Kosmetikos atradimai

Signal Glossy Chic balinamoji dantų pasta

09:15


Fotoaparatas tą dieną, kai mėginau padaryti nuotraukas tiesiog siautėjo. Bandydama kuo gražiau nufotografuoti šią žavią Signal Glossy Chic dantų pastos tūbelę, tarsi patekau į aklavietę: šviesa atsispindėjo ekrane lyg akinama šypsena.

Pirmiausia noriu pasidalinti savo emocijomis. Pamenu, guliu penktadienį saulutėje kaime, ilsiuosi (nes atostogos) ir sulaukiu skambučio "turime Jums mažą dovanėlę". Iš pradžių pamaniau, kad kažkas juokauja, todėl per daug dėmesio neskirdama paplepėjau ir padėjau ragelį. Visgi, pirmadienį su manimi susisiekė pakartotinai ir pažadėjo mažą dėžutę dovanų iš Signal!

Antras dalykas, kurį noriu pasakyti - nepamenu, kad kada būčiau pirkusi Signal dantų pastą. Tikrai neturėjau išankstinio nusistatymo, tiesiog mano širdis - su Ecodentos pastomis. Retkarčiais paįvairinimui iš kažkur namuose (pvz., buvau radusi darbe) atsirasdavo ir koks Colgate ar kitas gaminys. Dėl tos priežasties ši dovanėlė buvo dar labiau jaudinanti ir džiuginanti.

Trečias dalykas - kai jau konkrečiai žinojau, kad sulauksiu Signal dovanėlės, galvojau, kad tai bus dantų pasta maišelyje. Ir nieko panašaus! Man į rankas pateko viena gražiausių dėžučių, kurių viduje - macaronsai ir, žinoma, dantų pasta (vos nepamiršau jos paminėti). Taigi, pereikime prie pačios Signal Glossy Chic balinamosios dantų pastos.


Kas labiausiai krito į akis?
  • Dantų pasta - tamsiai mėlynos spalvos iš vidaus, bei permatoma (skaidri) su blizgučiu iš išorės. Atrodė tikrai ypatingai (gal net kiek įdomiau už juodą dantų pastą).
Kokie šios dantų pastos privalumai?
  • Pirmiausia, akivaizdžiai baltesnė šypsena. Mano dantys turi geltoną atspalvį, todėl bet kokį pagerėjimą - gan lengva pastebėti. Bet pastebėjau ne tik ant savęs, o ir ant Justo (jis irgi patvirtino matąs skirtumą).
  • Gaivus mėtų aromatas. Jau buvau pratusi prie ne tokių intensyvių Ecodentos skonių. Ši - labai gaivi, primena dantų pastas iš paauglystės/vaikystės.
  • Nedirgina dantenų. Turbūt žinai, kad balinamosios priemonės neigiamai veikia dantenos: jos pasidaro jautresnės prisilietimui, ima kraujuoti. Šiuo atveju dantų pasta - nėra intensyvi ir jokio dirginimo nesukelia. 
  • Labai patogi, minkšto plastiko pakuotė. Tik... man mažoka. Mudu du ją sunaudojome akimirksniu! 
Kokie šios dantų pastos trūkumai?
  • Efektas - "čia ir dabar". Žinoma, būtų sunku iš dantų pastos tikėtis ilgalaikio efekto. Juk tai - tik sudedamoji burnos priežiūros dalis. Visgi, šį trūkumą pastebėdavau kas kartą vakare ar ryte grįžus prie senosios savo turimos pastos. 

Kaip jau turbūt supratai, ši dantų pasta man paliko teigiamą įspūdį. Esu mėgėja tų išties gaivių dantų pastų, todėl Signal Glossy Chic man buvo kaip atgaiva (prieš tai naudojome, o dabar grįžome prie Ecodentos dantų pastos su spanguolėmis, kurios skonis - man per lengvas). Bene vienintelis jos trūkumas, kaip jau minėjau anksčiau, maža pakuotė. Kita vertus, tokia puikiai pasitarnautų kelionėse. Manau, kad įsigysiu šią ar kokią kitą dantų pastą iš Signal (visai smalsu pasidarė). 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)