Kosmetikos atradimai

Avon Advance Techniques BB plaukų priežiūros linija

19:57


Pameni tą milžinišką siuntinį iš Avon? Jau papasakojau apie kvapųjį vandenį, dabar nusprendžiau trumpai aptarti kitą praktiškai kasdien naudojamą trio - Avon Advance Techniques BB šampūną, nuplaunamą bei nenuplaunamą balzamus. 

BB linija neva teikia dešimteriopą naudą: puoselėja, saugo, maitina, suteikia žvilgesio, saugo nuo drėgmės, glotnina, uždaro plauko kutikulę, suvaldo nepaklusnias sruogeles, švelnina, lengvina modeliavimą. Kai kurie epitetai tikrai teisingi, o kitų tiesiog nepastebėjau. Bene akivaizdžiausi - suteikia žvilgesio, glotnina, švelnina plaukus. Visi kiti, kaip čia pasakius, arba plika akimi nepastebimi, arba ne tokie jau akivaizdūs... Kaip ten bebūtų, produktai man labai patiko ir patinka, todėl skubu pasidalinti trumpais pastebėjimais apie kiekvieną produktą.


Avon Advance Techniques BB plaukų šampūnas. Plečiu savo mėgstamiausių produktų sąrašą. Šis šampūnas man labiausiai patiko dėl keleto priežasčių:
  • labai skalsus, prabangus kvapas. Nors kvapas plaukuose neišsilaiko, visgi labai malonu rankose laikyti skaniai kvepiantį šampūną.
  • puikiai plauna plauką. Mano plaukas - gan riebus, todėl ne visi šampūnai tinkamai išplauna mano plauką. Naudodama BB šampūną, matau, kad galvą galėčiau plauti kas antrą dieną ir atrodyčiau visai neblogai (visgi, tokius bandymus darau tik tomis dienomis, kai būnu namie).
  • plaukas būna švelnus ir žvilgantis. Man tikrai labai svarbu, kad šampūnas nedžiovintų ir taip sausų mano plaukų galiukų (čia viena iš tų situacijų, kai šaknys riebios, o galiukai sausi), nebūtų išsipūtę. 



Avon Advance Techiques BB nuplaunamas balzamas. Dar viena išties kokybiška priemonė, prisidedanti prie mano plaukų grožio. Balzamas išties skalsus, sveikai purina plauką. Netuščiažodžiausiu, balzamas man tikrai labai patinka, nes neapsunkina plaukų, todėl jie atrodo sveikai blizgantys (ir puresni).


Avon Advance Techniques BB nenuplaunamas balzamas. Mažiausiai patikusi ir naudota priemonė. Ne dėl to, kad kažkas būtų blogai, tiesiog nemėgstu nenuplaunamų priemonių (išskyrus dulksnas, nes jos ne taip apsunkina plauką). Šiaip, iš esmės priekaištų neturiu. Tikrai naudojau ir visai neblogai mano plaukas laikėsi su šia priemone: balzamas nelipina plaukų, suteikia blizgesio. 

Bendra charakteristika pabaigai:
  • Produktų pakuotės man - labai patogios, simpatiškos. Niekada trinkdama galvą nesumaišiau balzamo su šampūnu (nes vieno atidarymo angelė - viršuje, kito - apačioje).
  • Nealergizuoja odos. Jau šimtus kartų pasakojau, kad mano galvos oda išties jautriai reaguoja į naujus šampūnus ir ima pleiskanoti. Avon produktai man labai tiko ir patiko, nei viena pleiskana nenukrito nuo mano pavargusios galvelės.
  • Skalsios priemonės. Šampūnas puikiai putoja, o plaukų balzamas puikiai slysta plauku. Naudoju jau daugiau negu mėnesį (kasdien), bet 250 ml produkto dar neįveikiau! Labai tuo džiaugiuosi.
  • Prieinama kaina. Šampūno bei nuplaunamo balzamo pilna kaina - 3,90€. Šiuo metu vyksta akcija ir produktai šiek tiek pigesni (kviečiu užsukti ir pasižvalgyti virtualiame kataloge ČIA).
Toms, kurios laukė atsiliepimo apie šiuos produktus, galiu pasakyti vieną: man patinka! Jokių stebuklų, tiesiog sveikai atrodantys, tinkamai ištrinkti plaukai. Jeigu plaukų priežiūros priemonių būtų mažiau, tikrai kartočiau šiuos produktus dar kartą (o galbūt ir kartosiu).

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)