Kelionių atradimai

Sukurk Drogą pati: Grožio mokykla

09:15

Nuotrauka: drogas.lt
Jau seniau turėjau papasakoti apie Drogo organizuojamą renginį - grožio mokyklą. Juk renginys vyko balandžio 14-ą dieną! Bet tai nuotraukų laukiau (pati nei vienos nepadariau), tai mintis nukreipiau į darbą, tai dar ką nors sugalvojau. Kaip ten bebūtų, šiandien dalinuosi savo patirtimi Drogas grožio mokykoje, juk ir Tau įdomu, ką sužinojau ar pamačiau?

Pradėkime nuo to, kad į Grožio mokyklą šį kartą atstovavo Biok laboratorija su Rasos gaminiais. Man ši dalis - gerai pažįstama, nes esu mėginusi praktiškai viską iš Rasos, ką galima įsigyti Drogas parduotuvėse (na, o ko buvau nemėginusi, po truputį išmėginu, nes gavau kalną dovanų). Patiko ta idėja, kad merginos, kurios nėra bandžiusios kažko iš Rasos, turėjo galimybę prieiti prie paruošto stendo ir susipažinti su kvapais, konsistencijomis ir pirminiu efektu. 
Merginos, kurios dirba su Rasos prekiniu ženklu, trumpai pristatė odos priežiūros etapus. Man - nieko naujo, bet tokia informacija - visada naudinga (ypač toms, kurios tik susipažįsta su veido priežiūra). Pritrūko gilesnio požiūrio bei analizės, bet ką padarysi... nors susitikimui ir buvo skirtas visas vakaras, jis praėjo velniškai greitai. 

Susitikimo metu ne tik gavome maišiuką dovanų, bet ir turėjome galimybę pasigaminti dušo želę. Pats procesas labai paprastas: į paruoštą bazę reikėjo įlašinti labiausiai patikusio eterinio aliejaus. Ir viskas! Šiaip, nors gamyba ir paprasta, laiką praleidau puikiai.

Man patiko ir tai, kad turėjau progą susipažinti su Patricija (O jei noriu dar?) bei Ginte (Preilės pasaulis). Prie mūsų staliuko (nors aš pirmiausia prisėdau prie jos) sėdėjo ir Rita, kuri dirba interjero dizainere. Nors ir buvau apsirgusi, plepėdama su merginomis pamiršau visus negalavimus! Tikrai turėjome apie ką pakalbėti, todėl mūsų staliuką galėčiau vadinti guviausiu iš visų. 

Nuotrauka: drogas.lt

Man patiko šis renginys... Drogas pasirengė profesionaliai, Biok merginos - išties šaunios bei paslaugios, o aplinka - nepriekaištinga. Ir nors mokykla asocijuojasi su žinių bagažu, o čia tų žinių buvo nedaug, esu laiminga, kad turėjau galimybę susipažinti su naujais žmonėmis, pasidalinti savo mintimis ir išgirsti kitų merginų pastebėjimus.
Šį Drogo grožio mokykla - antroji. Tikiuosi, kad ne paskutinė. Merginos, jeigu turite Drogo nuolaidų kortelę, sekite naujienas jų puslapyje ir pasitaikius progai būtinai užsiregistruokite į šį renginį! Juk turime galimybę pačios kurti Drogą.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)