Dienoraštinis pokalbis

Svajonių išsipildymas: gražiausia kosmetinė - jau mano!

20:46



Galite mane vadinti tuštute, bet kai mano akiratį pasiekė ši kosmetinė, širdis akimirkai stabtelėjo. Iš karto galvoje sukosi mintys: "Gražiausia, ką esu mačiusi". Juokas juokais, bet dabar mano kelionės bus gerokai patogesnės: anksčiau važiuodama į namus visas kosmetines priemones susidėdavau į maišelį (nuostabi kosmetinė, ane?) Tiesiog mano turima vinted kosmetinė - per maža, į ją vos telpa pagrindinės makiažo priemonės, o kitų nesu mačiusi. Tai ką, valio patogioms kelionėms!

Sekantis mano atradimas - Lakme ir DSD Luxe plaukų priežiūros priemonės. Kol kas tik pavyzdukų pavidalu, bet vėliau gal apsigalvosiu ir įsigysiu pilno dydžio produktus. Viskas ko reikia, kad priemonės mane sužavėtų (pavyzdukų turiu ne po vieną vienetą, tai kažkokią nuomonę spėsiu susidaryti). Tiesa, nemanau, kad rašysiu atsiliepimus. Tiesiog netikslinga keletą kartų mėgintoms priemonėms primesti teigiamą/neigiamą atspindžius. Geriau jau savo susižavėjimą paversiu investicija (arba ne) ir po kurio laiko pasidalinsiu savo mažiau subjektyviu požiūriu.

Trečias dalykas, kurį noriu papasakoti - mano darbo staliukas. Facebook paskyroje jau rodžiau, kokį šaunų kampelį susikūriau savo kambaryje. Dabar dar kartą noriu pasidžiaugti. Gimimo dienos proga keliavau į IKEA (dovanų sostinė, ką?), nes turėjau tikslą - nusipirkti žemą, baltą, pigų staliuką. Ir ką, nusipirkau (nemeluojant, Justas nupirko). Tada išsirinkau minkštą kilimėlį, pagalvėlę užpakaliui (nežinau kaip Jūs, bet aš pratusi minkštai sėdėti) ir keletą žvakių. Savo kairėje įkurdinau Paulių (Jūrų kiaulytę), kad turėčiau su kuo pasikalbėti, kai nesirašo ar fotografavimo kampas - ne tas. Taip ir gyvenu. 



You Might Also Like

1 komentarai (-ų)

  1. Koks jaukus irasas :) As pati kosmetinesuzsimaniau! Pas mane visa kosmetika dezese kartoninese sudeta ( insert sad face) Tiek daug visko namams ir man dar reikia, kad nezinau nuo ko pradet :(

    AtsakytiPanaikinti