Išbandymai

Makiažas su Avon: Rausvas pavasario makiažas

12:52


Jeigu skaitinėji kitus tinklaraščius, žiūri youtube filmukus, turbūt jau pastebėjai, kad Avon skelbė konkursą, kurio pagrindinė taisyklė - pavasariškas makiažas su šios kompanijos priemonėmis. Buvo galima rinktis iš trijų skirtingų (o kartu ir panašių) makiažų. Aš pasirinkau tą, kuris man pasirodė artimiausias dėl savo žemės spalvų. Taigi, dalinuosi keletu akimirkų iš makiažo bei sakinio - dviejų pastebėjimais apie naudotus produktus.


Pirmiausia, tai noriu parodyti, kokia simpatiška dėžė pasiekė mano namus. Kai išpakavau, netekau žado. Viduje buvo tiek kosmetikos, kad be vargo galiu dažytis visus metus (o gal ir du). Mane labiausiai sužavėjo tai, kad pavasario  kolekciją sudaro žemės atspalviai, kurie man tinka ir patinka. Gal tik lūpų blizgiai paliko mažiausią įspūdį dėl savo barbiškų spalvų.


Dalinuosi savo nuotrauka be makiažo. Nesu iš tų merginų, kurios negali į miestą eiti be makiažo. Bet pažiūrėjusi šias nuotraukas, pradedu galvoti, gal be reikalo. Juokas juokais, bet jau suprantu, kodėl žmonės nuolat manęs klausia, galbūt sergu. Balta oda, keletas randelių, pavargusios akys. Žiūrim, kas gavosi...




Kuklus, pavasariškas makiažas. Man labai trūko veido modeliavimo priemonių, bet nusprendžiau veikti pagal taisykles ir naudoti tik tai, kas nurodyta. Aišku, ir blizgis man ne itin patiko... Manau, kad man labiau tiktų kokia tamsesnė spalva.

Na, ir pirmasis įspūdis apie šiame makiaže naudotus produktus. Manau, kad vėliau parašysiu šiek tiek daugiau ir individualiai.
  • BB kremas. Gan stiprus maskavimas, priemonė puikiai prisitaiko prie veido atspalvio. Išsilaiko visą dieną, jeigu yra užfiksuojama! Nealergizuoja odos.
  • Šviesinamasis pieštukas. Suteikia sveiko, blizgaus veido efektą. Apie juodų paakių maskavimą daug pasakyti negaliu, nes manieji - gan keisti.
  • Kompaktinė pudra "Luxe". Lengvai fiksuoja skystas makiažo priemones, neapsunkina veido (šiaip jau nenaudoju tokių priemonių, nes jos labai matosi ant mano gan sauso veido). Spalva išties neutrali ir tiktų praktiškai kiekvienai lietuvaitei.
  • CC perlai. Mano meilė, kurios nepalieku jau kelintą dieną. Neapsunkina veido odos, suteikia sveiko švytėjimo. Naudoju šiuos perlus vietoj kompaktinės pudros ir ką, esu labai patenkinta!
  • Skaistalai "Luxe". Labai graži spalva, tik savyje turi kiek per daug blizgesio. Labai švelni pigmentacija.
  • Antakių šešėliai. Puikus atspalvis, išsilaiko visą dieną. Pamenu, anksčiau mano favoritai buvo Essence. Kai gavau dovanų šį rinkinį antakiams, jis tapo labiausiai naudojamas ir mėgiamas. Tiesa, vašką naudoju tikrai labai retai... Man užtenka vien šešėlio.
  • Šešėlių paletė. Nors pigmentacija - gan nebloga (visų išskyrus 3 spalvos), visgi šie šešėliai nėra mano favoritai. Jie nemaloniai trupa nuo akių, o po kurio kažkur dingsta.
  • Blakstienų tušas. Suteikia išties lengvą efektą blakstienoms. Naudojau rudą spalvą, kuri pasirodė visai nebloga. Šiaip jau spalvoti tušai - ne man. Bet tamsiai tamsiai rudas - visai nieko. Netrupa, nenubėga.
  • Rausvas lūpų blizgesys. Nėra per ryškus, todėl kartais sutikčiau naudoti. Jeigu tai būtų mano spalva, sakyčiau, kad per mažai pigmentacijos.

Savo nuožiūra, kaip jau spėjau užsiminti anksčiau, norėčiau truputį kontūravimo bei ryškesnių akių (tam reikalingas pieštukas ar kita priemonė). Visgi, į darbą su tokiu makiažu eiti - vienas malonumas.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)