Kosmetikos atradimai

You & Oil valantis ir tonizuojantis levandų hidrolatas probleminei veido odai

20:12


Pastaruoju metu man kasdien tenka kovoti su spuogeliais. Visgi, antibiotikai ir gulimas rėžimas dažniausiai turi tiesiogines pasekmes tiek veidui, tiek kūnui (iš vidaus). Kaip ten bebūtų, nors ir kovoju su bakterijomis, stengiuosi nepamiršti nuvalyti savo veidelį ir jį kuo tinkamiau drėkinti (kai veidas visą dieną trinasi į pagalvę, veidas tikrai pavargsta ir ima savo nuovargį išreikšti šerpetojimu ir spuogeliais). Nors ir pasakojau, kad O.D.A. kosmetika man labai tiko ir patiko, vis dar bandau prisijaukinti naujus ir man nepažįstamus kosmetikos ženklus. Taip mano rankose atsirado lietuviškos natūralios kosmetikos gamintojų You & Oil valantis ir tonizuojantis levandų hidrolatas veidui.

Tai bene pirmoji pažintis su hidrolatu kaip kosmetikos priemone. Hidrolatas - distiliuotas eterinis augalų vanduo, mat jis gaunamas įvairius augalus distiliuojant vandeniu arba garais (informacijos šaltinis ir platesnė informacija ČIA). Pasak gamintojų, levandų hidrolatas probleminei odai buvo pasirinktas dėl keleto priežasčių: 1) levandos valo, raminą odą ir 2) veikia priešuždegimiškai. Skamba visai įdomiai, ar ne? Skubu pasidalinti savo pastebėjimais!

Naudojimas. Nuplaunu veidą vandeniu, nuvalau makiažo valikliu (jeigu esu pasidažiusi), vėl nuplaunu veidą vandeniu ir tada purškiu šį hidrolatą. Truputį palaukiu (kokias 10-15 sekundžių) ir nuvalau priemonę vatos diskeliu. Ir vėl nuplaunu vandenuku veidą. Priklausomai nuo to, kaip atrodo vatos diskelis, kartais procedūrą kartoju 1-3 kartus.

Rezultatas. Skaisti veido oda (nepaisant dabar mane užpuolusių spuogų, matau, kad veidas skaistėja bei valosi poros). Be to, po šio ritualo jaučiu, kad veido oda švari ir gaivi! Visgi, nors levandos ir veikia priešuždegimiškai, paraudimų aplink spuogus išvengti nepavyksta.

Pastebėjimai.
  • Kvapas - išties intensyvus. Toms, kurios nemėgsta levandų kvapo, rekomenduoju pasirinkti kokį kitą hidrolatą. Kita vertus, man malonu ant veido purkšti levandų pieva kvepiantį hidrolatą, kuris nuramina ne tik veido odą, bet ir įsidūkusias mintis. 
  • Konsistencija - vandenukas. Skaidrus, levandų kvapo vanduo. Žvelgdama iš toli net nepagalvotum, kad tai veido priežiūros priemonė (arba jeigu neturėtum uoslės).
  • Laikymas. Stengiuosi patraukti produktą kuo toliau nuo drėgnų vonios garų (kaip ten bebūtų, natūralūs produktai - jautresni išoriniam dirginimui), bet galiojimo laikas tiesiog puikus. Manoji priemonė galioja iki 2016 02. Hidrolatas naudojasi gan skalsiai - maždaug mėnesį purškiu jį kasdien, o pabaigos dar nepasiekiau. 

Didžiausia sėkmė. Galbūt ir neteisingai suformulavau sakinio pradžią, bet šis levandų hidrolatas - tikrų tikriausias atradimas mano grožio priežiūros lentynėlėje. Makiažą ir visus veido nešvarumus nuvalo lygiai taip pat gerai kaip anksčiau mėginti miceliniai vandenys. Aišku, nenoriu suklaidinti: hidrolatas tikrai neatstos makiažo valiklio, bet puikiai susitvarkys su prausiklio užduotimis. Taigi, man You & Oil levandų hidrolatas probleminei odai yra tikrai vau!

Šiuo metu You & Oil atnaujino savo svetainę bei produktų pakuotes. Dėl tos priežasties, jeigu sugalvosi įsigyti šių priemonių, pirmiausia kviečiu užsukti į jų svetainę ir detaliau apžvelgti, kaip produktai atrodo dabar (You & Oil interneto svetainė - ČIA). Pati nusprendžiau, kad tikrai dar kartą į savo grožio rutiną įtrauksiu šio prekinio ženklo hidrolatą. Visgi, pralenkė visus mano lūkesčius ir prisidėjo prie mano odos būklės gerinimo.

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. čia man naujiena, jog hidrolatas atstoja prausiklį :) aš jį vadinu pagerintu terminiu vandeniu, kai užpurškiu ir laukiu, kol nudžius/įsigers į odą. Tokio gėrio vatos diskeliu nevalyčiau :)

    AtsakytiPanaikinti