Kosmetikos atradimai

Matrix Oil Wonders Volume Rose plonų plaukų kondicionierius

09:09


Kaip ir žadėjau, dalinuosi pirmąja apžvalga apie produktus, kuriuos naudoju plaukų priežiūrai. Su mano naudojamu šampūnu jau esi pažįstama, todėl skubu pereiti prie sekančio etapo - kondicionieriaus. Šiuo metu mano vonios kambario lentynoje - Matrix Oil Wonders Volume Rose!

Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad Matrix kondicionierius mane pasiekė visai prieš gimtadienį. Tai buvo tarsi simboliška dovana nuo Top Beauty komandos. Atlikus trumpus skaičiavimus, turbūt pastebėsi, kodicionierių naudoju bemaž du mėnesius (parsinešusi namo baigiau naudoti tuo metu turimą ir šokau prie šio). Manau, kad mano patirtis, kurią suformavo šis laikotarpis - gan patikima.

Primenu: mano plaukai yra ploni, tiesūs ir gan trumpi. Mano nelaimei, jie - linkę riebaluotis. Taigi, ši apžvalga labiausiai bus naudinga mano likimo sesėms. 

Produkto privalumai.
  • Patogi pakuotė. Pati puikiai žinai, kad sandari, apversta pakuotė - geriausia. Man taip pat patinka minkštas plastikas, kadangi tokiu būdu dozuoti produktą išties paprasta.
  • Maloni tekstūra. Man ji šiek tiek primina gelį ar silikoną. Dėka tokios tekstūros, produkto reikia išties nedaug. 
  • Efektas. Turbūt pagrindinis dalykas, kuriu noriu pasidalinti. Aš  tiesiog dievinu šį kondicionierių! Kodėl?
    Pirmiausia dėl to, nes kondicionierius, puikiai atlieka savo funkciją: plaukai tampa išties purūs ir blizgūs. Didžioji dalis kondicionierių, nors ir žada puresnius plaukus, reikalauja papildomų pastangų tokių kaip plaukų džiovintuvas, kitos priemonės pakeliančios plaukus nuo pat šaknų ir t.t. Savo kelionės į Ispaniją metu turėjau tik šampūną ir šį kondicionierių. Jaučiausi puikiai ir gražiai!
    Visų antra, net ir įsibėgėjus dienai, plaukai neapsunksta ir nesiriebaluoja. Man tai - išties svarbu. Ko gero, Tau irgi. Kodėl taip yra, tikrai negaliu paaiškinti. Panašu, kad priemonė tiesiog puikiai tinka mano plaukams.
    Ir dar viena juokinga istorija, kuri įrodo puikų priemonės efektą. Vieną iš savaitgalių pas mus svečiavosi Justo mama. Daviau jai išbandyti šį kondicionierių (jos plaukai - taip pat ploni bei trumpi). Kai plaukai išdžiūvo, atrodė įspūdingai - tokie purūs, kad atrodė jog tuoj paliks galvą! 
Produkto trūkumai. 
  • Kvapas. Esu gaivių kvapų mėgėja, todėl šis kvapas - šiek tiek mane erzina. Toks gan saldus, cheminių rožių kvapas. 
Turbūt jau supratai, kad Matrix Oil Wonders Volume Rose plonų plaukų kondicionierius man paliko išties gerą įspūdį. Manau, kad išbandysiu ką nors naują, o po to grįšiu prie šio (kaip ten bebūtų, plaukas pripranta prie produkto, todėl rekomenduoju tiek šampūną, tiek kondicionierių keisti kas pusmetį ar net dažniau). Kaip ir minėjau anksčiau, dovanų jį gavau iš kompanijos Top Beauty, kur šiuo metu galima šį produktą įsigyti su nuolaida!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)