Dienoraštinis pokalbis

Lapkritis po lapais: maži pokyčiai mano gyvenime bei tinklaraščio gimtadienis

21:18

Aš užaugau su internetiniais dienoraščiais, todėl akveduko gimtadienis - sąlyginis dalykas. Situacija tokia, kad, priklausomai nuo savo brandos laipsnio bei gyvenimo iššūkių, aš rašiau. Kaip ten bebūtų, šiek tiek daugiau negu prieš metus, mano gyvenimas susijaukė: ištryniau visus senus tinklaraščio įrašus ir tapau tuo, kas esu dabar. 

Trumpa dedikacija. Ačiū visiems draugams, kurie mane skaito. Dėka Jūsų, turiu galimybę savo patirtis išreikšti tekstais. Kiekvienas naujas patinka ant puslapio - sukelia šypseną, kiekvienas komentaras ar pastebėjimas, kad esu - džiugina mano širdelę. O jeigu dar įskaičiuočiau ir visas pažintis, kurias pavyko sukaupti per pastaruosius metus, tai iš viso galėčiau sakyti - paaugau. AČIŪ

Aišku, slaptai dėkoju ir sau, nes man pačiai patinka tai, ką parašau. Patinka fotografuoti ir išmėginti naujas kosmetikos priemones, gaminti ir dalintis skaniausiais maisto receptais ir t.t. Manau, kad mano neišblėstantis entuziazmas parodo, kad esu tikra šaunuolė. 



Kaip ten bebūtų, ko gero metai - tas laiko tarpas, per kurį ateina didesnis brandos jausmas. Su branda ateina ir pokyčiai. Dėl mano didžiausio perversmo galvoje labiausiai kalti (perkeltine prasme) - du susitikimai - pirmasis dar vasaros metu su Sigita iš Ten Kur Namai, antrasis visai neseniai įvykęs su Jurga iš Happy 365. Šios dvi damos mane nukreipė į apmąstymus, po kurių norisi bent šiek tiek keistis. Taigi, nieko nelaukiu ir pristatau pokyčių meniu:
  • Kiekvienas mėnuo turės savo temą. Nebenoriu kalbėti vien apie kosmetikos priemones. Pagalvojau, kad kiekvienas mėnuo - kažkuo ypatingas, todėl ir įrašus noriu padaryti tokiais. Priklausomai nuo mėnesio emocijos ir temos, priklausys ir mano apžvalgos. Tikiuosi, kad man pavyks Jus įkvėpti ne tik kosmetikos apžvalgomis, bet ir mano gyvenimo pavyzdžiais, kurį sukaupiau įvairių susitikimų, išvykų, perskaitytų knygų metu ir t.t.
  • 2-3 įrašai per savaitę. Galbūt pavyks ir truputį dažniau prisisėti prie tinklaraščio, bet dabartinis mano gyvenimo tempas bei savijauta, skatina prisėsti užpakalį. Magistro studijos jau baksnoja į nugarą su neatsiskaitytomis užduotimis, prie darbo krūvio taip pat nepavyksta prisitaikyti, o dar ir gyventi norisi.
Tiek tų naujovių. Jeigu norėsi su manimi pabendrauti, esu pasiekiama facebook paskyroje ČIA. Na, o lapkričio mėnesį skiriu mažiems jaukiems dalykams, tokiems kaip - skani arbata, įdomūs filmai ir, žinoma, kūno priežiūra. Tegul lapkritis būna šiltas mūsų namuose!


You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Wau! Sveikinu su gimtadieniu! :) Super idėja kiekvienam mėnesiui duoti temą. Na ir iššūkis 2-3 įrašai per savaitę! :D Kuo dideliausios sėkmės ir nekantriai laukiu naujų įrašų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bus labai įdomu pamatyti daugiau įrašų iš mano mielosios :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O tai gal tave bus galima pamatyti naujame Happy365 žurnale? M?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveikinu! Ir laukiu nesulaukiu naujuju temu! Issikelti tikslus blogui ir juos bandyti igyvendinti yra labai saunu ir dar labiau motyvuoja nesustoti :)

    Simply Magnifique

    AtsakytiPanaikinti