Kosmetikos atradimai

Artdeco Art Couture nagų lakas 700

16:25


Ta, kuri nemokėjo naudotis nagų lako teptuku, šiuo metu savo kolekcijoje turi daugiau negu dvidešimt skirtingų nagų lakų (DVIDEŠIMT!!! Ką tik suskaičiavau, kad mano kolekcijoje iš viso - trisdešimt keturi lakai). Mano mėgstamiausios - raudonos, rudos ir kitos žemės spalvos. Dėl tos priežasties, vos tik pamačiusi naująją Artdeco kolekciją Mystical Forest, tiesiog įsimylėjau kolekcijos spalvas (apie kolekciją pasakojau ČIA)! Taip ir pasipildė mano manikiūro priemonių kolekcija dar viena (700) spalva.

Ši spalva jau spėjo tapti viena mano dažniausiai naudojamų ir, žinoma, labiausiai mėgiamų. O šiose pagyrose nieko blogo nematau, nes nagų lakas man be galo patinka. Kuo? Trumpai papasakosiu...
  • Idealiai rudeniška spalva. Tos kraujo, rožių raudonos - man pačios gražiausios. Dar neatsibodusios, ant nagų atrodo prabangiai, tinka prie praktiškai bet kokio rūbų derinio.
  • Patogus teptukas. Gaila, kad nepavyko padaryti kokybiškos nuotraukos, bet teptukas - ilgesnis, tradiciškas. Tiesa, reikalingi įgūdžiai, kad būtų patogu lakuoti nagus su mažu kamšteliu rankoje (kaip nuotraukoje žemiau).
  • Kokybiškas nagų lako išsilaikymas. Be papildomų priemonių, t.y. tiesiog lakuojant nagus šiuo nagų laku, dvi paras džiaugiausi nepriekaištingai atrodančiais nagais. Kaip ten bebūtų, kasdien plaunu indus (nenaudoju pirštinių) ir kitais būdais sukiojuosi buityje, todėl esu pratusi nagų laką ant nagų matyti viso labo vieną parą. 
  • Gera pigmentacija. Mano nagai nulakuoti - vienu sluoksniu, o atrodo absoliučiai neblogai. Nagai naudojant šį nagų laką gan chamelioniški: vienas nagų lako sluoksnis - bordo spalva, dvi - labiau juoda su maža priemaiša į raudonumą.
  • Greitai džiūvantis nagų lakas. Esu mėgėja išlaukti bent jau valandą, kad galėčiau grįžti prie įprastos sau rutinos (ko gero dėl to ir nemėgstu nagų lakavimo), tačiau su šiuo nagu jau po pusvalandžio jaučiausi saugi, nes nagai nelipo ir atspaudų nuo piršto pagalvėlių neliko.



Nuvalyti ryškų ar tamsų nagų laką - didelis iššūkis. Vos tik pradedi valyti nagą, spalva labai maloniai patenka ant rankų odos, limpa ant nagų odelių. Visgi, kažkokiu būdu man pavyko išvengti raudonų-nuvalytų nagų efekto. Aišku, išnaudojau kokius penkis vatos diskelius, bet pastebėjau, kad nagų lakas gan draugiškai reaguoja į valiklį ir traukiasi nuo nago. Taigi, po valandos, kitos nereikėjo prisiminti nevykusio manikiūro, nes jo tiesiog neliko (turbūt Tu įsivaizduoji apie ką aš kalbu...). 


Kaip ir minėjau anksčiau, tai viena gražiausių spalvų mano kolekcijoje. Žiūrėdama į nagus visą praeitą savaitę neturėjau jokių priekaištų Artdeco kompanijai dėl kokybės ar kitų mažmožių. Per tą laiką, kol mano nagai tapo tikrai mergaitiški, net gi sulaukiau komplimentų (iš vaikino!!!), kad ši spalva man tinka ir atrodo tiesiog nuostabiai. Taigi, ačiū Artdeco už galimybę sulaukti dar vieno pelnyto komplimento! Ir, žinoma, ačiū Justui, kad pastebi smulkmenas ir prisimena dėl jų mane pagirti. 

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)