Internetinės parduotuvės

Pirkiniai iš ebay.com ir iherb.com

20:11

Šiandien aš su pasigyrimu: vėl prisipirkau įdomių dalykėlių. Noriu jais pasidalinti su Tavimi, galbūt sugalvosi, kad ir Tau reikia. Na, arba pamatysi gyvai ir suprasi, kad neverta impulsyviai leisti pinigų. Aš kol kas nesigailiu. Aišku, dar daug ko neišmėginau (tik vakar iš pašto pasiėmiau dėžutę ir voką). Taigi, nevynioju į vatą ir pradedu įrašą.


Veido kaukės. Nesu kosmetikos iš ebay fanė. Jeigu ten perku, dažniausiai tai būna smulkmenos: telefonų dėkliukai, pigi bižuterija. Šį kartą užsisakiau drėkinančias veido kaukes (iš viso 16 vienetų). Negaliu pasakyti, kad tai spontaniškas pirkinys, nes vis pastebėdavau, kad merginos išbando šias veido kaukes ir lieka visai patenkintos. Taigi, nusprendžiau, kad išmėginsiu jas ant savo veido ir papasakosiu Tau, kaip man sekėsi. Aišku, kol sunaudosiu visas kaukes (arba dalį jų, jeigu nuspręsčiau su kuo nors pasidalinti), praeis nemažai laiko. 
Kiek pastebėjau, visos kaukės - drėkinančios veidą. Tokio pobūdžio kaukės - mano numeris 2. Noriu to ar nelabai, pirmiausia naudoju veidą valančias priemones (kaukes, šveitiklius ir pan.) Tik girdėjau, kad veido kontūrai neatitinka lietuviškų bruožų. Na, žiūrėsiu, galbūt praeisiu azijietiško veido testą (tikiuosi, kad ne).
Šias kaukes įsigijau visai pigiai, už 9,90 USD. Siunta atkeliavo kiek greičiau negu per mėnesį (išsiųsta kovo 30 dieną). Jeigu Tau įdomu, ką čia nusipirkau, gali užsukti į pardavėjo svetainę ČIA.

Ir pereinam prie siuntos iš iherb.com. Ši internetinė parduotuvė - viena mano mėgstamiausių. Naršydama joje tarsi pasineriu į transą ir renkuosi, renkuosi... Šiai dienai mano istorijoje - 10 pirkimų. Visai daug!


Vienas dažniausių mano pirkinių - Kettle Foods traškučiai. Mano mėgstamiausi, o ir vieninteliai mėginti - su čederiu. Na, bent jau buvo iki šių su jalapenu. Turiu pastebėti, kad irgi žiauriai skanūs. Ko gero dėl to, nes jie - iš bulvių. Kažkiek primena tuos Home traškučius (berods juos gamina Taffel) dėl savo storio, bet Kettle Foods prieskoniai - šimtą kartų skanesni. 


Madre Labs rankų kremas. Šis rankų kremas - pozicionuojamas kaip Trial versija (iherb turi tam tikrą kiekį produktų, kuriuos leidžia pabandyti už išties mažas kainas), todėl kainavo tik 10 centų! Taigi, nors man ir nereikia rankų kremų, kaina paskatino jį įsigyti.
Pirmasis įspūdis - toks rūgštus kvapas. Iš vienos pusės atrodo, kad smirda, iš kitos, kvapas - visai normalus. Gan riebus, puikiai drėkina rankas. Būtinai papasakosiu apie šį kremą plačiau.


Nuun Hydration tabletės vandeniui. Tai kažkas panašaus į dabar Lietuvoje populiarėjančius elektrolitų gėrimus. Aš Nuun perku dėl tos priežasties, nes tokiu būdu išgeriu daugiau skysčių. Be to, gerdama vandenį paskanintą Nuun jaučiuosi daranti sau paslaugą dėl tabletėse esančių vitaminų. Tiesa, apelsininis - vienas skaniausių, kuriuos bandžiau. 


Galiausiai, pats įdomiausias dalykas - Greensation Coconut Oil dantų pasta. Dar nebandžiau, bet su Justu nekantraujame išbandyti. Sudėtyje yra sodos, todėl nujaučiu, kad gali šiek tiek balinti dantis. Na, o apie pačią konsistenciją kol kas nekomentuosiu, nes esu šiek tiek nustebusi... Panašu, kad tai ne dantų pasta, o kokosų aliejus. Žodžiu, bus įdomu išmėginti. 

Atrodo tiek mano pirkinių. Dar laukiu krūvelės kitų veido kaukių iš ebay. Kai tik gausiu, būtinai pasidalinsiu nuotrauka (galbūt ne čia, galbūt facebook'e ar instagram paskyroje).  Na, o dabar, lekiu į vonią plauti veido ir išmėginti vieną iš turimų kaukių!

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. O, pažįstamos kaukės veidui :) Labai gerai - šį mėnesį įsigijau dar ir tikriausiai jau būsiu išbanndžiusi visas iš Malie System. Šiaip realiai jos labai mažai kuo skiriasi, visos turi gerą drėkinimą, o kitokius efektus sunku pastebėti po vienos kaukės panaudojimo :)

    Dantų pasta labai įdomiai atrodo ;) Būtinai papasakok kas ir kaip ;)

    AtsakytiPanaikinti