Kosmetikos atradimai

Avon Bright Start makiažo pagrindas

20:47


Makiažo pagrindas - vienas iš produktų, kurį naudoju kaskart, kai einu į žmones.  Tiesa, nepersistengiu ir tik truputį sulyginu veido odos atspalvį, švelniai maskuoju spuogelius bei poras. Dėl tos priežasties didžioji dalis makiažo pagrindų man - per sunkūs, sausinantys veidą.  

Gavusi milžinišką Avon dovanų rinkinį, labai apsidžiaugiau dėžutėje radusi makiažo pagrindą visai nekukliu, bet simpatizuojančiu pavadinimu Bright Start. Ir ką, startavau mėginimuose. Daugiau negu mėnesį puošiau savo veidą šiuo makiažo pagrindu ir pagaliau (!!!) suformulavau atsiliepimą. Įdomu, kaip man sekasi draugauti su šiuo mergaitišku (taip sakau dėl tos simpatiškos pakuotės) produktu? Pabandysiu greitai papasakoti.

Noriu pradėti nuo to, kad prieš pradėdama rašyti apžvalgą, užsukau į vieną, kitą tinklaraštį, kuriame radau atsiliepimus apie šį produktą. Pastebėjimai - labiau neigiami negu teigiami, kas mane išties nustebino. Nustebino labiausiai dėl to, nes man šis makiažo pagrindas tikrai labai patinka (dėl ko, tuoj papasakosiu). Tai dar kartą patvirtina, kad grožio tinklaraščiais pasitikėti 100% - netikslinga. Juk kiekvienos iš mūsų veido, kūno oda absoliučiai skirtinga ir savarankiškai reaguoja į produktus. 



Mano pastebėjimai, sėkmės ir nesėkmės naudojant Avon Bright Start makiažo pagrindą.
  • Nesausina veido odos. Dažnai susiduriu su problema, kad makiažo pagrindas pasidengia nelygiai ant veido (atsiranda tokie kaip pudros gabaliukai, odos šerpetojimai). Šis makiažo pagrindas man primena drėkinamąjį kremą, kurį užtepti - lengva.
  • Lengvas maskavimas. Poras ir odos papilkėjimus maskuoja gan neblogai, bet spuogeliai lieka kaip ant lėkštutės. Ne kartą mėginau problemines vietas maskuoti keletu sluoksnių priemonės, bet paraudimai vistiek matomi iš toli. 
  • Idealiai man tinkantis atspalvis. Esu šviesios odos savininkė, bet vasaromis įgyju lengvą oranžinį-rusvą atspalvį. Dėl tos priežasties Almond atspalvis man puikiai tinka! Kai užsitepu šį makiažo pagrindą, kartais net pamirštu, kad esu pasidažiusi.
  • Išsilaiko visą darbo dieną. Tiesa, dirbu gan pasyvų (sėdimą)  darbą, todėl nei prakaituoju, nei vaikštau per lietų. Pasikeitus darbo sąlygoms arba veikloms, ko gero makiažo pagrindo laikas ant veido truputį sutrumpėtų.
  • Žavi pakuotė. Storo plastiko su rožiniu dozatoriumi. Minimalistinis, mergaitiškas dizainas. Man labai patinka, kad pakuotės apačioje esanti dalis kyla į viršų priklausomai nuo to, kiek produkto sunaudojau. Dėl  tos priežasties makiažo pagrindo nereikia plakti, spaudyti dozatorių, kol jis paims produktą.
  • Turi SPF 15 apsaugą nuo saulės,todėl gali sukelti alergines reakcijas bei kimšti poras. Mano oda produktą priėmė gan draugiškai, bet neatmetu galimybės, kad itin jautrią veido odą turinčioms merginoms (nors ir manoji - tokia) gali būti nepatogu naudoti tokį produktą.
Makiažo pagrindą esu naudojusi tiek su Real Technique kempinėle, tiek dengusi pirštais. Abu bandymai buvo vykę ir kokybiški, kiek tai įmanoma su pažeista veido oda. Prisegu nuotrauką - pavyzdį, kaip atrodau pasidabinusi šiuo makiažo pagrindu. 



Tiesa, mielai pasidalinčiau nuoroda į šį produktą bei jo kaina, bet Avon interneto svetainėje man nepavyko rasti Bright Start makiažo pagrindo. Matyt jis šiuo metu - išimtas iš prekybos. Visgi, manęs neapleidžia mintis, kad atšilus orams (pavasarį, vasarą) kažkas panašaus vėl atkeliaus į prekybą. Taigi, jeigu ieškai lengvo, silpnai maskuojančio makiažo pagrindo, tikrai rekomenduoju išbandyti šį!

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)