Kelionių atradimai

Pelenė 2016: mano įspūdžiai bei pirkiniai

20:17


Šis savaitgalis - išties ypatingas, juk 08-10 dienomis vyko tarptautinė grožio industrijos paroda Pelenė 2016. Ypatingas todėl, nes maloniai galėjai patuštinti savo piniginę, susipažinti su įvairiais prekiniais ženklais. Na, trumpai tariant, toks moteriškas rojus vienoje vietoje.

Šiaip jau nesu masinių renginių/parodų mėgėja. Turbūt labiausiai dėl to, nes priėjus prie tam tikrų stendų jauti tarsi mažą spaudimą, kad greičiau nueitum, nes už Tavęs stovi eilė žmonių.Visgi šį kartą išsirinkau šaunią kompaniją, todėl net nespėjau pavargti nuo masės žmonių. Aišku, kadangi buvom dviese, pasidalinom savo patirtimis ir patuštinome pinigines. Taigi, skubu pasidalinti savo pirkiniais bei pastebėjimais, kas man patiko ar nelabai šioje parodoje.


L'Occitane stendas. Žaviuosi šiuo prekiniu ženklu dėl gan intensyvių gamtos kvapų. Kad ir dabar, pasitepiau rankas kremu ir mėgaujuosi pavasariu Provance. Mano pasirinkimas - trys rankų kremo miniukai. Norėjau daug ir visko, bet tai buvo vienas paskutiniųjų pirkinių, todėl ištuštėjusi piniginė man leido įsigyti tik šį. Tiesa, paėmiau patį paskutinį rinkinuką! 


Allura stendas. Įsigijau Wet Brush šepečių rinkinį. Apie patį prekinį ženklą nesu nieko girdėjusi (nelabai ir domiuosi tokiais dalykais), bet kai susipažinsiu, būtinai Tau papasakosiu. Kodėl įsigijau būtent šį rinkinį? Nes 1) prieš ateidama jau žinojau, kad noriu apvalaus šepečio plaukams nuo šaknų pakelti, 2) tokio tipo Macadamia šepetys kainavo ~22€, o šis - tik 15€. Konsultuojanti mergina buvo išties maloni, trumpai papasakojo apie patį prekinį ženklą. 


Salon24 stendas. Dar vienas iš anksto numatytas pirkinys - plaukus purinanti priemonė. Kadangi baigėsi mano purškaliukai Dove bei Matrix, ieškojau naujo. Konsultantė pasiūlė šią priemonę. Pati iki šiol nesu mėginusi nieko iš Bed Head, bet teko skaityti gan teigiamus atsiliepimus. Taigi, susigundžiau! Žiūrėsim, kaip man seksis draugauti su šia priemone.

Tiesa, man labai patiko šis stendas, nes jame buvo galima rasti galybę įdomių priemonių ir produktų, pradedant Rich šukomis su trolių mumių veikėjais ant jų, baigiant įvairiomis plaukus fiksuojančiomis priemonėmis. Nors kainos ir prieinamos, bet konsultantės buvo gan pavargusios (aišku, suprantu ir jas, bet kai dirbi tokį darbą privalai atsakyti į klientui rūpimus klausimus) ir į klausimus atsakinėjo gan vangiai (gerai, kad man pasitaikė gan šneki moteris, todėl galėjau pasikonsultuoti). 


Amour D'evil stendas. Va čia ir praskydau. Nors neturiu aromatinės žvakidės, įsigijau keletą gabalėlių vaško. Taaaaaaip skaniai kvepėjo, kad privalėjau įsigyti. Šiuo metu jas sudėjau į spintą (kvepės rūbai!), o vėliau įsigysiu ir žvakidę. 

