Grožio dėžutė

L'ocittane siurprizų dėžutė "Neroli"

14:09


Keitėsi L'occitane siurprizų dėžutės, o aš vis galvojau: gal jau dabar įsigysiu... Ir vis sugalvodavau kokį pasiteisinimą: tai už siuntimą mokėti nenorėjau, tai į L'occitane parduotuvę tingėjau užsukti (nors kasdien iš darbo eidama praeinu Europos prekybos centrą, kuriame yra ši parduotuvė), tai pažiūrėjau, ką galima gauti ir buvo nebeįdomu. Žodžiu, nors zodiako ženklas simbolizuoja, kad esu vėžys, kartais elgiuosi kaip tikros svarstyklės sugalvodama sau vis naujų pamąstymų reikia ar nelabai.

Kaip jau minėjau anksčiau, vienas iš punktų, kodėl ne šį kartą - tas, kad mačiau, koks siurprizų dėžutės turinys. Šį kartą aš tampu ta blogiuke, kuri ir atskleidžia dėžutės turinį (tiesa, ne pati pirmoji, vinted forume merginos jau dalinosi siurprizų dėžutės turiniu). Taigi, žiūrim, ką aš radau žaviame L'occitane maišelyje.


Trumpa techninė informacija. Dėžutės kaina - 19€. Dėžutės vertė šį kartą - 31,50€. Siurprizų dėžutės turinys keičiasi maždaug kas mėnesį. Dėžutę galima įsigyti tiek L'occitane parduotuvėse, tiek internetu (ČIA). Tiesa, perkant internetu papildomai kainuoja pašto išlaidos, todėl esant progai, rekomenduoju ją įsigyti iš žavių konsultančių (na, bent jau Europos PC jos labai malonios). Apie dėžutės turinį išsamiai rašoma gamintojo interneto svetainėje, todėl šios informacijos nekartosiu.

Kodėl būtent ši dėžutė? Labai mėgstu L'occitane produktų kvapus, bet nesu susikūrusi sąrašo, ką konkrečiai norėčiau išbandyti. Dėl tos priežasties pagalvojau, kad puiki proga įsigyti siurprizo dėžutę, kurioje rasiu ne vieną ir ne du kosmetikos produktus už sąlyginai mažą kainą.  


Mano dėžutėje buvo 3 pilno dydžio produktai bei 5 mėginėliai.  Pagrindą, kaip ir galima suprasti iš dėžutės pavadinimo, sudaro Neroli linija, kuri kvepia apelsinų žiedais bei orchidėjomis! Taigi, pasakoju, ką matai nuotraukoje:

Dušo želė "Neroli & Orchidee". 250 ml. minkšto plastiko dušo želė. 
Tualetinis vanduo "Neroli & Orchidee". 1,2 ml. tualetinio vandens mėginėlis.
Lūpų blizgis "Neroli & Orchidee". 12 ml. suteikia švelniai rožinį atspalvį bei blizgesį. Pastebėjau, kad dėžutėje galima rasti ir kitokį lūpų blizgį.
Rankų kremas "Pivoine flora". 30 ml besiskleidžiančių bijūnų kvapo rankų kremas.
Šlamučių veido kremas "Precious". Mėginėlis brandžiai veido odai (stangrinantis ir mažinantis raukšles).
Šviesaus atspalvio šlamučių veido BB kremas SPF30. Odos atspalvį suvienodinantis kremo mėginėlis.
Gaivinamasis plaukų šampūnas bei kondicionierius. Du 6 ml.  mėginėliai kasdienio naudojimo plaukų priežiūros priemonių.

Naudojimo eigoje būtinai papasakosiu, kaip man sekasi susidraugauti su šiomis priemonėmis (kalbu apie pilno dydžio produktus). Na, o jeigu ir Tu susigundysi įsigyti šią siurprizų dėžutę, būtinai papasakok man!

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Gundžiausi ir gundė mane, bet atsilaikiau :D patinka man tos siurprizų dėžutės, geras dealas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš dabar pažiūrėjau, kad lapkričio mėnesį rašiau L'occitane, klausiau ar galima dėžutę įsigyti parduotuvėje, o ne internetu. Tai parodo, kad nuo tada KIEKVIENĄ mėnesį žiūrėjau į jas ir svajojau, kad pagaliau įsigysiu. Sakyčiau, nebloga savikontrolė, bet va.. praskydau :D

      Šiaip labai džiaugiuosi, nes lūpų blizgis ir dušo želė - nerealūs! Šiek tiek bijojau dėl gan intensyvaus kvapo, bet, pasirodo, nederėjo :)

      Panaikinti
  2. Laba, puikus įrašas! Mane labai domina tas lūpų blizgis- ar išsilaiko? Ar drėkina lūpas? Ačiū! :)
    Julija
    https://thebeautydivablog.wordpress.com/

    AtsakytiPanaikinti