Kosmetikos atradimai

Kosmetikos pirkiniai iš Ispanijos

16:13


Dingti beveik trims mėnesiams - išties nedora. Ypač kai neturiu racionalaus paaiškinimo. Ko gero įtakos tam turėjo šimtai faktorių: pakeičiau gyvenamąją vietą, ofisą (darbas liko tas pats), paminėjau 24-tąjį gimtadienį (su pica ir alumi), savaitę praleidau Ispanijoje ir, galiausiai, susirgau... Jau antrą savaitę guliu lovoje ir beldžiu sau į galvą: "Greta, pagaliau grįžk! Tu nori, rašyti... grįžk!" O kur dar mano mylimiausios skaitytojos/grupiokės klausimai "Kada?" DABAR.

Jaučiu, kad pailsėjau ir turiu ką papasakoti. Per keletą mėnesių sulaukiau poros malonių siuntinukų, sukaupiau gausų kiekį neaprašytų produktų, kurie kaskart prausiant veidą, maudantis taip ir kužda, kad nori pasirodyti mano tinklaraštyje. Tik viena problema... labai norėčiau startuoti su nauju tinklaraščiu, kur nebūtų nei vieno įrašo. Tik gaila to viso įdirbio, kurį įdėjau: apžvalgų, bendradarbiavimo ir t.t. 

Čia buvo tik įžanga, trumpas pasiteisinimas, kodėl buvau dingusi (jeigu Tau įdomu). Na, o grįžimui skiriu gan neįpareigojantį įrašą apie kosmetikos priemones, kurias įsigijau Ispanijoje. Dalį galima įsigyti Lietuvoje (tiesa, gerokai brangiau), dalį - internetu. Niekada nebuvau bandžiusi nei Revolution, nei Rimmel produktų. Bus įdomu rašyti apžvalgas.

Mano pasirinkimas (sumokėjau ~16 eurų):

MakeUp Revolution makiažo kempinėlė. Mano ankstesnės kempinėlės iš RealTechniques atrodė siaubingai, todėl pačiupau šią. Net nesudrėkinta ji - išties minkšta, neturi specifinio kvapo. 
MakeUp Revolution šešėlių paletė. 12 matinių žemės spalvų. Po truputį jaukinuosi spalvas rytais ruošdamasi į darbą. Kol kas nesu susidariusi konkrečios nuomonės: patinka/nepatinka kol kas neturiu, bet tikiuosi, kad artimiausiu metu papasakosiu apie šią paletę (na, bent jau keletą spalvų).
MakeUp Revolution blakstienų tušas. Jau spėjo tapti mano mėgstamiausiu blakstienų tušu. Nusipirkau jį, nes į kelionę vežiausi gan prastą blakstienų tušą, todėl susigundžiau jį pakeisti nauju. Aišku, kelionėje man jo taip ir neprireikė (visą savaitę pamiršau, ką reiškia makiažas), bet grįžusi iš karto jį išbandžiau ir... įsimylėjau.
Rimmel nagų lakas (60 seconds super shine). Į Ispaniją atvykau be manikiūro ir pedikiūro. Nusipirkau šį nagų laką, kad bent taip priartėčiau prie savokos dama. Visgi nenaudojau... Sūrus vanduo ir karštas smėlis stiprina nagų plokšteles, todėl skyriau sau savaitės Spa procedūrą nagams.

Tiek tų kosmetikos naujienų mano namuose. Aišku, pirkiniai tuo neapsiribojo: ispaniškos dešros, riešutai, saldumynai, kavos, arbata, nauji rūbai ir... ilgai svajotos kelioninės basutės. Na, bet kelionės - ne apie tai. Kada nors papasakosiu, kaip man sekėsi susipažinti su Ispanija!

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Smagu, kad grįžai :) Aš irgi jau spėjau pasigesti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū! pokyčiai truputį išbalansavo. dabar irgi nepažadu, kad būsiu čia nuolat (norisi kuo daugiau laiko praleisti gyvenant, ne sėdint prie kompiuterio), bet būsiu :))

      Panaikinti