Internetinės parduotuvės

Gentle Day naujienos!

20:38


Justas juokėsi, kai pamatė apie ką rengiu apžvalgą. O aš... aš pagalvojau, kad man labai pasisekė, kad turėjau(-iu) galimybę išmėginti naujienas iš Gentle Day. Visgi moteriški ir vyriški poreikiai skiriasi (na, bent jau man taip atrodo).

Apie pačią kompaniją turbūt ir nereikia pasakoti. Tai vienas iš moteriškos higienos prekių ženklų, kurie yra giriami dėl savo kokybės, patrauklaus dizaino, malonaus aptarnavimo (kai bendrauji tiesiogiai su Gentle day merginomis) ir t.t. ir pan. Jeigu dar nesi girdėjusi apie juos, būtinai užsuk į jų interneto svetainę (ČIA) ir apsižvalgyk!

Konkreti naujiena iš Gentle Day buvo mano Kalėdinių norų sąraše. Kalbu apie kelnaites. Pamenu, gavau naujienlaiškį, kur buvo rodomas filmukas (jį gali pažiūrėti ČIA) ir tiesiog užsimaniau... Žadėjau mamos prašyti, kad padovanotų man su Kalėdomis (esu racionalių, naudojamų dovanų mėgėja), bet Gentle day aplenkė pačią mane. Esu labai labai patenkinta! Kelnaitės pagamintos iš tikrai kokybiškos organiškos medvilnės, pats modelis - man gražiausias (panėriniuoti, su maža rožine amblema šone). O žinai, kodėl taip norėjau tokios dovanos? Pasirodo, Gentle Day nusprendė kurti kelnaites, kurios - absoliučiai estetiškos dėl dvigubo klynelio, kuris paslepia mergaitiškų dienų atributų sparnelius. Taigi, kaip nerealu! Tokiu būdu galima išvengti daugelio nemalonių situacijų, kai reikia persirengti kažkur, kur yra daugiau žmonių (pavyzdžiui, per kūno kultūros pamokas). 

Na, ir paketai paauglėms. Tai bene pirmieji paketai skirti jaunoms panelėms! Pirmosios mėnesinės dažniausiai asocijuojasi su kažkuo blogu. Šiuo atveju, savo dydžiu šiek tiek mažesni, ploni paketai leis pamiršti visus anksčiau girdėtus dejavimus dėl moteriškų dalykėlių. Dabar pagalvoju, kad ir pati būčiau norėjusi startuoti su kažkuo panašiu į šiuos Gentle Day paaugliškus paketus. Vieni - skirti gausesniam, o kiti - paskutinių dienų kraujavimui. Nors ir skirti paauglėms, bet tikrai puikiai tinka ir antrą dešimtį praaugusioms moterytėms, kurių nekankina gausus kraujavimas. 

Ir labai labai noriu atskirą pastraipą skirti Gentle Day rašikliui. Sėkmė tai ar nelabai, bet praeitais metais naudojau būtent šio prekinio ženklo rašiklį ir visus egzaminus išlaikiau puikiais pažymiais! Dabar labai džiaugiuosi, kad naujų mokslų, naują sesiją pradėsiu su nauju rožinuku. Nenoriu girtis, bet tikiuosi vėl sulaukti sėkmės (aišku, prieš tai pasimokysiu)!

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Labai fainos naujienos :) Gentle Day savo srityje mano favoritai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano irgi! Visada labai nuoširdžiai laukiu nuolaidų ir papildau savo lentynas šiais produktais! :D

      Panaikinti
  2. Vyrai to nesupras;) Puikios naujienos. Laukiu daugiau įrašų:)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Isbandziau ir as tas kelnaites. Visai nieko paslepti tuos krastelius. Aisku ir kainuoja tai praktiskai dvigubai daugiau nei seip medvilnines kelnaites.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaina tikrai gan didelė. Kita vertus, investicija - gan nebloga. Kelnaitės nenusiplauna, yra kokybiškos medžiagos. Nors ir galima kitur rasti pigiau, visgi kokiam Lindex'e ar pnš. kainos - labai panašios.

      Panaikinti