Kosmetikos atradimai

Essence Quattro akių vokų šešėlių paletė

09:19

Pamenat, pasakojau apie labai gerą įspūdį palikusius akių vokų šešėlius iš Catrice (jeigu nepamenat, paspauskit ant paryškinto žodžio Catrice)? Man jie tikrai labai patiko ir vis dar patinka, bet atradau keturis kartus didesnę laimę iš Essence! Tai itin ryškios keturių dalių paletės iš Quattro eyeshadow kolekcijos.



Pamenu, kažkurią dieną netyčiom nusprendžiau ant rankos išbandyti šias šešėlių paletes. Tikrai galit neklausti kodėl, tiesiog kartais jaučiu, kad atėjo laikas papiešti ant rankų su šešėliais ar lūpų, akių pieštukais. Taip padariau ir tą kartą... Ir iš karto supratau, kad mano draugystė su šiais šešėliais tik prasideda!

Trumpai apie paletes. Paletę sudaro du žėrintys ir du matiniai atspalviai. Žodį matiniai pakreipiau, nes spalvos išties keistos: atrodo kaip matinės, bet kartais galima pastebėti ir blizgutį. Keturios skirtingos spalvos formuoti akiai; šviesiausia antakio linijai, pagrindinė spalva bei dvi linkio formavimui bei žvilgsnio gilinimui. Spalvos tarpusavyje dera viena su kita, todėl galima sugalvoti įvairiausių derinių tiek dienai, tiek vakarui. Aš šiuo atveju dienai naudoju du atspalvius, o norėdama sukurti įdomesni įvaizdį, naudoju ir likusias spalvas. 

Mano teigiami/neigiami pastebėjimai apie šias šešėlių paletes.
  • Pakuotė. Pakuotė neišvaizdi, jaunatviško stiliaus. Manau, kad vakarėlyje solidžiai damai geriau išsirinkti kokį kitą produktą. Kita vertus, gan storas plastikas puikiai atlaiko visus smūgius (o jų būna mano gyvenime). Kaip ten bebūtų, tikrai nepuošia kosmetinės tokios gan pigiai atrodančios pakuotės.
  • Spalvos. Mano rankose - dvi skirtingos šešėlių paletės. Iš tikrųjų, pasirinkimas yra platesnis, bet viskam turi būti saikas. Realiai, tos šiltos, rožinės spalvos - mano favoritės keliaujant į darbą. Pilkąją paletę naudoju tik tais atvejais, kai pirmoji kažkur nusimeta (ir taip būna mano namuose). Kaip ir minėjau anksčiau, tarpusavyje spalvos dera tikrai puikiai, todėl galima sukurti gražų bendrąjį vaizdą keliaujant į žmones.
  • Pigmentacija. Esu pratusi, kad spalvos su blizgučiu - neryškios. Šiuo atveju visos keturios spalvos - išties puikiai pigmentuotos, todėl šešėlius galima naudoti ir be šešėlių pagrindo. Paryškintomis akimis iškeliauju į darbą bei grįžtu namo: šešėliai nesubėga į raukšleles, stabiliai laikosi ant mano sausų akių vokų, neišryškina probleminių vietų.
  • Blizgios spalvos kuriant makiažą mėgsta išbėgti iš savo vietos. Dėl tos priežasties kartais dažydamasi turiu nuvalyti paakius (blizgučiai nubyra po akimis). Iš esmės tai man nesudaro didelės problemos, nes blizgučiai bespalviai ir lengvi, todėl puikiai nusivalo. 
  • Prieinama kaina. Keturių spalvų paletė kainuoja mažiau negu 4€. Taigi, iš esmės, viena spalva - verta mažiau negu vienas euras. 





Dalinuosi savo kažkurios dienos bandomuoju makiažu. Jeigu Jums atrodo, kad mano galva - riebaluota, galiu pasakyti, taip ir yra. Laisvadieniais (kai būnu namie, o tada ir buvau namie, tiesiog sugalvojau pasipuošti) stengiuosi pailsinti plauką nuo šilto vandens ir šampūnų. Tomis dienomis atrodau tikrai simpatiška ir seksuali. 

Reziume. Šios šešėlių paletės man tikrai labai patinka ir yra įtraukiamos į mano geriausių šešėlių sąrašą. Turiu pripažinti, naudodama dramblio kaulo spalvą nelabai jaučiu ar tai Inglot, ar Essence šešėlis. Toms, kurios kartkartėmis nori paryškinti savo akis, siūlau įsigyti šį pigų, bet gan kokybišką pirkinį kosmetikos parduotuvėse Drogas ar Eurokos (Latvijoje Essence stendą radau net ir Rimi prekybos centre).

P.S. Aš vis dar neatsistebiu, kokios keistos formos mano veidas: gan stambūs žandai ir įkritęs žandikaulis. 

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Greta, koks puikus makiazas!! Tikrai gerai ivaldziusi seselius :) na o del riebaluotu plauku, sakykime tai slapiu plauku efektas arba buvai tik isejusi is duso :))) vienaip ar kitaip, visos mes turim tokiu dienu :DDD

    SIMPLY MAGNIFIQUE

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai gražus makiažas :) O šiek tiek pasiriebalavę plaukai neužkliūva, visoms gi būna ;)

    AtsakytiPanaikinti