Kosmetikos atradimai

Dove Oxygen & Moisture šampūnas ir kondicionierius

22:23

Pagaliau savaitgalis! Pagaliau galiu truputį laiko skirti sau. Prisiimant vis daugiau atsakomybių darbe, po truputį mažėja mano asmeninis laikas. Na, bent jau tas produktyvus... kai galiu racionaliai galvoti ir kažką parašyti normalių sakinių forma (patikėkit, kol kas pavargstu taip, kad grįžusi namo galvoje kurį laiką girdžiu tik zvimbimą). Dėl tos priežasties, nors ir dažnai pagalvoju apie discipliną (na, pavyzdžiui, parašyti po vieną įrašą per dieną), atidedu tuos planus ateičiai. 

BET šiandienos istorija - ne apie laiko planavimą... Šiandien noriu papasakoti apie išties puikias plaukų priežiūros priemones iš Dove. Jau beveik mėnesį draugauju su Dove Advanced Hair Series: Oxygen & Moisture linijos šampūnu, kondicionieriais (tiek nuplaunamu, tiek purškiamu) bei plaukų kauke. Kadangi šampūnas ir kondicionierius vienas iš pirmųjų rytais su manimi pasisveikina, apie juos pirmiausia ir noriu papasakoti!


Mano pirmosios patirtys. Kažkada, kai dar buvo šalta ir Maximoje vyko Grožio mugė (tą pačią savaitę kaip ir Pelenės paroda), prisiskaičiusi daugybę teigiamų atsiliepimų apie Dove Oxygen and Moisture liniją, nusprendžiau ir aš jas išmėginti. Tiesa, tą kartą pradėjusi skaityti ir lyginti sudėtis (realiai, aš nieko nesuprantu jas skaitydama, jeigu tai ne natūralus produktas), nusipirkau pigesnį variantą - Garnier Thick and Gorgeous. Neva sudėtys iš esmės panašios (sudedamosios dalys pradėjo skirtis tik pačioje pabaigoje), o ir Garnier produktų kainos buvo gerokai mažesnės. BET 101-ąjį kartą įsitikinau, kad reikia vadovautis savo pirmine nuojauta: nors prieš tai minėti produktai ir nebuvo siaubingi, bet lyginti su šia Dove linija net netaktiška... Šios priemonės man patiko ir patinka kur kas labiau!

Trumpai apie Oxygen & Moisture liniją. Ši linija - skirta merginoms, kurių plaukai lygiai tokie kaip mano, t.y. ploni ir lygūs. Šios linijos tikslas - plaukams suteikti taip trūkstamo natūralaus purumo. Dėl lengvos formulės, ši linija drėkina plonus, lygius plaukus, taip suteikdama iki 95% didesnę apimtį lyginant su riebaluotais plaukais. Turbūt jau visos spėjome įsitikinti, kad ant pakuotės galima prirašyti pačių gražiausių žodžių, o kaip yra iš tikrųjų?


Oxygen & Moisture šampūnas. Vos tik pamačiau šią elegantišką pakuotę, supratau, kad negali būti blogai. Gali mane vadinti paviršutiniška, bet dažniausiai apie knygas sprendžiu iš viršelio, apie produktus iš pakuotės, o apie žmones iš jų išvaizdos. Ir ką, dažniausiai pasitvirtina. Šis kartas - ne išimtis. Taigi, apie šią priemonę:
  • Pakuotė. Minkšto plastiko, apversta pakuotė, kurią labai paprasta dozuoti. Prabangus dizainas tikrai puošia vonios kambarį.
  • Kvapas. Kvepia gaiviai ir prabangiai. Tiesa, niekaip negaliu prisiminti, kaip susipažinau su šiuo kvapu, bet jis toks pažįstamas ir savitas. Toks... nei gėlių, nei vaisių, o prabangos kvapas. Švelnus, nedirgina uoslės, ilgai neišlieka ant plaukų.
  • Dozavimas. Pakuotė, kaip ir minėjau - apversta. Dėl tos priežasties šampūną lengva naudoti ir dozuoti. Negana to, priemonės reikia tikrai nedaug: truputį išspaudžiu į delną, o šampūnas reaguodamas su vandeniu ima puikiai putoti. 
  • Konsistencija. Skaidri kaip vanduo, šiek tiek primena kisielių (kažkas tarp želės ir vandens). Kaip ir minėjau anksčiau, puikiai dozuojama ir sureagavusi su vandeniu - putojanti.
  • Efektas. Vieną kartą mėginau tik šampūnu plauti plaukus. Ir žinote kas gavosi? Purūs, bet susivėlę ir šiek tiek sausi plaukai. Justas man sakė, kad atrodžiau kaip ragana. 
Man šis šampūnas labiausiai patinka dėl to, kad priemonės reikia tikrai mažai! Aišku, prie šampūno kiekio delne reikia priprasti, bet truputį įgudus galvos plovimas tampa vienu malonumu.



