Siautulys virtuvėje

Foodie Penpals arba Maisto siuntinys iš Jungtinės Karalystės

14:43

Jau daug kam gyriausi, kad dalyvavau maisto siuntinukų mainuose kitaip vadinamame Foodie Penpals. Pirmą kartą apie šį projektą perskaičiau Gabrielės dalykėlių tinklaraštyje. Nuo tada po truputį kaupiausi, skaičiau merginų atsiliepimus apie įvykusius mainus ir pagaliau nusprendžiau prisijungti ir aš.

Viskas vyksta labai paprastai: iki mėnesio 5 dienos užsiregistruoji mainuose (čia) ir lauki elektroninio laiškelio, kuriame rasi excel failą su žmogaus, kuriam siųsi (bei nuo kurio gausi siuntinuką) kontaktais. O tada belieka susirašyti su tuo žmogeliu, kuris lauks Tavo siuntinio, išsiaiškinti, ko jis tikisi, galbūt yra kažkam alergiškas ir pan. Po to iki 15 dienos supakuoji siuntą ir neši dėžutę į paštą. Ir lauki savosios siuntos!

Aš jau sulaukiau! Visai netikėtai užsukau į paštą paklausti, galbūt yra kažkas man (dėl kažkokių priežasčių dažnai negaunu lapelių). Ir ką, jau 4 dienas siuntinys laukė manęs! Vakar vakare pasimėgaudama pakavau dėžutę ir atsakingai peržvelgiau kiekvieną manęs laukusį skanumyną. Kviečiu kartu su manimi pasidžiaugti mano maisto kupina dėžute iš Jungtinės Karalystės!


Sunki, beveik dviejų kilogramų, spalvinga dėžutė, kurios nesinorėjo paleisti iš rankų. Iš pradžių dar neskubėjau pakuoti, vis galvodama, kas manęs laukia viduje. Na, o po to suskubau pakuoti ir žiūrėti, kas yra viduje.

Keptos pupelės

Karštas šokoladas
Bulvių košė
Šalavijo ir svogūnų įdaras mėsytei ar kitiems patiekalams
Pyragėliai su razinomis
Pyragėlius jau pasišildėme ir suvalgėme. Nerealiai skanu! Dėl gan aštraus skonio primena Kalėdinį keksą, kurį aš tiesiog dieevinu! Jau gailiuosi, kad tokių skanumynų nėra Lietuvoje.

Trapučiai
Svogūnų marmaledas
Jodey, kuri suruošė man visą šį siuntinį, minėjo, kad tai vienas mėgstamiausių jos  padažų. Pati nesu bandžiusi nieko panašaus, todėl nekantrauju paragauti!

Padažas daržovių patiekalui
Idėja vakarienei: daržovių pyrago receptas
Padažas mėsos bei bulvių patiekalams
Saldus kremas desertams

Garstyčios
Saldainiai
Šokoladas
Jau mano pilvelyje. Maniau, kad tai kažkas panašaus į mūsų parduotuvėse esantį Lion šokoladuką, bet ne... Apačioje ryšių putėsiai, o viršus minkštas, primenantis nugą. Skanu ir labai saldu!

Šokoladukas
Mėtinukai
Esu super didelė gerbėja saldainių, kurių skonis primena dantų pastą (skamba tikrai neskaniai, bet nieko negaliu su savimi padaryti). Taigi Jodie siuntinuką papildė mano mėgstamais įvairaus aštrumo mėtinukais.



Jau trečią kartą per šią savaitę kartoju sau, kad Kalėdos šiemet atėjo anksčiau. Esu be galo patenkinta, kad prisidėjau prie šio projekto ir esu įsitikinusi, kad ateityje sulauksite panašaus pobūdžio apžvalgų. 

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. Koks fainas ir skanus siuntinukas :)) Sitas projektas atrodo labai smagus ir leidziantis paskanauti kitu saliu skanestu.
    P.S.Tas karamelizuotu svogunu marmeladas turetu buti laaabai skanus!! :)

    AtsakytiPanaikinti