Kelionių atradimai

Savaitgalio atostogos: Grand SPA Lietuva Druskininkuose

20:07

Poilsio! Didžiausias troškimas, svajonė ir siekiamybė (bent jau savaitgaliais) - poilsis. Po darbo savaitės taip ir norisi kristi į minkštus patalus ir... neišlįsti iki pirmadienio. Idėja graži, bet sunkiai įgyvendinama. Savaitgaliais stengiuosi apsitvarkyti, pasigaminti kažką skanaus, aplankyti kokią įdomesnę vietą. Visgi, šį savaitgalį elgėmės planingai: noriunoriunoriu.lt interneto svetainėje įsigijome kelialapį į Druskininkuose įsikūrusį SPA centrą. Taigi, trumpai noriu pasidalinti savo patirtimi, kad galbūt paskatinčiau apsispręsti ir Tau pasiimti savaitgalį atostogų.

Pirmiausia, trumpai apie noriunoriunoriu.lt. Tai interneto svetainė, kurioje gali rasti poilsio pasiūlymų Lietuvoje bei Latvijoje. Pirmoji mano pažintis buvo, kai įsigijau kuponą Trasalyje (po to šiuo pasiūlymu naudojomės dar kartą ar du). Mane šioje svetainėje labiausiai žavi išsamūs pasiūlymų aprašymai, patogus naudojimas bei atvirumas (patys noriunoriunoriu.lt darbuotojai išbando siūlomas paslaugas ir parengia trumpus komentarus, kas labiausiai patiko). Jauku, šilta ir patikima...

Gerai, grįžkime į Druskininkus. Išsirinkome Grand SPA Lietuva viešbutį su ten esančiomis vandens parko paslaugomis. Esu anksčiau buvusi šiame vandens parke, todėl bent iš dalies žinojau, ko tikėtis. Pasirinkau pasiūlymą dviems į kurį įėjo 1) nakvynė viešbutyje Grand SPA Lietuva (trys žvaigždutės), 2) neribotas apsilankymas vandens parko teritorijoje, 3) pusryčiai. Manau, kad toks subalansuotas pasiūlymas - viskas, ko reikia puikiam savaitgaliui.

VIEŠBUTIS. Kai tik įėjau į kambarį, pajutau kažkokį vau jausmą. Taip viskas gražu ir jauku, kad žodžių pritrūkau. Žvalgiausi savo savaitgalio namuose ir iš karto ramybę pajutau. Milžiniška spinta visam turtui susikrauti, didžiulė dušo kabina (ko gero tokio dydžio kaip ir vonia)! Tiesa, spintoje mūsų jau laukė du chalatai kaip ženklas, kad ruoštumėmės į vandens parką.
Pabuvę ilgiau, pastebėjome, kad nėra kondicionieriaus pultelio (bet tingėjome paklausti, galbūt jis kur nors padėtas). Bet tai turbūt vienintelis blogumas, kurį apsprendėme labai paprastai: atsidarėme kambario langą ir viskas buvo kuo puikiausiai.

VANDENS PARKAS. Kaip jau minėjau, esu buvusi Grand SPA vandens parke. Ten yra viskas, ko gali prireikti norinčiam atsipalaiduoti savaitgaliautojui: pirčių kompleksai (pradedant sausomis, karštomis pirtimis, baigiant ledo kambariu), milžiniškas džekuzi lašinukams pajudinti. Parke buvo ir išilginis baseinas, baseinas vaikams, keletas čiuožynių, bet buvau per daug patenkinta pirtimis, kad tų kitų baseiniukų tai ir neprireikė. A, ir vos nepamiršau! Linksmieji dušai. Mano bene mėgstamiausias - tropiniai lietūs (kada kūną nulyja tiek šilto, tiek šalto vandens srovės). Tiesa, keletą kartų pasijutau akla, nes vandens srovės vis pakliūdavo į akis ir išmušdavo lęšius kur nors po akies voku.
Jeigu reikėtų ieškoti minusų, turiu paminėti, kad žmonių buvo labai daug (mes į SPA atėjome maždaug 18 valandą). Praktiškai visos vietos pirtyse buvo užimtos. Tik kažkaip neerzino... Visi tokie atsipalaidavę, norintys poilsio ir mandagūs, priimdavo atsisėsti šalia.

PUSRYČIAI. Visko tiek daug! Juokiausi, kad norėčiau kiekvieną rytą rinktis pusryčius iš viešbutyje pateikto meniu (pradedant virtais kiaušiniais ar sausais pusryčiais, baigiant spurgomis ir įvairiais pyragėliais). Prisidėjome sau lėkštes ir pusryčiavome žiūrėdami per milžinišką restorano langą į lauke besistengiantį atsirasti lietų.

Tiesa, norėčiau bendrai paminėti ir mus sutikusius darbuotojus (registratūroje, vandens parke, restorane). Viskas labai mandagu, tvarkinga ir su šypsenomis. Jokio nepasitenkinimo, jeigu kažko nežinai, tik maloni pagalba. Po tokių savaitgalių, imu galvoti, kad galbūt lietuviai nėra tokie jau pilki ir niūrūs žmonės, kokiais juos laik(i)au.

DRUSKININKAI. Kadangi į Druskininkus atvykome šeštadienį apie pietus, o išvykome sekmadienio ryte, apsisprendėme trumpai pasivaikščioti po miestą ir kur nors sustoti užkąsti. Pirmoji mintis, aišku, buvo Sicilija. Dar dabar prisimenu, kokios ten skanios picos. O pieno kokteiliai išvis tobuli... Tik... turbūt žinai tą posakį: tu planuoji, iš tavęs juokiasi. Taip buvo ir mums. Nuėję į kavinukę, pastebėjome laukiančiųjų eilę, todėl nusprendėme nueiti kur nors kitur. Į mano akiratį pateko nuostabaus dizaino namukas ant kurio buvo iškaba skelbianti, kad ten galime gauti maisto. Taigi, taip pasirinkome kavinukę pavadinimu House. Skandinaviškas dizainas, visų taip mėgstamas maistas (virtuvė gali pasiūlyti pačio įvairiausio maisto, pradedant amerikietiškais burgeriais, baigiant itališkais makaronais).

Savaitgalis buvo tikrai nuostabus! Tik aš, būdama nuostabi, vėl susirgau. Turbūt drėgmė, karštis ir truputis šaltuko - ne pats puikiausias variantas streikuojančiam imunitetui. Kita vertus, nesigailiu nei vienos minutės, kurią praleidau viename gražiausių miestų - Druskininkuose.