Internetinės parduotuvės

Internetinė parduotuvė breto.lt arba mielų dovanų idėjos Valentino dienai

22:07

Esu iš tų žmonių, kurie tiesiog dievina smulkmenas! Dėl tos priežasties ir dovanos, kurias dovanoju - mažos namų dekoracijos, skanumynai arba kiti daiktai, kuriais galima praskaidrinti kasdienybę. Ir žinote ką? Radau internetinę parduotuvę, kurioje radau šimtus nuostabių dalykėlių! Jeigu įdomu apie ką aš kalbu - tai breto.lt!

Breto.lt naršyti - labai paprasta. Aš, pirmiausia, atsidariau parduotuvę, kur peržvelgiau visus skyrelius. Po to pastebėjau, kad dovanas galima rinktis ir pagal progą ar gavėją (dovanos ir idėjos). Labai patogu! Tik, žinoma, smalsumas dažniausiai nugali ir nori to ar ne, peržvelgi ne tik svarbiausias, čia ir dabar šventes, bet ir visas ateinančias. Man labai patiko visi tie šilti aprašymai kas, kur, kaip ir kada.

Artėjanti Valentino diena man priminė, kaip labai noriu fondiu rinkinio. Tikslingai jo ir ieškojau, bet tada akys vis užkliūdavo už kitų mielų smulkmenėlių, kurios puikiai tinka parodyti žmogui, kad jis Tau rūpi, kad prisimeni tas gražias, kad ir nelietuviškas, šventes. Taigi, skubu pasidalinti savo siuntiniu, kuris nudžiugino ne tik mane, bet ir mano mylimą Justą!



Pirmiausia, pakuotė. Viskas saugiai, minkštai supakuota burbuliniame popieriuje. Manau, kad saugi pakuotė - vienas iš patikimumo faktorių. Jeigu kada nors sakeisi akinius nuo saulės iš ebay, kurie atsiunčiami paprastame voke, tikrai suprasi apie ką kalbu. 


Fondiu rinkinio nuoroda ČIA.

Pirmiausia, mano svajotas fondiu rinkinys! Mažutis, kokybiškas ir labai simpatiškas. Turiu pripažinti, kad atrodo gražiau negu internete. Kai susiruošime romantiškai vakarienei, būtinai pasidalinsiu nuotrauka, kaip viskas atrodo!

Na, o apie patį fondiu rinkinį. Žinoma, tai nėra pirmos būtinybės virtuvės prietaisas, bet kartais juk taip smagu pasisaldinti širdelę kartu su mylimu žmogumi ar draugėmis. 


Pačio gražiausio puodelio nuoroda ČIA.


O čia mano širdis ėmė cypti iš džiaugsmo. Esu anksčiau gaminusi keksiukus mikrobangų krosnelėje, bet kai pamačiau šį mielą puodelį, negalėjau atsispirti! Puodelis keliaus į darbą (juk darbe tiek daug laiko praleidžiam), o pyragėlį valgysim namuose. Bet tai tikrai pats gražiausias ir labiausiai motyvuojantis puodelis, kokį esu mačiusi (ir turėjusi!!!). 

P.S. puodelio spalva gyvai - žymiai gražesnė. Tiesiog nuotrauka daryta vakare, prie dirbtinio apšvietimo, todėl labai sunku perteikti tą dangaus žydrumo spalvą.

Keramikinis puodelis užrašams ČIA.



Puodelyje radau dvi įpakuotas kreideles užrašams kurti. Man šis puodelis - graži idėja šeštadienio pusryčiams, kai gali daugiau laiko skirti sau ir savo mylimam žmogui. O kas gali būti gražiau už mielą piešinuką ar užrašą ant kavos ar arbatos puodelio. Šiaip jau nelaikau savęs didele romantike, bet po tokių pasisakymų suprantu, kad kažkur širdyje - aš visai mielas žmogus. 

Labai norėjau su Tavimi pasidalinti savo dovanų idėjomis. Manau, kad šios mielos ir gražios dovanėlės paneigia visus mitus, kad puodelį ar kitą virtuvės įrankį dovanoti - nuobodu ir nedėmesinga. Anaiptol, tinkamai parinkta miela smulkmena gali pradžiuginti labiau negu brangi dovana.

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)