Dienoraštinis pokalbis

Vakaro skaitiniai arba žurnalai, kuriais žaviuosi labiausiai

21:24

Pamenu, paauglystėje buvau tikra daiktų kaupikė: laiškai, čekiai, žurnalai, iškarpos, rūbai ir dar šimtai kitų kolekcijų. Po to sekė eilė metų, kada mokiausi atsisakyti to, ko man nereikia. Ir ką, čia pasitvirtina posakis pradžia sunkiausia. Šiuo metu spintose ir lentynose likę tik tie daiktai, kuriuos naudoju ir kuriuose matau vertę (išskyrus kosmetikos kolekciją, kurią po truputį taip pat mažinu). Vienintelis dalykas, ko man nepavyksta atsikratyti - žurnalai. Lentynose puikuojasi patys įvairiausi žurnalai, kuriuos, kaip fotografijų albumus, mėgstu atsisėdusi pavartyti, paskaityti komentarus po nuotraukomis ir panašiai. Visgi, didžiąją lentynos dalį užima visų laikų mano mėgstamiausias žurnalas Psichologija Tau.


Psichologija (na, bent jau ta socialinė, bendravimo) - ta sritis, kuri mane domina, žavi ir tobulina mano asmenybę. Mano pasirinkta studijų kryptis - pedagogika, o dabar ir edukologija - arti psichologijos. Sritis su kuria dirbu, personalo atrankos, taip pat absoliučiai psichologinė. Natūraliai iš manęs pačios atsiranda poreikis sužinoti kuo daugiau apie save (asmenybės tipą, emocijų valdymą ir t.t.) bei įgytą informaciją pritaikyti analizuojant šalia esančius žmones. Lygiai prieš keturis metus (prisimenu kaip šiandien) įsigijau pirmąjį žurnalo Psichologija Tau numerį. Nuo tada ir kaupiu visus įmanomus numerius. Kuo mane sužavėjo šis žurnalas? Įdomūs straipsniai apie šeimą, santykius, darbą ir kt., trumpi įdomių tyrimų aptarimai, visada nuoširdūs redaktorių žodžiai ir net atsakymai į skaitytojams rūpimus klausimus. Tokia laisva ir visiems suprantama skaitinių forma praplečiu savo akiratį ir kuriu racionalią ir tvirtą asmenybę.


Dar viena mane jaudinanti sritis - maisto gaminimas. Esu įsitikinusi, kad ne tik galva turi būti pilna minčių, bet ir pilvas skanaus maisto  (toks mano požiūris į gyvenimą tiesiogiai koreliuoja su mano svoriu). Dėl tos priežasties mano knygų lentynoje galima rasti keletą receptų knygų ir... Beatos žurnalus. Išties labai pasitikiu Beata, nes pačios skaniausios bandelės - būtent iš jos knygos. Išgirdusi naujieną, kad parduotuvėse galima įsigyti kulinarinį žurnalą, lėkiau jo įsigyti. Taip mano kolekcijoje atsirado visi įmanomi Beatos žurnalai. Skaitau, džiaugiuosi, gaminu maistą iš žurnalų ir mėgaujuosi visu tuo nuoširdumu esančiu straipsniuose. 


Ko gero supranti, kad šiomis rekomendacijomis be galo tikiu. Tiesiog moteriškai praleistas laikas analizuojant save, aplinkinius bei sukiojantis virtuvėje man sukelia išties teigiamas emocijas. Jeigu Tu, kaip ir aš kartais prieš miegą renkiesi ne knygą, o žurnalą, manau neprašausi investavusi į šiuos skaitinius.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Zurnalas Psichologija Tau ir man patinka, anksciau dar pirkdavau Psichologija, priklausomai nuo straipsniu aktualumo man :) Dar megstu zurnala Moteris, nes buna daug idomiu interviu ir straipsniu ir siaip tokia lengvo skaitinio doze man patinka :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai pritariu tau, yra kažkas tokio malonaus ir teikiančio vidinį pasitenkinimą pirkti, skaityti, o vėliau ir kaupti žurnalus. Juolabiau kai tie žurnalai ne kaip seniau (bent jau iš savęs pačios pastebiu tokią tendenciją - būdavo, bet kokie ir tikrai neduodantys jokios naudos). Dabar norisi pirkti kažką tokio kas būtų ir įdomu ir padėtų puoselėti asmenybę, teiktų naudos. Pati perku „Moters psichologija“, bet ir šis, tavo skaitomas vis patraukdavo dėmesį, tad manau dabar jau tikrai ir aš jį įsigysiu sulaukusi rekomendacijos! Save ir aplinkinius paanalizuoti iš tiesų įdomu, ypač dabar kai visi kaip niekada ankščiau esame įlindę į mobiliuosius telefonus, tad viskas kas nesusiję su technologijomis tampa savotiška terapija. Na, o Beata manau pasitiki kiekvienas bent šiek tiek mėgstantis gaminti, pripažinkim ji tikrai nereali, supermoteris! Pati turiu jos kulinarinę knygą ir niekada nepraleidžiu tv laidos, papildai ne tik savo receptų knygą puikiais skanėstais, bet ir pasikrauni teigiamų emocijų. :)

    AtsakytiPanaikinti