Kosmetikos atradimai

Avon Foot Works pėdų šveitiklis

22:36


Prieš gaunant netikėtą siuntinį iš Avon, savo kosmetinę papildžiau keletu šio prekinio ženklo priemonių, kurios skirtos pėdų priežiūrai.Tiesiog smalsumo vedama... Anksčiau esu mėginusi vieną vienintelę priemonę pėdoms, o ir ta - paprastas kremas (bet labai šaunus, kada nors apie jį papasakosiu!). Mano patirtis tokia skurdi, nes didelių problemų su pėdomis nesu turėjusi: vasaros laikotarpiu kulnai tampa šiek tiek kietesni, bes kažkokių akivaizdžių problemų neatsiranda. 

Nors priemonei kažkokių aukštų kokybės reikalavimų ir nekėliau (trys priemonės man kainavo ~5€), bet likau maloniai nustebinta!
  • Labai jauki ir simpatiška minkšto plastiko pakuotė. Spalvinė gama tikrai maloniai žiūrisi lentynoje, o pėdutės primena, kam iš tikrųjų produktas turėtų būti naudojamas. Užsisuka tikrai sandariai, o apversta pakuotė (ar kaip tai pavadinti?) - puikiai dozuojama. 
  • Produkto konsistencija - matinis prausiklis su išties aštriomis granulėmis. Kitoms kūno vietoms šios priemonės tikrai nebandyčiau - nutrintų viršutinį odos sluoksnį. Užtat pėdos po tokios spa procedūros - minkštutės ir švelnios. 
  • Kojų šveitiklio kvapas - švelnaus mentolio. Tikrai neįkyrus, švelnus (galėčiau sakyti, kad net vos juntamas), na toks, kad tikrai neturėtų erzinti net ir tų, kurios išties jautrios kvapams.
Turbūt jau supratote, kad esu išties patenkinta šiuo produktu. Grįžusi po darbo namo, nulekiu į vonią, nusišveičiu pėdas (ne kasdien) ir... atgaunu jėgas! Būna, kad pamirštu po odos šveitimo užsitepti pėdų kremo, bet reguliariai naudojant vien šią priemonę, jaučiu teigiamą pokytį. Visgi, pastebėjau ir vieną trūkumą, kuris mane tikrai liūdina:
  • Labai greitai naudojasi! Priemonės reikia nemažai, o 75 ml. - ne pati didžiausia talpa. Taigi, per šiek tiek mažiau negu mėnesį, sugebėjau išspausti šio pėdų šveitiklio likučius.
Greitą sunaudojimą vertinu kaip minusą, nes dažniausiai bet kokio grožio produkto (pradedant šampūnu, baigiant antakių šešėliais) man užtenka gerokai ilgesniam laikui. Visgi, ir mano kaltės čia yra: tikrai nesistengiau sąmoningai normuoti produkto ar jo taupyti, tiesiog mėgavausi! Taigi, mano netaupumas šį kartą tapo mažu liūdesiu.

Kaip ten bebūtų, jeigu turite šiurkščius, kietus kulnus, ši priemonė puiki prevencija to išvengti arba bent jau pagerinti situaciją (manau, kad turint rimtų bėdų, reikėtų ilgesnio laiko, kol suragėjusi, negyva oda bus nušveista). Taigi, jeigu Jums, kaip ir man, norisi truputį pašildyti ir pašvelninti pėdas, siūlau neatmesti šios išties pigios (pilna kaina - 4,30€, kaina su nuolaida - 2,59€) alternatyvos. Tokiais mažais ir kokybiškais žingsniais atrandu tai, ką galėčiau kartoti antrą kartą ir rekomenduoti savo geriausioms draugėms.

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. Dauguma pėdų šveitiklių iš Avon tikrai geri ir visai nenuvilia savo kokybe :) Geriau aštresnės detalės nei pernelyg švelnios :)

    AtsakytiPanaikinti