Išbandymai

Japoniški produktai: Dr. Ohhira prebiotikai ir probiotikai

22:48

Esu kaip mažas vaikas: kol nesergu, jokių tabletės pavidalo maisto papildų, vaistų ar kitų produktų negeriu. Man tabletė, kad ir kokia ji nekalta būtų (pavyzdžiui, vitaminas C, valerijonas ir t.t.) asocijuojasi su liga. Dėl tos priežasties dažniausiai mano gaunami vitaminai - ne kas kita, kaip daržo ar sodo gėrybės. O bet tačiau, tų žalių, geltonų, raudonų vaisių ir daržovių nepakanka, kad jausčiausi sveika.

Didžiausia problema, su kuria susiduriu - antipatija viskam (t.y. nuolatinis nuovargis), pilvo spazmai (ypač vartojant pieno produktus, rūgštus vaisius) ir galvos skausmas. Iš esmės trys skirtingi simptomai, bet esmė viena - virškinimo problemos. Kaip spręsti problemas, kurios yra susijusios su virškinimo sistema?

Bandžiau gerti nimbamedžių lapų tabletes, kurios man tikrai padėjo: oda atrodė geriau, nuovargis dingo, valgymo džiaugsmas grįžo (nepriaugau nei vieno kilogramo prie savo beveik 100 kg.), bet papildus išgėriau, o užsisakyti vis pamirštu. O bet tačiau, kaip iš dangaus man nukrito pasiūlymas išmėginti Japoniškos kokybės prebiotikus ir probiotikus! Aš žinoma, susidomėjau ta mintimi ir jau daugiau negu savaitę vartoju šiuos produktus.


Vidinio grožio rinkinį (o grožis juk ir prasideda iš vidaus) sudarė 40 vienetų probiotikų tablečių, 30 vienetų prebiotikų maišelių (tų įpakuotų folijoje) ir viena bankutė kolageno pasiskaninimui. Man buvo pateiktos ir rekomendacijos: Pirmąją savaitę gėriau po 2 tabletes probiotikų ir po to ragavau 1 maišelio turinį.  Po savaitės viskas gerokai paprasčiau: 1 tabletė, 1 prebiotinė masė. Žodžiu, sąlygos paprastos, bet užduotis vistiek gan sudėtinga. Ypač man... tai, kuri stengiasi išvengti bet kokių tablečių. Visgi, kol kas sekasi puikiai! Nepraleidau nei vieno karto, kada maitinau savo organizmo gerąsias bakterijas. Kažkaip labai užmotyvavo faktas, kad galiu jaustis geriau (jau jaučiu pirmuosius pokyčius, bet apie juos papasakosiu vėliau) bei įsipareigojimas Japoniškų produktų atstovams.

Taigi, po keleto savaičių papasakosiu Jums, kaip man sekėsi susidoroti su šiuo iššūkiu bei apibūdinsiu savo pastebėjimus, kaip keitėsi mano organizmas. Na, o kol kas, nenoriu Jūsų paleisti. Skaitinėdama informaciją interneto svetainėje, kuri prekiauja šiais produktais, radau puikų paaiškinimą, kas tie probiotikai bei prebiotikai. Taigi:
Probiotikų sudėtyje yra mikroorganizmų, kurie naudingi žarnynui (simbiotinės bakterijos). Vartojant šiuos preparatus ir biologiškai aktyvius šios grupės priedus, mes siekiame apgyvendinti žarnyną "reikalingais gyventojais".
Prebiotikuose pačių bakterijų nėra, tačiau jie sudaro geras sąlygas jų gyvavimui jas maitindami. Prebiotikus sudaro oligosacharidai, fermentai, rūgštys ir kitos medžiagos, kurios padeda natūraliai mikrofloros terpei, kurioje ir auga mikroorganizmai.
Skamba įdomiai, ką? Atrodo, kad auginčiau zoologijos sodą savo pilve. Bet ko tik nepadarysi vardan geros savijautos ir puikios sveikatos! Na, o kaip ten bus, papasakosiu vos tik pakuotėje nebeliks tų juodų mažų tabletėlių!



You Might Also Like

0 komentarai (-ų)