Kosmetikos atradimai

Dove Nourishing Care dušo aliejus

09:36


Skaičiau ir žiūrėjau skirtingas apžvalgas apie Dove Nourishing Care dušo aliejų. Ir niekaip nesupratau, iš kur tiek pagyrų. Nors ir radau galimybę jį sunaudoti, tikrai nejaučiu to pasimėgavimo ir noro įsigyti dar vieną. 

Pagrindinis privalumas - tas, kad šis dušo aliejus yra tiesiog nerealus depiliacijoms. Peiliukas slysta kaip per sviestą, kojos lieka švelnios ir nesudirgusios. Labai patogu naudoti ir dėl to, kadangi šis Dove aliejus yra gan tirštas, stabiliai išlieka padengtoje vietoje. Bet tai ir viskas.

Kai kitos sakė, kad labai skaniai kvepia, stebėjausi. Aš vos atidariusi šį produktą, jaučiu maistui skirto aliejaus kvapą. Labai sunku paaiškinti, bet atrodo, kad kažkas būtų jau kartą naudojęs aliejų kepimui, o po to supylęs į šiuos buteliukus. Aišku, galima teisinti, kad produkte naudojamos natūralios priemonės, bet mano atveju tai vargiai padės - smirda ir viskas. Pirmus kartus bandžiau įprasti, galvojau, gal tas kvapas praeis, bet abu kartus iki užmiegant jaučiausi murzina, tarsi kepusi kažką labai riebaus, o tas kvapas būtų įsigėręs į odą.

Nepastebėjau ir kažkokio ypatingo drėkinimo. Odos nesausina, bet po maudynių papildomai norisi užsitepti kokį kremą ar losjoną. Kaip ir minėjau, skutant kojos lieka švelnios, bet to neužtenka. Čia panašiai kaip ir su kitomis drėkinančiomis dušo priemonėmis. Jos lyg ir nesausina, bet žiemos metu reikalauja papildomos priežiūros.

Pakuotė tikrai patogi. Atsidaro lengvai net ir drėgnomis rankomis, yra minkštesnės plastmasės, kas palengvina dozavimą. O ir šiaip produktas gan skalsus. Bet ar tai kuria vertę, kada atidarius kamštelį, jauti sau nepriimtiną kvapą? Turbūt nelabai.

Kad ir kaip mylėčiau kitas Dove dušo priemones (būtinai apie jas papasakosiu), ši - tikras nesusipratimas. Aišku, kvapas yra labai individualus dalykas, bet prieš pirkdama būtinai pauostyk (jeigu rasi, kur pirkti). Paprasta dušo želė kvepia kokį tūkstantį kartų skaniau, nors tas kvapas ir yra sintetinis.

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Aš taip norėjau šio aliejaus, bet niekur neradau pirkti, kad visas blogeres užkomentavau klausimais, kur įsigyti. Tiek užkomentavau, kad atstovai pastebėjo ir atsiuntė. Vakar gavau, dar nemėginau, bet uosčiau. Nu žinok, jokio seno aliejaus kvapo neužuodžiu. Ką tik vėl pauosčiau, kaip tik labai priparfumuotas, kad nieko bendro su natūralumu. Gal atsiskleis prausiantis :). Na, bus įdomu išmėginti, tavo atsiliepimas, nors ir labiau neigiamas, bet sukelia norą dar didesnę :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai kai uosčiau, man irgi toks so/so kvapas. Galima naudoti, bet nėra tas super skanus. Bet ant odos nežinau... Ilgai galvojau, gal netinkamai laikiau (arba kompanija laikė), bet nemanau... nes nei kažkokių požymių yra, nei ką. Ir aš grynai jaučiu aliejaus kvapą. Kaip pvz., paėmus kokį alyvuogių aliejų (o gal geriau rapsų, nes tas irgi smirda :D) ir prausčiausi.

      Justas uostė, prausėsi, jam nekelia tokio siaubo kaip man. O ir neužuodžiu, jeigu jisai būna po "procedūros". Tai gal čia ant mano odos taip oksiduojasi ar panašiai. Bet tikrai nepirkčiau :D

      Panaikinti
  2. O man šitas labai patiko, ir keista, nepasakyčiau kad aliejus man smirda ar primena pakepusį aliejų. Man kvepia maloniai, taip šildančiai, bet ir pakankamai intensyviai. Ne gėlyčių kvapas bet man malonus :) Matyt uoslė labai individualus dalykas, o kur dar kūno chemija ir reakcija su oda :D :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ką ir sakau. Man pvz., tos linijos muilas kvepia TOBULAI. Dušo želė - irgi. O šitas smirda. Ir esmė ta, kad muilo ir želės kvapas - lygiai toks pats. O šitas turi tą aliejaus kvapą, kuris nepermuša pirmųjų priemonių. Jaučiasi švelniai, kad kažkur yra "tas", bet labai labai iš tolo.

      Panaikinti
    2. Bet kaip įdomiai :) Kaip visgi skiriasi. Man šita linija su arganu labai pavykusi atrodo :)

      Panaikinti
    3. Aš tai ir šiaip mėgstu Dove. Atrodo, sudėtys ilgalaikėje perspektyvoje gal ir nėra tobulos, bet kai prireikia pagalbos Čia ir dabar, puikiai jas sprendžia.

      Panaikinti
  3. Buvai teisi. Nors sugedusio aliejaus kvapo neužuodžiu, bet kažką tragiškai bjauraus, kai sureaguoja su oda - taip. O duete su kūno aliejumi tai abu verčia šiurpti :) O bet tačiau, skutimuisi tai koks patogus!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. AČIŪ :D Nebesijaučiu kaip Judas. Nes tikrai galvojau, gal su manimi kažkas ne taip. Bet matyt kūno chemija daro savo.

      Dėl skutimo - neblogas atradimas tikrai. kita vertus, putos ko gero pigiau :D

      Panaikinti