Kosmetikos atradimai

Nelauktas siuntinys iš Avon!

21:33


Nežinau kaip Tu, bet man nėra nieko maloniau negu netikėtai sulaukti siuntinio. Iš tikrųjų, tokių malonių patirčių per mano visą gyvenimą buvo viso labo dvi: pirmoji, kai pamiršau, kad užsisakiau Clarisonic šepetėlio galvutes ir dabar, kai grįžusi namo savo kambaryje radau milžinišką dėžę iš Avon! Pirmiausia, natūraliai ėmiau purtyti dėžę (turbūt ne pats protingiausias poelgis, bet aš niekada ir nesakiau, kad esu labai protinga), o po to kartu su butoke pakavome dėžę. Mus pasitiko trijų dalių dovana: dovanų maišelis, į dėžutę supakuota dovana bei celofane įpakuotos priemonės. Tikrai norėjau pasidalinti nuotraukomis, bet emocijos buvo gerokai greitesnės negu fotoaparato objektyvas. Taigi, dalinuosi galutiniu variantu!

1. Anew Clean Anti-aging 3 in 1 Cleansing Water. Bekvapis jauninamasis valomasis vanduo visų tipų odai. Dar šeštadienį gulėdama pajūry juokiausi, kad galbūt laikas išmėginti priemones, kurios jaunina bent 10 metų. Taigi pasinaudojusi tokia galimybe turėčiau progą grįžti į paauglystę! Labai graži, storos plastmasės pakuotė. Atrodo patikimai, tikrai išmėginsiu!

2. Anew Clean Comforting Cream Cleanser & Mask. Valomasis pienelis ir kaukė normaliai ir sausai odai. Turiu pripažinti, esu gan skeptiška produktams, kurie turi daugiau negu vieną paskirtį (pvz., šampūnas ir kondicionierius).Ši priemonė gali būti naudojama kaip pienelis (ant sausos veido odos užtepama priemonė, trumpai palaikoma ir nuvaloma sudrėkintu vatos diskeliu) arba kaip veido kaukė (užtepama ant švarios veido odos ir palaikoma 3 minutes. Nors kvepia skaniai, o ir pakuotė atrodo prabangiai, vistiek turiu vidinį nusistatymą.

3., 4., 5. Avon Advande Techniques Absolute Perfection  plaukų balzamas, šampūnas ir nenuplaunamas plaukų balzamas.Pirmą kartą matau plaukų liniją, kuri žymima BB ženklu. Anot gamintojų, šios linijos priemonės turi dešimteriopą naudą: 1) puoselėja, 2) saugo, 3) maitina, 4) suteikia žvilgesio, 5) saugo nuo drėgmės, 6) glotnina, 7) uždaro plauko kutikulę, 8) suvaldo nepaklusnias sruogeles, 9) švelnina, 10) lengvina modeliavimą. Tokia plati naudos samprata vėlgi nuteikia šiek tiek skeptiškai. O bet tačiau, labai noriu išmėginti šias priemones, nes kvepia tai pasakiškai! Toks gaivus, citrusinių gėlių kvapas (kažką labai primena, bet per dvi dienas nesugebėjau atsakyti į klausimą ką?).

6. Anew Clean Purifying Gel Cleanser. Prausimosi želė riebiai ir mišriai odai. Kaip ir minėjau anksčiau, graži, storo plastiko, minkšta pakuotė. Kvapas puikus! Šią priemonę noriu išmėginti labiausiai. Jau dabar įsivaizduoju, kaip švariai nuvalys mano veidelį naudojant Clarisonic.

7. Anew Hydro-advance drėkinamasis želinis kremas. Mano sugyventinė sakė, kad želinės konsistencijos veido kremai puikiai tinka mano aknės kamuojamai odai. Šis kremas turėtų atkurti odos drėgmės balansą, nuraminti veido odą. Teigiama, kad pirmieji akivaizdūs rezultatai pastebimi po savaitės. 

8. Avon Femme Icon kvapusis vanduo. Braškių, vilkdalgių ir pačiulių kvapo. Toks stiprus, prabangus, moteriškas kvapas. Šiaip jau labiau mėgstu gaivius vaisių kvapus, bet šį kartą Avon sukūrė kažką tokio skanaus. Vasarai - per stipru, bet rudeniui ir žiemai - puikiai. Man šis kvapas padeda keliauti į prabangius vakarėlius su vakarinėmis suknelėmis (na tokias puotas, kurias matau tik per televizorių).

9. Avon Bright Start makiažo pagrindas. Su SPF15, taigi puikiai tinkamas vasarai. Lengvos, kiek vandeningos konsistencijos. Bekvapis. Kol kas tepiau tik ant rankos (įprotis), bet spėjau pastebėti, kad makiažo pagrindas - lengvo maskavimo. Man labai patinka pakuotė - tokia itin mergaitiška, rožiniu dozatoriumi. Tikiuosi, kad porų nekimš!

10. Avon Big & False Lash blakstienų tušas. Apimtį didinantis blakstienų tušas. Anksčiau mėginau kitą blakstienų tušą iš Avon, kuris man be galo patiko. Panašu, kad ši priemonė - tokia pat puiki. Išpakavusi labai apsidžiaugiau, kad priemonė - juoda. Nežinau kodėl, bet esu konservatyvi ir naudoti mėlyną, rudą ar dar kitų spalvų tušą man atrodo kiek juokinga. 

11. Avon Luxe atspalvį suteikiantis lūpų balzamas. Berry Tint atspalvio. Toks ryškiai raudonas (šiltas), saldaus kvapo. Manau, kad tai vienintelė priemonė, kuri šiek tiek nuvylė net nepradėjus naudoti. Kodėl? Ogi todėl, kad šilti atspalviai absoliučiai man netinka. Su ryškiai raudonomis lūpomis mažų mažiausiai atrodau kaip serganti. Taigi, šiai prabangiai pakuotei ieškosiu naujų namų.

Toks mano dovanų rinkinys iš Avon. Esu be proto laiminga, kad mano namuose vakar apsilankė kurjeris. Nors nuo įvairių kūno/veido priežiūros priemonių bei dekoratyvinės kosmetikos lentynos ir taip lūžta, esu įsitikinusi, kad keletas iš šių priemonių pateks į mano mėgstamiausių sąrašą. Kaip ten bebūtų, kol kas nutylu ir po keleto savaičių papasakosiu Jums, kaip man sekėsi draugauti su viena ar kita priemone.

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)