Kosmetikos atradimai

Rasa Anti-Acne prausiklis ir valomasis tonikas

21:28


Turbūt pameni, kad labai gyriau veido priežiūros priemones iš O.D.A. Mano odai labai tiko ir patiko! Dingo visi spuogeliai, atrodžiau tikrai nuostabiai. Sakau atrodžiau dėl tos priežasties, nes pastaruoju metu mano veido oda vėl atrodo taip kaip anksčiau: maži skaudūs spuogeliai, paraudimai. Problemos grįžo dėl tos priežasties, nes pakeičiau veido priemones. O jas pakeičiau dėl elementarios priežasties - pasibaigus prausikliui bei veido kremui iš O.D.A., sugalvojau, kad vertėtų išmėginti pigesnes rūgštines veido priežiūros priemones. Taip mano namuose atsirado prausiklis bei valomasis tonikas iš Rasa.

Rasa Anti-Acne linija - skirta spuogelių kamuojamai, jautriai odai. Priemonės turėtų sutraukti poras, pašalinti negyvas odos ląsteles, drėkinti veido odą bei skatinti odos regeneraciją. Žodžiu, priemonė turėtų prisidėti prie gražios odos kūrimo (ar kaip tą procesą įvardyti). Priemones naudoju daugiau negu mėnesį, todėl noriu pasidalinti savo pastebėjimais apie Anti-Acne linijos prausiklį bei valomąjį toniką.

Iš esmės, abu produktai labai panašūs: abu kvepia avietėmis (labai labai skaniai), sprendžia tas pačias problemas, o ir pakuotės - absoliučiai tokios pat. Turbūt vienintelis skirtumas - valomasis tonikas skirtas veido odai nuvalyti ir yra skystesnis, o veido prausiklis - truputį tirštesnės tekstūros, bet irgi skaidrus, ant drėgnos veido odos putoja.



Mano patirtys.
  • Kaip jau minėjau anksčiau, priemonę naudoju ilgiau negu mėnesį. Per visą tą laiką mane kamuoja aknės problemos (nepamenu nei vienos dienos, kada veido oda buvo sveika, be spuogų). Gėriau tikrai daug vandens, valgiau įvairų maistą: ir tinkamą, ir nelabai. Manau, kad pagrindinė priežastis yra ta, kad šie produktai man iš esmės netinka.
  • Man labai patinka, kad prausiklis putoja. Labai patogu naudoti kartu su veido priežiūros aparatu. Visgi, nuvalius veidą šiomis priemonėmis, trūksta švaros jausmo.
  • Nors spuogeliai ir kilo, veido oda naudojant priemones reagavo draugiškai: nesausėjo, jokio, rūgštiniams produktams taip įprasto, deginimo. 
  • Išgyvenau dvi nemalonias situacijas, kada ant veido atsirado tikrai skaudūs spuogeliai. Na tokie, kai skauda visą veidą bei dingsta nuotaika. Žinoma, kaltinti vien prausiklį bei valomąjį toniką būtų juokinga, bet esu įsitikinusi, kad tiek maistas, tiek veido priežiūros produktai, veikia lygiagrečiai kaip gražios odos formulė.
Girdėjau tikrai teigiamų istorijų iš žmonių, kuriems šie Rasos Anti-Acne linijos produktai, puikiai tiko. Deja, mano patirtis nėra tokia teigiama: kad ir kaip stengiausi prisipratinti šiuos produktus prie savo veido odos, netiko ir nepatiko. Antrą kartą šių produktų tikrai nepirkčiau, o ir draugėms galiu pasakyti: geriau įsigyti brangesnį, bet kokybišką produktą. Kita vertus, jeigu šiuo metu naudoji Garnier ar panašaus tipo prausiklius, galbūt vertėtų išmėginti šitą? Manau, kad rezultatas bus geresnis!  

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. Aš irgi nesusidraugavau su šiom Rasos priemonėm, nors seniau, pries daug metų, kad tik atsirado, man patiko :)

    AtsakytiPanaikinti