Dienoraštinis pokalbis

Kodėl aš laiminga? Arba trumpai apie žurnalą Happy 365

09:37

Turbūt parduotuvių žurnalų lentynose pastebėjai gan naują reginį: Happy 365. Pirmojo numerio metu stengiausi atsispirti (ir tą visai sėkmingai pavyko įvykdyti), bet antrą kartą paskaičiusi atsiliepimus apie naująjį numerį, dar pusiaukelėje (Elektrėnuose) lėkiau į Norfą, kur nusipirkau šį žurnalą. Ir nei sekundei nesigailiu! Kiekvienas straipsnis - savotiškas wow, iš kurio juokiesi, su kuriuo džiaugiesi arba iš kurio pasimokai. 


Žodžiu... esu labai patenkinta savo investicija ir iki šiol džiaugiuosi naujais straipsniais (kad ir kaip stengčiausi, tokį storą žurnalą suskaityti per vakarą - neįmanoma). Dar labiau džiaugiuosi, kad šio žurnalo dėka pradėjau mąstyti, kodėl aš esu happy (t.y. laiminga). Juokas juokais, bet ketvirtadienį dalyvaudama HR ir darbo teisės mokymuose, išklausiau trumpą įžangą apie laimę. Truputį pasijuokiau, truputį nustebau, nes ta tema - išties aktuali man jau daugiau nei savaitę būtent dėl šio žurnalo. 
Ir išanalizavusi savo minčių srautus, supratau, kad laimė man yra...
  • Prisiminimai. Prisimenu tą vieną rytą kaime, kurio metu už lango lijo ir taaip kvepėjo rudeniu, o namuose kūrenosi pečius ir šildė mane. Tas kvapas, ta emocija (manau, kad šis įvykis buvo prieš maždaug 10 metų) - tokie gyvi, kad kas rytą atsibudusi jaučiuosi laiminga, kad turėjau tokią patirtį.
  • Pats gyvenimas. Aš tiesiog myliu savo darbą, nes jį dirbdama tiek juokiuosi, tiek kartais truputį paverkiu (ne tiesiogine prasme) dėl kylančios įtampos. O kur dar maisto gaminimas, tinklaraščio įrašų pildymas, kas savaitę - kelias atkeliaujantys siuntiniai. Visi tie dalykai (darbas ir laisvalaikis) mane daro laiminga.
  • Emocijos. Noriu nenoriu, kažkodėl visos mano mintys virsta šypsena, laimingu žvilgsniu ir t.t. Tiesiog nuolat išgyvenu tą jausmą, kad jeigu gyventi, tai tik gerai (ir visai nesvarbu, kokios neteisingos emocijos tą akimirką vyrauja mano širdyje). Net ir tomis panikos, baimės akimirkomis aš jaučiuosi laiminga, nes žinau, kad po dienos ar savaitės pasieksiu kažką, kas mane padarys penkis šimtus kartų geriau negu tą ašarų pakalnės akimirką.



Yra daug psichologinių knygų, kurios analizuoja laimės sampratą. Visgi, iki šiol nėra atskleista viena teorija, kodėl aš, Tu, Jis ar Ji esame laimingi ar nelabai. Manau, kad atsisėdus ir pabuvus su savimi, galima atsakyti į šį klausimą ir bent akimirkai grįžti prie tos happy akimirkos. Ačiū žurnalo komandai už puikią progą pabūti ne tik su kitais, bet ir savimi, už progą pažinti save ir pasimokyti iš kitų. Juk kiekviena neigiama patirtis gali tapti mūsų sėkmės istorija, o kitų sėkmės istorija mūsų genialia idėja kuriant kažką geresnį.

You Might Also Like

5 komentarai (-ų)

  1. Taiklios įžvalgos :) mane jau pirmasis numeris buvo pakerėjęs, tad antrojo ilgai ir nuobodžiai laukiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man irgi patinka, kaip aš sakau, tai toks lengvas ir neįpareigojantis žurnalas atsipalaidavimui :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Greta, man paskutiniu metu motyvacijos be proto truksta.
    Susibegam kavos? Daug neimsiu, tik trupineli..:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Milda, žinok, pastaruoju metu labai sudėtingai dėliojuosi laisvą laiką. Studijos, darbas,gyvenimo meilė - visas mano laisvas laikas. Net ir į blog'ą užsuku kuo toliau, tuo rečiau... Kai susidėliosiu savo gyvenimą į normalius rėmus, duosiu žinot ir galėsim kavutės kur nors atsigerti!

      Panaikinti
  4. Aš irgi prigriebiau šį žurnalą kai buvau grįžusi į LT. Gal žinai, ar jį galima užsisakyti į UK?

    AtsakytiPanaikinti