Kosmetikos atradimai

Invisibobble plaukų gumytė Pink heroes

11:34


Pirmą kartą Invisibobble į mano rankas pateko maždaug prieš metus. Pamenu, tada jas radau Grožio draugo dėžutėje (įrašas apie dėžutę ČIA). Nuo tada mano plaukuose - tik šios gumytės. 

Trumpa priešistorė. Pirmosios mano Invisibobble gumytės - raudonos. Pamenu, pamačiau jas ir šiek tiek nusivyliau, kadangi ši spalva tikrai nepretenduoja į mano mėgstamiausias. Visgi, smalsumas nugalėjo ir išmėginau jas. Tada spalva tapo visiškai nebesvarbi...

Apie Invisibobble gumytes buvau girdėjusi daug gero:
  • Jos nepalieka žymių plaukuose. Ir iš tikrųjų, reikia labai pasistengti, kad liktų kokios nors žymės. Man "pavyko" tik kartą, kai surišau šlapius plaukus. Bet ir tą kartą tai nebuvo panašu į tas žymes, kurios lieka nuo paprastų gumyčių.
  • Leidžia išvengti galvos skausmo. Šis punktas man aktualus tik tais atvejais, kai atsigulu surištais plaukais. Po tokio pogulio galvos oda labai įsitempia, ją ima niežėti bei skaudėti. Su Invisibobble to nejaučiu (o ir dažniau prisimenu išsirišti plaukus, kadangi pati gumytė - gerokai didesnė).
  • Taip pat TopBeauty rašo: tausoja plaukus, tinka visų tipų plaukams, galima nešioti kaip apyrankę. Šių punktų negaliu komentuoti, kadangi plaukų būklės pokyčių nepastebėjau ir gumytės nenešioju kaip apyrankės.
Prie šių privalumų norėčiau pridėti dar vieną:
  • Tai vienintelės gumytės, kurių aš nepametu. Kaip ir minėjau, jos - gerokai didesnės (ši, apie kurią tuoj papasakosiu turi žavią monetą, kuri taip pat padeda ją rasti), ryškios bei unikalios formos. Taigi, praėjus šiek tiek daugiau negu metams vis dar turiu 2 raudonas gumytes (vieną padovanojau) ir šią rožinę gražuolę.



Kaip jau užsiminiau, ši rožinė gumytė turi savo vardą - Pink Heroes (rožinės didvyrės). Ji skirta paminėti kovą su krūties vėžiu. Taigi, ant monetos esantis ženkliukas - tarsi solidarumo ženklas moterims, kurios išgyveno šią siaubingą ligą.  Turiu prisipažinti, pirmoji mintis išpakavus šią gumytę: "reikia nuimti monetą (nežinau kodėl ją taip vadinu)". Bet įsirišusi į plaukus nusprendžiau: atrodo labai gražiai, todėl geriau nieko nekeisiu. 

Man ji patinka labiau negu tos raudonos. Kodėl?
  • Labai miela, į akis nekrentanti spalva. Atrodo tikrai gerokai gražiau negu raudona.
  • Ši - šiek tiek mažesnė negu tos 3. Kadangi mano plaukai ploni ir trumpi, ši vyniojasi mažiau kartų, todėl atrodo tvarkingiau.
  • Turi tą žavią monetą, kuri labai gražiai atrodo plaukuose. Tikrai įdomiau negu gumytė su kokia gėle ar karoliuku. 
Turbūt jau ir taip supratai, kad Invisibobble man - nepakeičiamos. Galiu papasakoti gan linksmą istoriją, kuri parodo, kad gumytė man tikrai patinka. Penktadienį nusprendžiau trumpai nusnausti, taigi išsirišau gumelę ir prieš užmigdama sukiojau ją tarp pirštų (keistas įprotis, bet neblogai ramina). Atsikėlusi jos negalėjau niekur rasti: iškračiau patalus, pažiūrėjau po/prie/ant lovos ir neradau. Šeštadienį paiešką pratęsiau (gerai jaučiuosi tik surištais plaukais) ir gumytę radau tik vakare. Įkritusią į patalynės užvalkalą. Taip džiaugiausi, kad net gi pažadinau Justą, kad pasakyčiau gerą naujieną. 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)