Išbandymai

Japoniški produktai: Dr. Ohhira's prebiotikai ir probiotikai #2

22:25


Antrą kartą esu čia su tomis pačiomis nuotraukomis, su tais pačiais produktais. Gan unikalus atvejis, bet tikrai labai labai noriu pasidalinti savo patirtimi, kaip man sekėsi mėnesį draugauti su Dr. Ohhira's prebiotikais ir probiotikais.

Mano pirmines patirtis gali rasti ČIA. Na, o jeigu nesinori skaityti ankstesnių mano užrašų, galiu trumpai priminti: man buvo suteikta galimybė išmėginti produktus, o konkrečiau prebiotikus ir probiotikus, iš Japonijos! Prebiotikų ir probiotikų tikslas - mano organizme išjudinti ir užauginti bakterijų zoologijos sodą, kuris  turėtų teigiamai paveikti mano žarnyno sistemą. Aišku, buvo labai įdomu ir smalsu, koks gi pojūtis, kada organizme žarnyno bakterijos kovoja su pilvo pūtimu ir panašiai, bet šiek tiek nerimavau dėl mano vaistų/maisto papildų gėrimo disciplinos nebuvimo (paprasčiau tariant, galvojau, kad pamiršiu juos vartoti arba sugalvosiu 101 priežastį, kodėl ši diena - netinkama išgerti tą vieną kapsulę). O bet tačiau, nieko panašaus nenutiko! Discipliniškai vartojau šiuos maisto papildus diena po dienos, laikydamasi nustatyto rėžimo. Vieną vienintelį kartą atidėjau šį procesą, nes prasidėjo migrena ir elementariai negalėjau pagalvoti net apie gurkšnį vandens.

Trumpai apie mano patirtis:

  • Prie prebiotikų reikėjo priprasti. Kadangi tai ne tabletė, o alkoholinės slyvų uogienės košytė (na, alkoholio šiuose prebiotikuose tikrai nėra, bet aš susikūriau tokį vaizdinį dėl vyravusio keisto skonio), teko prisiderinti prie išties įdomaus skonio. Vieną dieną produktas buvo labiau skanus, kitą - šiek tiek mažiau, bet, kaip ten bebūtų, manęs nesustabdė ir visas trisdešimt dienų ragavau tą skonį bandydama atspėti, kas tai yra.
  • Jau po pirmųjų savaičių pamiršau, ką reiškia pilvo pūtimas. Ši problema mane kamuoja išties dažnai: išgeri kavos - pilvas sunkus, pavalgai ryte košės - pilvas sunkus, pavalgai kepto maisto - vėl tas pats. Dėka Dr. Ohhira's prebiotikų bei probiotikų, jau po dviejų savaičių pradėjau iš naujo mėgautis maistu be jokių nepatogumų. Net ir dabar, kai nebegeriu šių maisto papildų, jaučiuosi lygiai taip pat gerai.
  • Didžiausias atradimas - įsibėgėjus mano išbandymui, leidau sau suvalgyti sausų pusryčių su pienu. Šį malonumą jau buvau pamiršusi dėl dviejų priežasčių: 1) išberdavo veidą, 2) pilvas pasidarydavo kaip balionas. Šiuo atveju abi priežastys buvo tarsi išbrauktos iš mano problemų sąrašo.
  • Sąmoningai ar nelabai, nors maistas ir tapo skanesnis (o ir valgydama jaučiuosi saugesnė, nes žinau, kad po to neskaudės), suvalgau gerokai mažiau. Galbūt dėl pokyčių žarnyne, ar dėl kažkokių įsitikinimų, greičiau ateina sotumo jausmas, lengviau atsisveikinu su skaniu maistu. Galiu pasidžiaugti: vartojant šiuos prebiotikus ir probiotikus, mano svoris stabiliai sumažėjo dviem kilogramais (ne utopinis skaičius, bet kai šis pokytis - ne dienos ar dviejų, jaučiuosi labai patenkinta savimi).



Na, ir baigiamasis žodis. Nors mano odos problemų šie Dr Ohhira's prebiotikai ir probiotikai neapsprendė (čia galima daryti prielaidas, kad ko gero aknės problemos kyla dėl hormonų disbalanso), rudenį sutikti tapo lengviau. Laisvai galiu mėgautis obuoliais, sūriu su medumi ir kitomis sodo gėrybėmis, kurios šiaip jau buvo primirštos. Pasitraukė mano dejavimai skauda pilvą tema.  Panašu, kad ši situacija tęsis maždaug 3-4 mėnesius, po kurių dar kartą profilaktiškai reikėtų grįžti prie šios rutinos. 

Jeigu ir Tu nori išmėginti šiuos produktus, rekomenduoju užeiti į Japoniškų produktų puslapį, kuriame rasi platesnę informaciją ČIA. Kai pasiryši kovoti su savo žarnyno demonais, tikrai nuoširdžiai rekomenduoju išmėginti šiuos produktus. Per viso labo savaitę pajutau pirmąjį palengvėjimą, o per mėnesį suaktyvinau savo žarnyno zoologijos sodą, kuris sėkmingai kovoja su produktų netoleravimu ir lėtesne medžiagų apykaita.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)