Kosmetikos atradimai

Mossa 5 in 1 matinis maskuojamasis BB kremas su atspalviu visų tipų odai.

10:26


Praktiškai visą vasarą vienintelė naudojama makiažo priemonė buvo blakstienų tušas ir (retkarčiais) antakių šešėliai. Jokios pudros, jokio maskuoklio ir t.t. man neprireikė. Ne todėl, kad oda atrodė tobula, tikrai ne... Labiau dėl to, nes norėjau savo odai suteikti poilsio laikotarpį, kurio metu naudojau tik ją puoselėjančias priemones, tokias kaip kremai ir panašiai. Taip buvo iki rudens pradžios, kada nusprendžiau grįžti į rutiną ir pridėti dar vieną priemonę - pudrą ar BB kremą.

Šį kartą į mano rankas pakliuvo ne skystas makiažo pagrindas, o BB kremas iš Mossa. Jeigu dar nežinai, Mossa - latvių veido priežiūros priemonių kompanija. Jie ypatingi tuo, kad kosmetikai naudoja organines bei natūralias priemones (turi Eco Cert sertifikatą). Pirmoji mano pažintis su šiuo prekiniu ženklu prasidėjo dar tada, kai mane pasiekė Grožio draugo kosmetikos dėžutė. Bet ne apie tai aš... Geriau kol kas papasakosiu, kaip man sekasi draugauti su Mossa 5 in 1 matiniu maskuojamuoju BB kremu su atspalviu visų tipų odai.


Vienas įdomiausių dalykų ant Mossa pakuočių - liniuotė su amžiaus grupėmis, kada priemonė - labiausiai tinkama. Nesu tikra, ar anksčiau esu mačiusi ką nors panašaus. Aišku, tai tik maža smulkmena, bet man visada gerokai smagiau, kai naudą aiškina ir iliustracijos.



Na, žinoma, noriu pasidalinti ir savo įspūdžiais, kurie, tikiuosi, padės susidaryti tinkamą nuomonę apie šį BB kremą. Kaip visada, prieš Tavo akis - punktai:
  • Šviesiaodėms tinkamas atspalvis. Nors ir buvau Ispanijoje, nors ir savaitgalius leidau lauke, vistiek esu balta balta. Truputį nerimavau ar man tiks ši spalva, nes dažniausiai sunkiai sekasi išsirinkti sau tinkamą atspalvį. Soft Beige - man pats tas. Spalva šiek tiek oranžinė (kaip ir mano odos atspalvis), todėl užsitepus ją jaučiuosi tarsi nesidažiusi.
  • Lengvas veido maskavimas. Randų, kurie puošia mano žandus šis BB kremas tikrai nemaskuoja, bet poros ir maži paraudimai dingsta. Visgi bendras vaizdas man labiau primena kreminę pudrą negu BB kremą, kadangi veido odos atspalvis suvienodėja, matomas lengvas švytėjimas.
  • Sveikos bei švytinčios odos efektas. Net nežinau, kaip apibūdinti. Oda tampa tokia... lyg ir matinė, bet kartu ir švyti. Kai užsitepu šį kremą, atrodo, kad gyvenimas - išties paprastas ir pozityvus (būtent dėl to švytėjimo). Dėl to šis Mossa BB kremas man tik dar labiau patinka. 
  • Nealergizuoja odos. Taip pat ją puikiai drėkina. Prieš pradėdama naudoti šį BB kremą, kurį laiką kovojau su odos išsausėjimais ant skruostų. Problemą, kaip ir išsprendžiau, bet truputį išgyvenau dėl to, kaip oda reaguos į Mossa kremą. Ir ką, išsausėjimai pranyko, laikini bėrimai liovėsi (nesakau, kad tai dėl šio kremo, bet faktas, kad jis man puikiai tinka).
  • Patogi pakuotė. Man patinka, kad neužima daug vietos bei turi dozatorių. Be to, labai lengva atskirti pakuotes, kadangi kiekviena vaizduoja skirtingą vaisių/uogą - šiuo atveju tai - laukinė slyva. Kažkaip atrodo neperkrauta, o ir lengva atpažinti, kur ir kas.
  • Gan geras išsilaikymas. Omenyje turiu laiką, kurį BB kremas yra matomas ant odos. Dažausi tik ryte, todėl labai lengva pasakyti, kas ir kaip. Kiek pastebėjau, graži jaučiuosi kokias 6 valandas, vėliau kremas susigeria į odą ir to švytėjimo nelieka. Veido spalva išlieka tolygi, bet vistiek efektas - nebe tas, kaip pirmojoje dienos pusėje.
  • Vienintelis trūkumas (jeigu galima taip sakyti) - keistas kvapas. Man primena uoga uoga Dingo Flamingas kvapą, tik šis - ne toks stiprus. Jo nesijaučia, kai kremas jau ant odos, bet tepant jis yra. Bandau sugalvoti, ką jis primena, bet labai sunkiai sekasi.



Mossa 5 in 1 matinis maskuojamasis BB kremas šį rudenį - mano mėgstamiausias. Turiu skystų makiažo pagrindų, mineralinių pudrų ir t.t., bet ranka tiesiasi būtent šios. Manau, kad taip yra dėl tos priežasties, nes iš priemonės tikiuosi ne šimtaprocentinio maskavimo, o sveiko švytėjimo. Be to, šis kremas atlieka ir odos drėkinimo funkciją, kas atėjus rudeniui - labai naudinga, jeigu norime išvengti šerpetojimo. Ar rekomenduočiau draugei? Tai, kuri mėgsta lengvą makiažą - tikrai taip!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)