Siautulys virtuvėje

FOODIE PENPALS #2 ARBA ANTRAS MAISTO SIUNTINYS IŠ JUNGTINĖS KARALYSTĖS

20:15


Pagaliau atkeliavo ir mano antrasis siuntinukas iš Jungtinės Karalystės! Ir vėl laukiau maisto dėžutės! Dabar, kai jau išpakavau siuntinį ir nuraminau mano smalsumą, galiu grįžti prie minties, kad vis dar maitinuosi sveikai (paskaityk ČIA) ir skanumynai liks mano laimingam sekmadieniui, kai galiu valgyti viską, ko širdis geidžia.

Šį kartą mano siuntinukas atkeliavo nuo meginos vardu Charlotte. Ji, kaip ir aš, yra tinklaraštininkė. Jos blog'e praleidau visai daug laiko, nes straipsniai užkabino. Jos tinklaraštį gali rasti ČIA

Baigiu su ilgomis įžangomis ir kviečiu į mažą nuotraukų reportažą su maisto produktais, kuriuos radau dėžutėje!

Aštrus vištienos prieskonių rinkinys.

Saldainiukai. Primena man tokius vienus iš vaikystės.

Basmati ryžiai su kokoso užpilu.
Dievinu basmati ryžius, o ir kokosams esu neabejinga. Jau esu įsitikinusi, kad man šis rinkinukas labai patiks.

Pyragėlis. Panašu, kad minkštas ir šlapias. Na toks, kokius mėgstu.

Bandelės su razinomis.

Avižinė košė su spanguolėmis ir razinomis.

Imbiero bei abrikosų gabaliukai šokolade. Dar vienas lengvas ir skanus užkandis.

Šokoladiniai kiaušiniai su įdaru! Dėl šitų labiausiai laukiu sekmadienio.


Vis dar negaliu patikėti, kiek laimės gali suteikti tas laukimas ir pakavimas (kol kas nors nenuvylė). Tikiuosi, kad trumpas dėžutės išpakavimas Tau patiko lygiai taip pat kaip man! Jeigu ir Tave domina tokio tipo mainai, rekomenduoju užsukti į oficialų Foodie Penpals puslapį, kur - plačiau papasakota projekto esmė ir taisyklės (ČIA).

Na, o jeigu pamiršai, ką gavau praeitą kartą, dalinuosi savo pirmosios dėžutės turiniu ČIA.

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Na siuntinys atrodo skaniai. :) Kaip matau siuntų pervežimas į Angliją ir atvirkščiai vis populiarėja, jei jau ir maisto produktus siunčiamės. :) Bet paragauti visai norėčiau.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Niam! Tokios pašto siuntos pačios geriausios. :) Labai skaniai viskas atrodo.

    AtsakytiPanaikinti