Kosmetikos atradimai

Moschino Cheap and chic I love love

15:31


Turbūt nuo pirmo kurso (gali būti, kad nuo dar anksčiau), svajojau apie Moschino Cheap and chic I love love kvepalus. Tikrai nepamenu tos akimirkos, kada supratau kad noriu, bet žinau, kad dažnai užsukdavau į parfumerijos krautuvėles, kad dar kartą įsitikinčiau, kad tai mano. Bet vistiek nepirkau! Čia kažkas panašaus, kaip meilė žmogui, kuris tave skriaudžia (savotiškas sadizmas, galima sakyti). Ko gero ir toliau taip gyvenčiau, jeigu ne RedStar pasiūlymas mane nustebinti. Kai sakau nustebinti, omenyje turiu tai, kad mes kaip ir nesitarėme, kas mane pasieks. tiesiog trumpai papasakojau, kas man patinka (vaisiniai, gaivūs, lengvi kvapai). Pataikė 100% ir pradžiugino mane išpildydami ilgametę svajonę!

Jeigu jau pradėjau atvirauti, galiu pasakyti: labai džiaugiuosi, kad esu tinklaraštininkė. Ne tik dėl visų dovanėlių, kurias gaunu (kas, aišku, irgi yra malonu, kai mėgsti dovanas), bet ir todėl, kad susipažįstu su naujais žmonėmis, prisidedu prie informacijos sklaidos bei, žinoma, turiu apie ką papasakoti.

Moschino Cheap and chic I love love kvapas, kaip ir minėjau anksčiau - absoliučiai mano. Pagrindinėse natose esantis muskatas suteikia charakterį, kuris persipynęs su citrusiniais vaisiais bei cinamonu nuteikia pozityviai bei šventiškai. Tiesa, mėgstančioms saldesnius, tvirtesnius kvapus, šis variantas gali pasirodyti kiek per lengvas. Kita vertus, tas kvapų lengvumas mane labiausiai ir žavi: nepavargsti nuo kvapo, pasikrauni energijos.  
Tiesa, dažniausiai skirtingus kvapus renkamės skirtingiems metų laikams. Esu susipažinusi su šiuo kvapu visais metų laikais ir galiu pasakyti: čia kaip ir su A. Banderaso Blue Seduction - ar gėlės  už lango žydės, ar sniegas ant nosies kris - vistiek priderinsi prie savo kasdienybės. Na, bent jau man taip atrodo.

Vos nepamiršau... Gavusi siuntinį su šiais kvepalais, iš karto puoliau žiūrėti ar nurodytas serijos numeris - egzistuojantis. Esu gan konservatyvi ir į kiekvieną naują projektą elektroninėje erdvėje žvelgiu gan skeptiškai. Visgi, įsitikinau, kad RedStar siūlomas asortimentas (šiek tiek hiperbolizuoju, bet manau, kad su laiku įsitikinsime, kad tai tiesa) - originalus. Be to, su manimi bendravę atstovai - malonūs, dalykiški ir besirūpinantys klientu. O ko daugiau reikia? 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)