Kosmetikos atradimai

Real Techniques šepetėliai makiažui

19:46


Jaučiu, kaip mano potraukis gražiems daiktams ima viršų. Tai užsukusi į Rituals prisiperku dušo želių ir šveitiklių, tai Douglase - nereikalingą blakstienų tušą ir makiažo pagrindą, tai įnikusi į iherb.com svetainę žvalgausi šepetėlių. Guodžiu save, kad viskas gerai tol, kol mano gaunamo atlyginimo pakanka ne tik grožio priemonėms, bet ir nuomai bei skaniam, sveikam maistui. 

Jeigu dar nežinai, kur galima įsigyti RealTechniques šepetėlių pigiau, primenu, užsuk į iherb.com internetinę vaistinę ir tikrai rasi, ką išsirinkti. 

Vis dar galvoji, ar verta įsigyti RealTechniques šepetėlius? Amm, manau, kad verta. Pati šios firmos šepetėliais džiaugiuosi jau gerą pusmetį. Esu tikrai patenkinta, todėl įsigijau ir šį rinkinį (apie šepetėlius atskirai papasakosiu vėliau). Man jie patinka dėl savo minkštumo, patogaus laikymo rankoje, lengvo produkto aplikavimo.

Pasirinkau šį rinkinį, nes jame radau visus man reikalingus teptukus veido bei akių makiažo priemonėms (pradedant skysto makiažo pagrindo, baigiant akių pavedimo teptuku). Be to, prie šio rinkinio buvo pridėta maža delninė! Delninės man net nereikėjo, bet ką, galbūt kažkam padovanosiu!


You Might Also Like

0 komentarai (-ų)