Kosmetikos atradimai

Grožio dėžutė #3 iš Grožio draugas

20:35

Visą rytą negalėjau nusiraminti, nes žinojau, kad šiandien mane pasieks grožio dėžutė. Vis svarsčiau, ką rasiu dėžutės viduje. Pagalvojau, kad visai norėčiau rasti rankų kremą, nes maniškis baigėsi. Na, o visa kita buvo bendrasis laukimas ir noras pakuoti tą grožio dėželę!



Taip taip, jau trečia grožio dėžutė. Apie pirmąją išgirdau per vėlai, antroji - mano (apžvalga ČIA), trečioji irgi. Taigi, trumpam siūlau pasinerti į mano gražius atradimus. Tiesa, grožio dėžutę galima užsisakyti interneto svetainėje groziodraugas.lt. Tai limituoto leidimo (pvz, 100 ar 300 panašaus turinio dėžučių). Jeigu įdomu kaip ir kas, užsuk į jų internetinę svetainę, pamatysi, kaip viskas vyksta.


Šilko kokonai, grožio muiliukai. Kaip įdomu ir nematyta! Esu labai patenkinta, kad turiu galimybę išmėginti tokį įdomų veido valymo produktą. Nesu mačiusi nieko panašaus, o dėka grožio dėžutės net ir išmėginti galėsiu. 


CHI keratino ir šilko kompleksas plaukams. Bene didžiausias meh. Suprantu, kad tai super duper dalykėlis plaukams, bet... aš dažniausiai pritingiu daryti kažkokias procedūras plaukams.


Inika biri pudra. Kaip įdomu išmėginti! Šiaip esu skystų produktų mėgėja dėl odos šerpetojimų, bet papildyti savo grožio dėžutę nauju produktu - tikrai įdomu! Šiek tiek užtepiau ant rankos, atrodo gan natūraliai ir puikiai prisitaiko prie odos.


Uniqe rankų ir kūno šveitiklis. Mano džiaugsmo priežastis. Apie kompaniją nesu nieko girdėjusi, bet be galo mėgstu šveitiklius, todėl jau dabar šypsausi įsivaizduodama vonios procedūras. Esu patenkinta dar ir dėl to, kad produktas - pilno dydžio. Jė jė jė!


Uoga Uoga Mojito iš ryto. Drėkinamasis kūno losjonas. Skaičiau Živilės atsiliepimą apie grožio dėžutę (ČIA), kur ji minėjo, kad šis kremas - labiau tinkamas vasarai. Iš dalies sutinku... Iš dalies nelabai... Nelabai dėl to, nes citrusinių vaisių kvapai suteikia energijos, padeda išsibudinti rytais. Taigi, tamsiuoju metų laiku, kai taip trūksta energijos, šis kremas gali būti puikus pretekstas ilgiau ryte užsibūti vonios kambaryje. Bandysiu!


Essence pavedimas akims. Labai mėgstu, bet nenaudoju. Savo sukauptą kolekciją atidaviau draugėms, todėl esu laiminga, kad bent vienas eye lineris lieka mano namuose! Girdėjau kalbas, kad šį rudenį/žiemą strėlytė yra labai populiaru ir madinga. 


Esu be galo patenkinta savo grožio dėžute! Tiek naujų, nemėgintų produktų, kad taip ir norisi krykštauti iš džiaugsmo. Nelyginu antros ir trečios dėžutės, nes jų turinys - absoliučiai skirtingas, bet galiu pasakyti - vertėjo palaukti! Dar kartą ačiū grožio draugėms ir... ko gero ketvirtoji dėžutė taip pat papildys mano grožio produktų lentynėlę.

P.S. Labai nerimavau, kai pamačiau Essence ir Catrice firmos logotipus grožio draugo svetainėje. Turiu daugybę produktų iš šios kompanijos, todėl tyliai meldžiausi, kad tik tai nebūtų mėlyni šešėliai arba kažkas, ką turiu.   

You Might Also Like

5 komentarai (-ų)

  1. As svarsciau ar uzsisakyti sia dezute ar ne, kai pamaciau Essence bei Catrice logotipus, taciau galiausiai nusprendziau si syki susilaikyti. Nors Inika pudra skamba viliojanciai :)
    SIMPLY MAGNIFIQUE

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš nebespėjau užsisakyti! Ačiū, kad pasidalinai turiniu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš labai patenkinta Inika pudra ir šilko kokonais-geriausia, ką esu bandžiusi veido prausimui-valymui.
    O tas šveitiklis... Didžiausia nesąmonė, kokią esu bandžiusi. Sumąsčiau, kad visą kūną galima juo nusišveisti, ką čia tik rankas. Tai po to dušo kabiną du kartus su indų plovikliu ploviau :D Ir dar save gerai su muilu, nes jausmas buvo toks, lyg aliejuje būčiau maudžiusis. Iškart išmečiau :D
    Pirmąkart tokią dėžutę užsisakiau. Likau patenkinta, nes galėjau išmėginti keletą gaminių (kurie man, beje, puikiai tiko) ir nereikėjo pirkti pilnų brangių pakuočių drebančia širdim :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai tas šveitiklis grynas aliejus, aš pabandžiau tik rankas nusiplauti, o jos visos riebios liko :)

      Panaikinti
  4. Bet tas kūno kremas pagal rekomendacijas turi būti laikomas šaldytuve, o tokiais šaltais rytais net ir po šilto dušo man kažko šalto ant savęs tepti nesinori :))

    AtsakytiPanaikinti