Kosmetikos atradimai

TIGI Bed Head Superstar Queen For A Day putos plaukų apimčiai suteikti

09:09


Naujos pažintys - visada įdomios. Ko gero dėl tos priežasties ir pasirinkau iki šiol nemėginto prekinio ženklo TIGI produktą - plaukų apimtį didinančias putas iš Bed Head Superstar linijos.

Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad esu priklausoma nuo priemonių, kurios didina plaukų apimtį. Nors gal reikėtų sakyti, kad jeigu ne šio tipo priemonės, atrodyčiau labai pavargusi: prigludusiais, tiesiais plaukais. Jeigu ne šio tipo priemonės, mano pasitikėjimo savimi lygis būtų perpus mažesnis (ačiū atlėpusioms ausims ir savikritikai). Kaip man pasisekė atrasti Biok Dermatology šampūną, Matrix kondicionierių, taip džiaugiuosi ir dėl šių putų.

Trumpa priešistorė. Kaip jau minėjau, TIGI putas įsigijau iš Salon 24 stendo Pelenės metu. Priėjusi prie jų stendo pakalbinau pavargusią konsultantę klausdama jos rekomendacijų. Ji nukreipė mane prie stendo, kur ir stovėjo šios putos. Prisimenu, priėjusi pakračiau buteliuką ir pasakiau: "tai kad čia plaukų lakas". Ir vistiek susidomėjau...

Tiesa, Salon 24 internetinėje parduotuvėje šį produktą galima įsigyti už 14,90€. Tuo tarpu Pelenėje jis man kainavo 10 ar 12 eurų. Pasirodo, nuolaidos grožio priemonių mugėje tikrai egzistuoja. 

Mano pastebėjimai.
  • Norisi dėmesį atkreipti į produkto tekstūrą. Nors TIGI Bed Hear Queen For A Day priemonė vadinama putomis, labiau primena plaukų laką. Iki šiol nebuvau naudojusi nieko panašaus: priemonė, kaip ir būdinga putoms, lengvai jaučiama šaknyse dėl kuriamos fiksacijos, bet plaukų neapsunkina (kaip kad būna su putomis). Džiovinant plaukus džiovintuvu (niekada nebandžiau natūraliai jų džiovinti, bet nujaučiu, kad nešukuojami plaukai suliptų), priemonės jausmo iš viso nelieka. Atrodo, lyg nieko ir nebūtum naudojusi.
  • Patogi ir gan didelė pakuotė. Pelenės paroda vyko balandžio mėnesį. Taigi, nuo tada purškiau šias putas praktiškai kasdien (nenaudojau tik savaitgaliais ir nedarbo dienomis) ir jų man užteko... beveik keturiems mėnesiams. Tiesa, į keliones taip ir neteko šių putų vežtis, nes jos netilpo net ir į mano milžinišką kosmetinę.
  • Efektas! Nerealus. Galėčiau vardinti vien tik privalumus (iš tikrųjų, nepastebėjau nei vieno trūkumo). Man labai patikdavo, kad plaukai tapdavo ne tik puresni, bet ir paklusnesni formavimui. Džiaugiausi ir dėl to, kad nereikėjo stresuoti dėl sulipusių plaukų net ir pakliuvus į lietų. 
Ar rekomenduočiau? Tikrai taip. Ypač tuo atveju, jeigu Tau kaip ir man reikia kažką slėpti po didesnės apimties, puresniais plaukais. Ir dar vienas pastebėjimas, apie kurį galvojau nuo pat apžvalgos rašymo pradžios: nors ir skyriau savo pagyrimus ne vienam panašią funkciją atliekančiam purškaliukui, šiuo esu sužavėta labiausiai. Na, bet nenuleidžiu rankų ir galbūt man pasieks rasti dar šaunesnį produktą! 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)