Oxygen & Moisture kondicionierius. Kaip jau esu pasakojusi anksčiau, balzamai bei kondicionieriai plaukams - naujiena mano gyvenime. Esu bandžiusi viso labo keletą kondicionierių (jeigu neklystu, pirmasis buvo iš Live Clean, bet labai netiko mano plaukams). 

Pakuotė labai panaši (trūksta tik to melsvo perėjimo ties dangteliu), kvapas - lygiai toks pats. Konsistencija - tirštesnė negu šampūnas, balta. Iš esmės pagrindinis skirtumas - efektas. Taigi, plačiau apie tai, ką pastebėjau naudojant kondicionierių. 
  • Efektas. Plaukas, naudojant šį kondicionierių, atrodo natūraliai pūrus ir sveikas. Jokio sausumo žymių, kuris atsiranda naudojant vien tik šampūną, tik gražus ir glotnus plaukas. Anksčiau galvos plovimą vainikuodavo plaukų formavimas džiovintuvu. Be feno plaukai absoliučiai visada būdavo prikritę prie veido. Pradėjusi naudoti priemones iš Dove pamiršau džiovintuvą ir plaukai atrodo tikrai neblogai (t.y. taip pat kaip po procedūros džiovintuvu).

Plaukai, kaip ir žada gamintojas, atrodo sveiki bei tampa puresni. Labai džiaugiuosi, kad Dove Oxygen & Moisture pasiekė mano rankas. Juk tinkamos plaukų priežiūros priemonės prisideda prie didesnio pasitikėjimo savimi (na, bent jau aš taip galvoju). Rekomenduoju, jeigu Tavo plaukai - ploni ir prigludę!

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Labai užskaitau frazę, kad ir apie žmone sprendi iš jų išvaizdos ir tą tokį retorinį klausimą "ir ką?"! :D Aš ir taip darau ir nematau reikalo teisintis, nes jei žmogus nesusitvarkęs, tai kokia man gali būti su juo kalba... :) Žodžiu, pasitvirtina dažnai tas sprendimas apie knygą iš viršelio šnekant tiek apie knygas, tiek apie žmones, tiek apie produktus.
    O šiaip - puiki apžvalga! Gaila tik, kad mano plaukai kito tipo ir sprendžiu, kad šios priemonės nelabai tiktų, bet ką gi, negali visko gyvenime norėti. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Paskaičius apžvalgą, atrodo, kad šampūnas yra puikus. Pažvelgus į sudėtį, taip nebeatrodo. Padariau kvailystę ir prieš pirkdama neperskaičiau šampūno sudėties. Po antro panaudojimo šampūnas sukėlė siaubingą alerginę reakciją. Man atsigauti padėjo tik nemažos antialerginių vaistų dozės. Tuomet pastudijavau šampūno sudėtį ir ši plaukų priežiūros priemonė nukeliavo į šiukšlių dėžę.
    Trumpa šampūno apžvalga- nemaža kenksmingos chemijos dozė už piniginei nedraugišką kainą.

    AtsakytiPanaikinti