Kosmetikos atradimai

Avon Anew Clean veido priežiūros linija

17:25


Vos pamačiusi šias veido priežiūros priemones, pagalvojau, kad jos man labai patiks ir tiks: gražios, prabangiai atrodančios minkšto plastiko pakuotės (išskyrus valomąjį vandenį visų tipų odai), tirštos, perlų spalvos pienelis ir prausimosi želė taip ir kėlė pasitikėjimą. Deja, graži pakuotė mane nuvylė ir keliauja iš mano vonios kambario po beveik mėnesio išmėginimo.


Jauninamasis valomasis vanduo visų tipų odai. Įsivaizdavau, kad tai kažkas panašaus į micelinį vandenį, kuris yra skirtas nešvarumams nuo veido pašalinti. Mano įsivaizdavimu, miceliukas turėtų būti bekvapis ir tinkamas pačiai jautriausiai odai. Deja, naudodama šią priemonę pastebėjau keletą man nepatinkančių faktorių:
  • Itin kieto plastiko pakuotė. Dėl tos priežasties sunku dozuoti produktą. Kai naudojau šį produktą, tiesiog apversdavau buteliuką ir laukdavau, kol kas nors išbėgs. Tiesiog neturiu tiek jėgų (ypač šlapiomis rankomis), kad išspausčiau tiek priemonės, kiek man jos reikia.
  • Valomasis vanduo turi kvapą. Kaip jau minėjau anksčiau, įsivaizduoju, kad tokie produktai turi būti be kvapo. Ko gero neklydau: priemonės negalėjau naudoti akių makiažo likučiams valyti, nes graužė akis. 



Valomasis pienelis ir kaukė normaliai ir sausai odai. Kaip ir minėjau, produktas - perlų spalvos, kas man asocijuojasi su prabanga. Naudojamas kaip 1) pienelis (kai užtepi ant sausos veido odos, o po to nuvalai) arba 2) kaukė (kai palaikai ilgesnį laiką ir nuplauni). Išbandžiau šį produktą abiem būdais, bet sužavėta nelikau. 
  • Labai stiprus produkto kvapas. Užtepus ant veido dėl to intensyvaus kvapo jausdavausi nepatogiai. Pirmiausia, buvo sunku išlaukti tą laiką, kuris būtinas priemonei įsigerti į odą (ar kaip tą apibūdinti). Antra, visi nenatūralūs kvapai (jeigu jie yra intensyvūs), kurie yra kremuose, man kelia nepasitikėjimą... Ko gero ne be priežasties, dabar turiu gydyti savo veido odą po man netinkamos produktų linijos.



Prausimosi želė riebiai ir mišriai odai. Kaip ir prieš tai aptartos priemonės, ši veido prausimo priemonė turi itin ryškų kvapą. Toks jausmas, kad veidą plaudavau kvepalais, o taip, mano nuomone, neturėtų būti. 
  • Nuplovus veidą šia prausimosi žele, jausdavau ant veido plėvelę. Ne tokią, kai jautiesi, kad tavo oda - pamaitinta ir prižiūrima, bet plėvelę, kuri dusina veidą. 

Kaip jau turbūt supratai, manęs Anew linijos produktai nesužavėjo. Leidau sa pagalvoti, kad ši produktų linija labiau tiktų brandžiai moteriai (na tokiai, kuriai - virš 40), nes probleminei ir jaunai odai šie produktai - tiesiog per sunkūs tiek kvapo, tiek konsistencijos prasme. 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)