Kosmetikos atradimai

Avon Femme Icon kvapusis vanduo

20:46

Jeigu vasarą dar galima ištverti be kvapiojo vandens ar kvepalų, šaltesniu metų laiku ši priemonė - tiesiog būtina. Būtina dėl tos priežasties, kad aplinkiniams galėtum parodyti savo charakterį ir vyraujančias emocijas. Nėra kito geresnio būdo be žodžių papasakoti apie save negu per kvapus. Juk didžioji dalis prisiminimų - susijusi su kvapais: močiutės kepamas obuolių pyragas, blynų kvapas šeštadienio rytais, lietus kaime ir t.t. Na, bent jau aš laikausi tokios sentimentalios nuomonės, kuri retkarčiais apsunkina mano kvapų pasirinkimą kosmetikos priemonėse.

Mano visų laikų mėgstamiausias kvapusis vanduo - Antonio Banderas Blue Seduction. Toks gaiviai moteriškas kvapas mane žavėjo visą tą laiką, kol baigėsi 100 ml. pakuotė. Po to sekė Victoria's Secret citrusiniai kvapai. Tokia jau aš esu... savo pasaulyje gyvenanti, asmeniniam gyvenimui tinkančias taisykles kurianti ir citrusiniuose, itin gaiviuose kvapuose besisukiojanti.

Pasibaigus mano anksčiau minėtiems kvapiesiems vandenukams, gerus metus atsakingai ieškojau, kuo atnaujinti savo kolekciją. Deja, vieni kvapai - per aitrūs, kiti - per lengvi, treti - per brangūs ir t.t. Užtat gavusi netikėtą siuntą iš Avon ir radusi ten kvapųjį vandenį labai apsidžiaugiau dar viena galimybe atrasti savo kvapą. Taigi, šiandien noriu su Tavimi pasidalinti istorija, kaip man pavyko prisijaukinti Avon Femme Icon kvapųjį vandenį.


Pirmieji įspūdžiai. Vos tik atidarius dėžutę (tokią aukso spalvos, papuoštą sidabriniais burbuliukais), pamačiau išties elegantišką ir moterišką kvepalų buteliuką. Labai patiko ir patinka. Na, o kvapas, vos tik pasipurškus, pasirodė kiek per stiprus ir per saldus mano nosytei. 

Pagrindinės natos: braškės, vilkdalgiai ir pačiulės. Pati sunkiai įsivaizduoju šių kvapų dermę neuostydama kvepalų (vadinsiu juos taip), bet jeigu tu mintyse gebi kurti kvapų receptus, manau puikiai susigaudysi, kaip čia viskas atrodo.

Antrieji įspūdžiai.Visgi surizikavau ir ryte pasikvėpinusi išlėkiau į darbą. Sėdėdama autobuse jutau Femme Icon kvapą ir buvau šiek tiek nepatenkinta (t.y. dar kartą sau pasakiau, kad šis kvapas - ne mano). Užtat nubėgusi į darbą, prisėdusi prie kompiuterio supratau kaip šis kvapusis vanduo mane šildo. Taigi, taip po truputį, po truputį prisipratinau ir dabar namų nepalieku tol kol riešai nebūna pakvėpinti. 

Trumpa charakteristika
  • Kvapas ant odos išsilaiko viso labo keletą valandų. Ant rūbų - visą dieną. Tiesa, kvapiojo vandens nerekomenduoju purkšti ant rūbų, nes gali likti dėmės. 
  • Tik tik užpurkštas kvapas išties intensyvus, bet praėjus 10-15 minučių jis tampa raminančiu ir maloniu nosytei.
  • Kvapas gan solidus, tvirtas, todėl, mano nuomone, labiau tinkamas jau dirbančioms merginoms. Tiesą pasakius, sunkiai įsivaizduoju, kaip mergina sėdėdama klasėje turėtų blaškyti tokiu tvirtu kvapu.




Nors ir prireikė laiko, kol susidraugavau su Femme Icon kvapu, dabar labai džiaugiuosi, kad jie pasiekė mano namus. Kadangi darbe stengiuosi sukurti gan solidžios damutės įvaizdį, šis kvapas padeda man tokia apsimesti (sakau apsimesti, nes galvoj dar vėjų visai nemažai). Taigi, jeigu Tau patinka solidūs, stipresni kvapai, manau, kad puikiai suderinsi savo gyvenimo tempą su šiuo kvapu!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)