Dovanų idėjos

Veido procedūra su natūraliu morkų fitoliu natūralios terapijos namuose "Mezzanine"

12:51

Priešistorė. Į veido masažą natūralios terapijos namuose Mezzanine užsirašiau ypatingą dieną - kovo 8 d., kuri iš esmės yra dvi šventės man: 1) Moters diena, 2) Mano ir mano mylimiausio žmogaus metinės. Taigi, natūralu, kad vakar ryte atsibudau gan žvali, nes žinojau, kad vakaras bus kitoks (skirtas man, atsipalaidavimui ir t.t.). Visgi, kuo daugiau planuoji, tuo labiau iš Tavęs juokiasi: vakar pasivažinėjau su tralu (reikėjo nutempti mašiną į servisą), šimtą kartų sulijau, šimtą vieną kartą teisinausi, kad nepalikau įjungtų automobilio šviesų. Žodžiu, dienai įpusėjus supratau, kad veido masažo man reikia labiau, negu planavau. 

Pati idėja apsilankyti natūralios terapijos namuose Mezzanine - visai netikėta - dovana iš geradovana.lt. Turbūt esi girdėjusi apie šią interneto svetainę bei prekybos vietas, kuriose gali įsigyti pačių įvairiausių dovanų. Pati esu ir dovanojusi (skrydį oro balionu), ir gavusi (aišku, grožio procedūros!). Man dovanų idėjų svetainės (nors prekybos centruose irgi praeinu stendus, bet skiriu mažiau laiko) labai patinka, nes jose gali rasti tikrai įdomių laisvalaikio idėjų, kurios yra net gi pigesnės! Šis atvejis ne išimtis: tradiciškai veido procedūra su natūraliu morkų fitoliu kainuoja 18€, o Gera Dovana ją siūlo už 13€!



Aplinka. Vakar į Mezzanine atlėkiau gerokai anksčiau, todėl turėjau laiko apsižvalgyti (dalinuosi natūralios terapijos namų nuotraukomis iš jų facebook paskyros ČIA). Akmenimis dengtos sienos suteikia ramumo ir tos norimos paslapties jausmą. Natūralios interjero detalės (šiaudai, medis ir t.t.) tarsi patvirtina, kad namai - natūralios terapijos. Turiu prisipažinti, akimirkai grįžau į Ameriką... 
O kur dar masažą atlikusios merginos nuoširdumas! Ji ne tik trumpai pristatė procedūrą, bet ir leido man pasigirti, kuo ši diena - nuostabi ir kitokia, pati papasakojo apie save. Esu iš tų žmonių, kuriems būtinas nuoširdumas ir rūpestis, todėl labai apsidžiaugiau, kad mane taip maloniai sutiko. 




Procedūra. Procedūrą sudaro veido masažas naudojant natūralų morkų fitolį (apie šio masažo naudą gali rasti geradovana.lt puslapyje ČIA). Patys aliejai - bekvapiai, neerzino mano uoslės. Masažo trukmė - apie 30 minučių. To laiko užteko pamiršti visiems vargams, bet, turiu pripažinti, mielai būčiau pagulėjusi dar valandėlę!
Morkų fitolis veidui suteikia lengvą įdegį, todėl važiuodama po masažo namo, visiškai neišgyvenau, kad esu nepasidažiusi. Grįžusi namo vis liečiau veidą, kuris buvo švelnus ir sudrėkintas, veido spalva - kaip užtepus BB kremo ar lengvo maskavimo makiažo pagrindą. 

Mano pastebėjimai. Man svarbus dėmesys ir priminimas (kad ir kaip juokingai skambėtų), kad aš kažkur dalyvausiu. Taip pat galiu pastebėti, kad salonas - gan mažas ir jaukus. Man patiko tai, kad Mezzanine turi vieną pagrindinį procedūrų kambarį, todėl gali būti tikra, kad visas dėmesys - tik Tau. Gėda ir prisipažinti, bet tai bene vienintelis kartas, kada jaučiausi tokia svarbi ir įvertinta. Tas jausmas, kai Tavimi rūpinasi, Tavęs klausia ar viskas gerai, kodėl gerai ir t.t. taip ir sušildo mintis ir norą grįžti ten. 

Truputį išsiplėčiau, bet privalėjau pasidalinti visais Moters dienos nuotykiais. Tiesa, diena baigėsi maloniai: su gėlėmis ir skaniu maistu. Gal ir šaunu kartais pirmoje dienos pusėje išgyventi įtampą, kad vakare galėtum atsipalaiduoti!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)