Kosmetikos atradimai

Batiste Original sausas šampūnas

11:50


Net nežinau nuo ko pradėti. Apie sausą šampūną jau esu pasakojusi, bet kiekvieną kartą vis nerandu sakinių, nuo kurių norėčiau pradėti. Juk sausas plaukų šampūnas - apipintas įvairiomis legendomis (ir ne tik teigiamomis). Kadangi mano išmanymo lygis - vartotojas, gan sudėtingai analizuoju tokius produktus. Visgi noriu pasidalinti savo pastebėjimais apie vieną žymiausių sausų šampūnų - Batiste Original.

Manau, kad tikrai esi mačiusi, skaičiusi ar net mėginusi šį produktą. Todėl mano apžvalga - labiau priminimas negu supažindinimas su produktu. Taigi, trumpas pasakojimas apie mano mėgstamiausią sausą šampūną iš Batiste.

Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad mano ankstesnės patirtys - nors ir teigiamos, bet su kabliukais. Pamenu, bandžiau kažkokią pakuotę iš Eurokos (žinau, kad rašiau, bet man nepavyko rasti), kuris palikdavo baltą spalvą plaukuose. Kitas - iš Syoss - kvepia tikrai nuostabiai (perkeltine prasme) - kaip aerozolis nuo uodų. Taigi turbūt įsivaizduoji, kodėl tęsiau savo paieškas... 

Privalumai:
  • Kvapas. Tikrai neerzinantis, gaivus. Užsipurškus ant plaukų,greit išsisklaido. Todėl net jeigu ir esate jautri kvapams, šis šampūnas, labiau tiks nei netiks.
  • Nepalieka baltų pleiskanų. Kiti sausi šampūnai gali šiek tiek pakeisti plaukų spalvą (pašviesinti) arba palikti pleiskanų efektą. Su šiuo šampūnu man taip nebuvo. Puikiai susigeria į plauką bei išsišukuoja.
  • Suteikia plaukui purumo, kuris išsilaiko praktiškai visą dieną. Vakare man jau norisi plauti galvą iš naujo, bet iš esmės plaukai atrodo tikrai puikiai: puresni, kaip po plovimo. Vakarop aš pradedu jausti sunkumą, todėl norisi šokti į vonią plaukų procedūrai.
  • Gan taupiau naudojasi. Visgi, manau, kad šis punktas - gan subjektyvus. Mano plaukai trumpi bei ploni, todėl natūralu, kad priemonės reikia kur kas mažiau negu storus plaukus turinčioms merginoms. Naudojau kokius 5-7 kartus 50 ml. flakonėlį. 

Trūkumai:
  • Turi būti naudojamas periodiškai. Kai buvau peršalusi ir kasdien negalėjau trinkti plaukų, naudojau sausą šampūną iš Batiste (kas antrą-trečią dieną, kai vieną dieną plauni,kitą supurški). Po dviejų savaičių galvos oda buvo išsausėjusi, atsirado pleiskanų.

Jeigu keliausi į festivalį ar kokį per naktį trunkantį vakarėlį, tikrai rekomenduoju Batiste Original sausą šampūną. Žinau, kad jį galima įsigyti internetinėje parduotuvėje topbeauty.lt, bet ko gero paieškojusi gali jį rasti ir kitur. Jeigu neklystu, kažkada mačiau Batiste šampūnų ir Eurokos parduotuvėje.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Šis šampūnas tikrai geriausias iš sausų. Seniau naudodavau labai dažnai, bet prisiskaičiau straipsnių kaop nuo sausų šampūnų pradeda kristi plaukai. Tai stengiuosi nebepiktnaudžiauti...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai irgi stengiuosi kuo rečiau naudoti. Tik tais atvejais, kai labai labai reikia.

      Panaikinti