk internetu ČIA.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)