Kosmetikos atradimai

Artistry Hydra-V veido priežiūros priemonės

14:47

Šių kremų apžvalgą galiu pavadinti istorija. Kodėl? Situacija tokia, kad juos gavau dar tada, kai buvo šilta (iš to galima spręsti, kad rudenį), bet per įvairius vidinius demonus pamečiau nuotraukas ir pamiršau apžvelgti juos. Kadangi Artistry Hydra-V linija - vis dar pardavime, pasakoju, kaip man sekėsi draugauti su trimis veidą drėkinančiomis priemonėmis.

Pirmiausia, bendras pastebėjimas: produktų kvapas - tiesiog nuostabus. Toks švaros ir prabangos. Konsistencija irgi labai panaši - gan lengva, gelinė (todėl produkto užtenka gan ilgą laiką). Tik kainos - tikrai ne studento kišenei (kainos prasideda nuo 40€). Taigi, peršokame prie individualių pastebėjimų!




ARTISTRY HYDRA-V™ maitinamasis gelio pavidalo kremas. Šis kremas man paliko prasčiausią įspūdį. Nors ir drėkina gan neblogai, ant veido jausdavau tarsi plėvelę. Stengiausi į tai nekreipti dėmesio, bet man nepavyko ir kremą atidaviau Justo mamai. Jai kremas išties patiko dėl veidą skaistinančio efekto. Mano nuomone, gelinės konsistencijos priemonė brandžiai odai - išties puikus pasirinkimas, nes ta plėvelė, kuri man nepatiko, užpildo veido raukšleles  ir kuria jaunesnės odos efektą.



ARTISTRY HYDRA-V™ gaivinantis gelis. Šis man visai patiko. Turbūt pagrindinis trūkumas (nuo kada aš pradedu apžvalgą nuo trūkumų?) - nepatogu pakuotė. Apversto dangtelio su dozatoriumi pakuotė būtų išties patogus variantas, jeigu tuo pat metu nereiktų spausti ir plastikinės dalies. Sunku paaiškinti, bet situacija tokia, kad kremui einant į pabaigą, reikėdavo spausti mėlynąją pakuotės dalį, kad dozatoriumi galėčiau išspausti priemonę. Turiu pasakyti, kad šiek tiek kvailas sprendimas... 
Pats gelis tikrai puikiai drėkina odą, yra šiek tiek lengvesnės konsistencijos negu aukščiau minėtas kremas. Dėl tos priežasties ant odos nesijaučia plėvelės. Puikiai drėkina odą, nealergizuoja. Manau, kad šį gelį įsigyčiau dar kartą, jeigu jo kaina būtų truputį (na, bent jau per pusę) mažesnė.




ARTISTRY HYDRA-V™ GYVYBIŠKAI SVARBUS KONCENTRUOTAS odos serumas. Mano favoritas! Nieko labai ypatingo, bet pakuotė ir tie maži burbuliukai viduje - papirko. Odos nealergizavo,  drėkino tikrai gerai. Kaip ir prieš tai minėtas gelis - tikrai patikto, bet nėra vertas savo kainos. 
Konsistencija, kvapas - kaip ir gelio. Tų mėlynų žirniukų neįmanoma pajusti: jie tarsi kažkur pradingsta. Pakuotė - tikrai patogiausia iš visų trijų veido priežiūros produktų. Visgi, dozatorius - labai patogus, ekonomiškas (tikrai nepadauginsi produkto) ir saugus (jokių dulkelių ir pan.)

Faktas, kad antrą kartą šių produktų nemėginsiu. Man per brangu, o efektas panašus į Rasos Beauty Drop kremus, kurie kainuoja maždaug 8  kartus pigiau! 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)