Kosmetikos atradimai

Dirbtinių blakstienų įspūdį kuriantis tušas „Big & False Lash“

22:20


Šiandien tvarkydamasi namus radau kai ką, ko neaprašiau savo tinklaraštyje! Skubu pasidalinti savo pastebėjimu, kol dar gali įsigyti šį blakstienų tušą iš Avon (ČIA).

Mano pažintis su Avon galėtų būti siejama su mano pirmaisiais makiažais. Aišku, po to prasidėjo stagnacijos periodas, kai domėjausi kitais prekių ženklais. O dabar ir vėl iš naujo susipažįstu su Avon produkcija. Vienus produktus - tik išmėginu, o štai Big & False Lash blakstienų tušas - vienas iš baigtų produktų. Kadangi šiandien atsisveikinu su šia žavia pakuote, manau, kad ir mano nuomonė gan pagrįsta ir teisinga. Taigi, skubu papasakoti, kaip man sekėsi draugauti su šiuo blakstienų tušu!

  • Simpatiška, patogi pakuotė. Aišku, išvaizda - labai subjektyvus reikalas, bet Tu tik pažiūrėk, kaip gražiai blizga, kaip viskas neperkrauta! O ir rankoje labai patogu laikyti, blakstienas dažyti.
  • Patogus, blakstienų nesulipinantis šepetėlis. Kaip teigia gamintojai šis šepetėlis - migdolo formos, todėl pagriebia kiekvieną blakstieną atskirai nuo šaknų iki pačių galiukų, net ir akių kampučiuose. Tikrai taip ir jaučiausi, galiu tik pridėti: gerokai ilgesnės, nesulipintos blakstienos. Nors žvilgsnis ir tampa paslaptingesnis, blakstienos ilgesnės, tikrai negalėčiau sakyti, kad šis tušas sudaro dirbtinių blakstienų įspūdį.
  • Tušo konsistencija - gan tiršta. Man patiko naudoti šį blakstienų tušą, nes jis itin greit išdžiūdavo, neištepdavo paakių ar akių vokų. Taip pat pastebėjau, kad nors ir nėra atsparus vandeniui, dienos metu jis saugiai išsilaiko ant akių. 
  • Nealergizuoja akių. Nešioju kontaktinius lęšius, darbo dienas (o ir savaitgalius) leidžiu prie kompiuterio, todėl natūralu, kad akių makiažui privalau rinktis produktus, kurie bus draugiški mano akims.
Tušą naudojau tikrai ne vieną mėnesį, todėl pastebėjau, kad tušas darėsi vis tirštesnis. Visgi, pavyko jį sunaudoti išvengiant kažkokių nepatogumų (nei ėmė trupėti, nei uždžiūvo pakuotėje). Man patiko ir tai, kad tušas nėra atsparus vandeniui. Žinau, kad daugelis jaučiasi saugiau, kai pamato waterproof ženklelį ant pakuotės, bet šiuo atveju esu gan atvira - jeigu blakstienų tušas atlaiko mano ašarojančias akis, nesąmoningus akių glostymus, tada - jis geras. Šiuo atveju, tušo tikrai nepaleidau iš rankų, kol jis nepasibaigė.




Visada savęs klausiu, ar rekomenduočiau produktą draugei. Šiuo atveju, tikrai taip. Nors anksčiau ir būčiau nepatikėjusi, kad girsiu produktus iš Avon (kaip jau minėjau keletą kartų, Avon sieju su paauglyste, pirmaisiais makiažo potėpiais, kai kokybė dar nėra labai svarbi), bet tikrai rekomenduoju.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)