Grožio priemonių kolekcijos

Artdeco Mystical Forest

20:23

Jauti, ruduo jau ant nosies? Jau rytoj startuos kalendorinis ruduo, kurį anksčiau ar vėliau papuoš spalvingų lapų šaligatviai. O ir mūsų veiduose, aprangoje atsiras ryškesnės spalvos: burokėlių raudona, cukinijos ar garstyčių geltonos ir t.t. Kad ir aš, ir Tu geriau gaudytumeisi, kokiomis spalvomis papuošti savo lūpas ar akių vokus, nusprendžiau kartą/du per mėnesį pasidalinti naujomis įvairių kosmetikos gamintojų kolekcijomis.

Pirmoji kolekcija, kurią norėčiau aptarti - Artdeco rudens/žiemos kolekcija pavadinimu Mistinis miškas. Sodrios, tamsesnių atspalvių žemės spalvos (laukinių uogų, smėlio atspalviai), kurios mus mintimis gali nukelti į ūkanotą, paslaptingą mišką. Man žemiškos, šaltos spalvos - pačios gražiausios! Dėl tos priežasties net nestebinu pati savęs, kad vos peržvelgusi Mystical Forest kolekcijos turinį, iš karto ja susižavėjau.












Jeigu Jūs, kaip ir aš priklausote šaltų atspalvių žmonėms, manau, kad ši kolekcija taps ta, iš kurios galima kažką išsirinkti ir sau! Mano akis pirmiausia pastebėjo nuostabių, rudeniškų atspalvių nagų lakus. Ne ką mažesnį susižavėjimą sukėlė šešėlių kolekcija. Manau, kad pasitelkusi visas nagų lakavimo bei makiažo atlikimo pastangas, galėčiau sukurti kažką, kas akimirkai padidintų mano pasitikėjimą savimi. Taigi, mielosios, kada lekiam pasižvalgyti į Sarmos bei Douglas parduotuves?

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)