Mane sužavėjo Amour D'evils rankų darbo žvakės, vaško kūbeliai (pačių įvairiausių formų bei kvapų). O ir pats salelės apipavidalinimas nerealus - daug samanų ir medžio. O ir vyrukas, kuris pasakojo apie žvakes, išties šaunus. Jis minėjo, kad aromatą geriausiai perteikia sojų vaško žvakės, nes sojos neblokuoja papildomų kvapų. Dėl to žvakė kvepia ne tik, kol yra padėta lentynoje, bet ir tada, kai dega. Jeigu Tau įdomu, kur galima įsigyti šių produktų, rekomenduoju užsukti į jų facebook puslapį (ČIA).


Elevita stendas. Neatsispyriau ir Natura Siberica produktams, o teisingiau, produktui (servetėles gavau dovanų). Išsirinkau šildantį šveitiklį kūnui. Pasirinkau būtent jį, nes pastaruoju metu man nuolat šalta, o ir šiaip labai įdomu, galbūt tokiu būdu pavyks patobulinti savo celiulitus.

Produktų pasirinkimas - gan didelis, todėl turbūt įsivaizduoji, kaip jaučiausi, kai turėjau išsirinkti tik vieną produktą (aš turėjau numačiusi 20€ biudžetą mugės laikotarpiu). Viena priemonė pasirodė išties įdomi - vitaminų kompleksas plaukams ir kūnui. Kada nors išbandysiu jį, bet pirmenybė - kitų blogerių taip giriamiems kūno šveitikliams.


Galiausiai, Juara stendas. Dar vienas pirmas kartas. Anksčiau dirbau visai šalia šios parduotuvės, bet niekad taip ir neužsukau. Taigi, natūralu, kad visas jų asortimentas - man naujiena. Išuosčiau visus kvepalus, pačiupinėjau praktiškai visas pakuotes su kremais, lūpų balzamais ir t.t. Viskas taip įdomu ir nauja. Labiausiai patiko vieni kvepalai, kurie kvepia arbūzais (arbūzų šiaip jau nevalgau, bet kvapas - tiesiog nerealus). Visgi, kuklią veido priežiūros priemonių kolekciją papildžiau dviem veido kaukėm - valomąja ir drėkinamąja. Nujaučiu, kad jau šiandien vakare manęs laukia Spa ritualai. 

Be to, mane išties sužavėjo konsultantės energija. Ji vienu metu gebėjo bendrauti su keliais žmonėmis. Jaučiausi išties patogiai, nes ne tik turėjau šaunią konsultaciją, bet ir susipažinau su parduotuvės asortimentu. 

Šių metų Pelenė man pasirodė kur kas įdomesnė negu praeitais metais. Mačiau daugiau įdomių makiažo bei kūno/veido priežiūros priemonių, turėjau galimybę išbandyti keletą vietinių pramogų (pavyzdžiui, odos būklės nustatymu). Labai patiko Biok merginos, Fragrances International, Etno stendai, kur galėjai ne tik pirkti, bet ir padiskutuoti. Jau laukiu kitų metų!

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. The Wet Brush man laaabai patiko ir patinka - itin kokybiškas dalykėlis. :)
    O dėl Juaros, tikiuosi, atrasi ir daugiau priemonių - man tai parduotuvė, iš kurios sunku išeiti tuščiomis :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš jau šiek tiek šukavau plaukus (bet kol kas tik sausus), tai panašu, kad visai nieko.:D

      O dėl Juaros, kol kas manau išmėginsiu tik kaukes, o vėliau.. žiūrėsiu. šalia darbo jų parduotuvė, tai jeigu kaukės bus super uper, reiks užsukti pas juos :D

      Panaikinti
  2. As esu daug produktu naudojusi is Bed Head, sampunai ziauriai faini, kaukes. Laaaabai patinka! O sita Superstar purinimo priemone yra tikrai veiksminga ir man buvo labai smagu naudoti, tikiuosi ir tau tiks ir patiks ;)

    Simply Magnifique

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikiuosi ir aš, kad neteks nusivilti! Pasinaudosiu Tavo rekomendacijomis ir jeigu ši priemonė patiks, išmėginsiu dar ką nors!

      Panaikinti