Kosmetikos atradimai

Douglas Make Up Kiss & Curl mėlynas blakstienų tušas

09:10


Jeigu seki mane instagram paskyroje, turbūt matei, kad sulaukiau milžiniško siuntinio iš Douglas. Jeigu neseki, užsuk pas mane. Tikrai motyvuosi mane daugiau fotografuoti ir tuo dalintis su Tavimi. Na, bet ne apie tai aš. Šiandien noriu pasidalinti pirmąja apžvalga apie Douglas Make Up Kiss & Curl mėlyną blakstienų tušą.

Juokas juokais, bet kartais tai, kad produktas veikia ne taip kaip numatyta, pagerina jo naudojimą. Žinai apie ką aš? Ogi apie tai, kad be galo nemėgstu spalvotų blakstienų tušų. Gavusi šį pagalvojau: kam reiks atiduoti? Bet prieš atiduodama, vistiek jį išmėginau. Ir... tušas užteptas ant blakstienų neturi to mėlyno pigmento. Sakyčiau, kad gal tik aš taip matau, bet su Justu išvaikščiojom visus namus gaudydami skirtingą apšvietimą, ir visur atrodė taip pat. Labai keista, nes teptukas pakabina tušą, kuris - tikrai mėlynas. 


Na, kadangi jau išlošiau su spalva, pasakoju toliau. Teptukas. Reikėjo priprasti. Nėra nei labai patogus, nei labai nepatogus. Tiesiog kitoks. Vieną, antrą kartą užsitepus, ranka pripranta ir didelių problemų nekyla.

Nors tušas nėra atsparus vandeniui, į ašaras ir kritulius reaguoja palankiai. Ta prasme, nei atsispaudžia akių vokuose, nei bando pabėgti nuo blakstienų. Koks tokių tušų privalumas? Juos be galo paprasta nuvalyti. Kas vakarą nuplaunu akis vandeniu, po to švelniai nuvalau miceliniu ir vualia.

Tiesa, pasitaiko tokių blakstienų tušų, kurie alergizuoja akis. Ypač merginoms, kurios nešioja kontaktinius lęšius ar akinius (pavyzdžiui, kaip aš). Gali drąsiai naudoti šį, kadangi tušas puikiai prilimpa prie blakstienų ir nesukelia kažkokių dirginimų.

Pats efektas - gan natūralus. Blakstienų atrodo daugiau, jos lengvai užriečiamos ir ryškesnės, bet tikrai nesumaišysi su priklijuotomis. Manau, kad tokį variantą geriausia rinktis darbo dienai, kada nori atrodyti išsimiegojusi, bet nenori atkreipti per daug dėmesio į akis. 


Esu patenkinta šiuo blakstienų tušu ir tikrai jį sunaudosiu. Bet pati tikrai kol kas nepirkčiau. Ir tam yra labai paprastas pasiteisinimas - kaina. Šis tušas kainuoja 15 eurų. Manau, kad tai gan didelė suma už kurią galima įsigyti maždaug tris blakstienų tušus iš Essence (iš kurių tikrai galima išsirinkti tikrai kokybišką). O ir šiaip... pati tikrai niekada į pirkinių krepšelį sąmoningai neįsimesčiau nei rudo, nei mėlyno blakstienų tušo. Užtenka man ir taip ryškiai mėlynų akių. 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)